
The (Inte)grale project

Re: The (Inte)grale project
Obrni se na Filipa (@killergame/Alfa R), on lahko naroči kable na dolžino, kapce, ipd. po želji. 


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: The (Inte)grale project
Emil Pleteršek iz Hoč vem da ti jih naredi
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Kar se dela tiče ti itak nimam kej komentirat, k smo tko al tko skos na vezi, ampak ja. Tole bo brutalno dobr, can't wait, da gremo en krog
Drugače pa ves ta drobni material, lahko jz čisto vse dobavim več ali manj. Konektorji, kabli, vžigalni kabli, deli vžigalnih kablov, custom cevi guma/silikon, univerzalne, itd. Pri Lancia je blo tolk iskanja raznoraznih zadev, da se je izkazalo, da dobim dele za kere niti jz nisem vedo

Drugače pa ves ta drobni material, lahko jz čisto vse dobavim več ali manj. Konektorji, kabli, vžigalni kabli, deli vžigalnih kablov, custom cevi guma/silikon, univerzalne, itd. Pri Lancia je blo tolk iskanja raznoraznih zadev, da se je izkazalo, da dobim dele za kere niti jz nisem vedo

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: The (Inte)grale project
killergame a abs senzorje se da dobit?

Re: The (Inte)grale project
veselje brat tole
za moja oba yugo projekta sem vzigalne tuljave jaz uzel od mitsubishi 3000 gt vr4 (biturbo) ker so 30 kv
in baje en hyunday pony 1.5 ima tudi 30 kv sam v vednost..
za moja oba yugo projekta sem vzigalne tuljave jaz uzel od mitsubishi 3000 gt vr4 (biturbo) ker so 30 kv
in baje en hyunday pony 1.5 ima tudi 30 kv sam v vednost..

Re: The (Inte)grale project
Hvala za info, nisem našel karakteristik o kv za mojo tuljavo, tako da ne morem primerjat. Bomo sproti videli kje smo, je pa dobra varjanta kar sem pregledal, bi jih tudi sam mogoče uporabil, če bi jih prej našel.
Za ABS senzorje je problem, jaz sem enega montiral od enega drugega avta (Fiat, Alfa?) ki je na koncu pasal na drugem obetavnem sem menjal del kabla in konektor, ki se ga da dobit.
Nadaljujem.
Motorno napeljavo sem zmetal v avto, sosed (hvala
) mi je naredil minus klemo (nimam klešč za krimpat tako velike čeveljčke), tako da sem avto priklopil na akumulator od motorja in prvič po 7ih letih obrnil ključ. Veselje sva delila s sinom, ki mi je pomagal pri motornem štromu.

Po nekaj nebulozah z lučmi, katere sem narobe priklopil (oba kabla na maso), žmigovcev (pozabil montirat žarnico
) je začuda napeljava delala brez napak. Sedaj dela vse razen nekaj osvetlitve in za check panel nisem čisto prepričan a je ok al ni, to bom videl ko dolijem vse tekočine. tako da sva se potem s sinom lotila mape.

Začneš na začetku, z osnovnimi nastavitvami kjer nastavljaš konfiguracijo, sepravi kakšen trigger uporabljaš, cam senzor, karakteristik motorja katere uporabi za vbrizg, itd. Tu nastavljaš tudi za kaj uporabljaš določen output na računalniku, ker en pin na določenih izhodih lahko uporabljaš za več stvari.

Stvari niso težke za nastavit, je narejeno zelo enostavno, poleg tega obstaja manual iz katerega se lahko naučiš, tako da tukaj nisem imel hudih problemov. Pomemben output je recimo za tuljavo, kjer z napačno konfiguracijo skuriš tuljavo. Če koga zanima več o teh nastavitvah naj pove, lahko napišem ampak po tem ko zadeva vžge, če bo kdaj vžgala, da ne učim krive vere.
Po osnovnih nastavitvah sem motorni štrom priklopil na komponente in začel testirati. Najprej sem s pomočjo sina skalibriral senzor lopute ali TPS, odčitaš meritev brez gasa in enkrat z gasom in to je to.
Kasneje sledi kalibracija temperaturnih senzorjev. Tu sem imel srečo in našel originalne tabele senzorjev


Katerih karakteristiko sem vrgel v excel in s pomočjo 3h točk (toliko sprejme Tunerstudio), določil svojo krivuljo. Lahko sicer tabeliraš ampak glede na odčitke ne vem če se mi da ubadati.

