Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

User avatar
papi
Posts: 2199
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by papi » 22 Apr 2024, 23:10

Pa je na cesti, top zgleda! :thumbup:
ATSke ji res pašejo 8-)
User avatar
l3v4rt
Posts: 374
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 11 May 2024, 13:21



Video update medtem da zberem slike in se malo razpišem :D
User avatar
l3v4rt
Posts: 374
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 14 May 2025, 09:49

One year later...

Avto je prejšnjo sezono vozil, nabrala sma švoh 2000 kilometrov - od pomanjkljivosti oz za popravit se je izkazalo da je potrebno: Nastaviti zapah pokrova motorja, urediti radio, popraviti hupo in urediti tesnenje uplinjača, saj je tretji cilinder "sekal nazaj". S tem sem že imel na samem začetku težavo kjer je tudi brake cleaner v trenutku potegnilo v špranjo in so obrati zanihali, šli je za nezatesnjeno mesto med sesalnim kolektorjem in glavo. Vmes ter na koncu sezone pa se je tudi Tesnit-ovo tesnilo med sesalnim kolektorjem in uplinjačem poslovilo. Vglavnem peljalo se je lepo, rabi mogoče 5gang-a in špero ampak to mogoče upgrade za med zimo 8-)

Image

Zdaj pa kislica:

Zadnjo vožnjo je avto začel spet bolj sekat kot prej na tretji cilinder (popustilo tesnilo med uplinjačem in sesalnim kolektorjem) ter sem ga parkiral. Letos nabavil nova tesnila za med uplinjačem ter kolektorjem in kolektorjem in glavo. Vzel dol uplinjače in sesalne, poravnam površine in jih očistim, sestavim nazaj in avto laufa katastrofa, popolnoma nevozno. Kompresija je bila precej slaba (7 bar na prvih treh, 4 bar na zadnjem, karj e poskočilo na 7.5 bar po injiciranju 2ml olja v cilinder - predvidevam da so obročki malo primli). Po sekanju skozi osi uplinjača (prvič se mi je to zgodilo) smo težavo diagnosticirali - napačno zvezani kabli. Potem smo ponovno nastavili platine, vžig, uplinjače dali na isti base setting ampak avto laufa katastrofa, ne drži gasa, ugasne sam od sebe vmes tut na gasu, moči nima- vglavnem šajba. Jaz sem vmes še naredil servis, nekega metalik olja ni bilo - vse v redu. Vmes je bila ideja da zaradi previsokega tlaka ( preko 5 bar na štantgasu) da je to preveč za dročnike in da je potrebno ponovno nastaviti dročnike ali jih zamenjati za mehanske zaradi močnega tlaka in ostre odmične ampak sem se pogovarjal z nemcem, ki sestavlja motorje da ima tudi on na izboljšanih CIH-ih tak tlak in da dročniki niso problem ampak smo vseeno jih vzeli ven, izstisnili staro olje, učistili, dali not in ponovno nastavili, ventilov se sliši ne.

Zanima me, če ima kdo kako idejo ali komu to peljati, da se to uredi. Po moji logiki je problem nekje med uplinjači (prej ne ker črpalka dela, filter je pretočen pa tudi dovajali smo sveže gorivo neposredno v uplinjače za ovreči idejo da pol leta star bencin dela težave) ali pa glavi, da ventili ali krmiljenje ventilov nekako ni vredu. Original sesalnega in uplinjača nimam, niti ni bil kompleten, da bi z metodo eliminacije lahko ovrgel, da so uplinjači krivi, novih DCOE pa ne bi na pamet kupoval preden ne lociram napake. Vesel bom vsake pomoči, jaz postajam plešast saj je pri meni klasika da ne gre za textbook napake ampak neke eksotike, ki imajo ponavadi nek ultra beden razlog :lol:
User avatar
eugene
Posts: 1297
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by eugene » 14 May 2025, 12:49

Kako je z vžigom? Daj prvo to preveri. Magari s stroboskopom in še enkrat se prepričaj, da so kabli ok. Elementi kot KABLI, kapa, rotor , platine( če jih ima??) so dobri oz novi? Preglej za kako razpoko na kapi. Mogoče menjat vžigalno tuljavo za kako bolj močno. Ko boš siguren da je vžig BP potem pa se loti frgazerjev.
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3146
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by L4UK0 » 15 May 2025, 07:55

+1, res preveri, da je z vžigom vse OK.

Kar se pa fergazerjev tiče, meni si poslal en video kjer se vidi kako ti seka/vleče skozi osi loput. To sigurno ni ok.
Ostalega se lotimo kasneje... ;)
Image
Anzee
Posts: 2033
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by Anzee » 16 May 2025, 08:50

Po tem kar si napisal in s tem kar sem sam pri sebi dozivel do sedaj je bilo skoraj vedno nekaj na vzigu. Preveri se gap na sveckah da se ti slucajno ni ksna kje stisnila ko si dajal ven pa notri.

Ima pa CIH men ful bedno za nastavljat ventile. Steblo odmikaca je zasraufano v glavo, vendar se to lahko "izsraufa" ko stelas matico na vrhu odmikaca.

Cinspulo si menjal? Meni enkrat pol leta Manta A ni vzgala ce sem imel vzig nastiman tako kot mora biti. Ce sem dal vzig na ful pozno pa je vzgala, sam delala kot shit. Razlog - svoh cinspula, ki je sicer dajala iskro, vendar med verglanjem ko je starter vlekel strom cez najvecjo kompresijo, ni bilo dovolj voltaze in cinspula ni palila. Ce sem zamaknil vzig se je motor toliko lazje zavrtel da je bilo na cinspuli dovolj napetosti da je delala. Na suho je tudi bila iskra, zato sem jo oznacil kot BP.
Post Reply