One year later...
Avto je prejšnjo sezono vozil, nabrala sma švoh 2000 kilometrov - od pomanjkljivosti oz za popravit se je izkazalo da je potrebno: Nastaviti zapah pokrova motorja, urediti radio, popraviti hupo in urediti tesnenje uplinjača, saj je tretji cilinder "sekal nazaj". S tem sem že imel na samem začetku težavo kjer je tudi brake cleaner v trenutku potegnilo v špranjo in so obrati zanihali, šli je za nezatesnjeno mesto med sesalnim kolektorjem in glavo. Vmes ter na koncu sezone pa se je tudi Tesnit-ovo tesnilo med sesalnim kolektorjem in uplinjačem poslovilo. Vglavnem peljalo se je lepo, rabi mogoče 5gang-a in špero ampak to mogoče upgrade za med zimo
Zdaj pa kislica:
Zadnjo vožnjo je avto začel spet bolj sekat kot prej na tretji cilinder (popustilo tesnilo med uplinjačem in sesalnim kolektorjem) ter sem ga parkiral. Letos nabavil nova tesnila za med uplinjačem ter kolektorjem in kolektorjem in glavo. Vzel dol uplinjače in sesalne, poravnam površine in jih očistim, sestavim nazaj in avto laufa katastrofa, popolnoma nevozno. Kompresija je bila precej slaba (7 bar na prvih treh, 4 bar na zadnjem, karj e poskočilo na 7.5 bar po injiciranju 2ml olja v cilinder - predvidevam da so obročki malo primli). Po sekanju skozi osi uplinjača (prvič se mi je to zgodilo) smo težavo diagnosticirali - napačno zvezani kabli. Potem smo ponovno nastavili platine, vžig, uplinjače dali na isti base setting ampak avto laufa katastrofa, ne drži gasa, ugasne sam od sebe vmes tut na gasu, moči nima- vglavnem šajba. Jaz sem vmes še naredil servis, nekega metalik olja ni bilo - vse v redu. Vmes je bila ideja da zaradi previsokega tlaka ( preko 5 bar na štantgasu) da je to preveč za dročnike in da je potrebno ponovno nastaviti dročnike ali jih zamenjati za mehanske zaradi močnega tlaka in ostre odmične ampak sem se pogovarjal z nemcem, ki sestavlja motorje da ima tudi on na izboljšanih CIH-ih tak tlak in da dročniki niso problem ampak smo vseeno jih vzeli ven, izstisnili staro olje, učistili, dali not in ponovno nastavili, ventilov se sliši ne.
Zanima me, če ima kdo kako idejo ali komu to peljati, da se to uredi. Po moji logiki je problem nekje med uplinjači (prej ne ker črpalka dela, filter je pretočen pa tudi dovajali smo sveže gorivo neposredno v uplinjače za ovreči idejo da pol leta star bencin dela težave) ali pa glavi, da ventili ali krmiljenje ventilov nekako ni vredu. Original sesalnega in uplinjača nimam, niti ni bil kompleten, da bi z metodo eliminacije lahko ovrgel, da so uplinjači krivi, novih DCOE pa ne bi na pamet kupoval preden ne lociram napake. Vesel bom vsake pomoči, jaz postajam plešast saj je pri meni klasika da ne gre za textbook napake ampak neke eksotike, ki imajo ponavadi nek ultra beden razlog