Trenutno mi glede na zunanjo temperaturo lažeta oba senzorja za par stopinj, med sabo sta različna za 6°C čeprav imata po tabeli enako karakteristiko in sta kalibrirana enako. Sklepam da so pač senzorji dokaj netočni, zgleda ni toliko pomembno. Testiral bom še z originalnimi in bom videl če bo razlika.
Skalibrirati je treba še MAP, tudi ta je z original tabele, s tem da moraš interpolirati vrednosti pri 0 in 5v, kar zahteva Tunerstudio, ne 250 in 4750mV kot je v tabeli.

Po kalibraciji mi senzor kaže 2kPa ali okoli 300 nadmorske višine nižje kot bi moral, preveril sem parkrat vrednosti in so ok, ne vem od kje razlika. Moram raziskat dalje, senzor drugače dela, če pihnem v cevko spremeni vrednost. Načeloma ni toliko pomembno saj tako nastavljam vbrizg na novo.
Sledi testiranje, imaš priročen test mode v tunerstudiu, s katerim lahko testiraš razne stvari.

Tako sem probal najprej vezavo obratomerja, kateremu lahko spreminjaš frekvenco in s tem premikaš obratomer. Dela, odstranil sem edino kontakte iz releja, tako da je sedaj lepo nazaj tiho kadar laufa.
Skonfigurirlal sem si tudi originalno overboost lucko na števcu, katero bom sedaj prožil nad 80% gasa in 0,8bar tlaka, tako nekako je bilo v originalu. Dela, tako da zaenkrat nisem še nič originalnega na avtu zgubil zaradi menjave ECUja.
Kasneje sem testiral tuljavo, katera da iskro ampak ne vsako. Tuljava škljoca po signalu, tako da je problem ali v kablih ali v svečkah, outputi delajo ok. Testiral sem tudi injektorje ki škljocnejo pri signalu v pravilnem zaporedju, tako da to dela.

Kasneje sem prvič probal mašino zavrtet s štarterjom. Neuspešno, saj je od stanja zapikal avtomat štarterja. S pomočjo udarca mi ga je ratalo rešit tako da je ostal zaskočen
. Na zadnjem poizkusu pridobivanja tlaka mi je crknil še vložek ključavnice, tako da mi je ostala v poziciji verglanja, preden sem jaz uspel izklopiti klemo pa mi je zgleda skurilo še vložek.
Tlaka olja mi ni uspelo dobit, ker sem prej skuril vložek, tako da to še čakam. Mislim pa da sem videl premik igle na števcu, lahko da se mi je samo zdelo. Iz jeze sem naročil nov štarter (tudi zato ker vergla samo 100rpm) in vložek, hvala Filip.

Iz nesrečnega verglanja sem izluščil vsaj to, da TDC in CAM senzor delata tako kot morata, moram nastavit edino pozicijo TDCja.

Poleg štarterja sem naredil še eno s*anje in sicer nisem pomeril ventila prostega teka če je ok. Glede na to da je delal na avtu prej se mi ni zdelo pomembno. Ventil ima stik, tako da je hin, meni pa je zaradi njega in napačne varovalke (10 namesto 5A) uspelo skuriti port na ECUju. Posledično sem ostal brez kontrole lerlaufa, saj port ne morem zamenjati za drugega. Poleg tega porta mi je skurilo še port za benz pumpo, katerega lahko zamenjam, ampak morem spreminjati napeljavo. Glede na to da sem ostal brez lerlauf kontrole bom verjetno nabavil še en ECU, do takrat bom pač laufal s pumpo na kontakt in višjim štandgasom, katerga bom nastavil z loputo. 1 korak naprej in 2 nazaj, nima veze, z napak se učimo.
Ko sem ravno oživel pumpo, katera zdaj dela na kontakt sem stočil star bencin in nalil par litrov novega, kupil sem tudi akumulator.

Zaključil sem tudi začasen avspuh, menjal sem pregibno mrežo in vse skupaj poštrihal s temperaturno barvo. Ni ravno moje remek delo (nisem dober varilec), ampak ga bom tako ali tako zamenjal.

Poleg tega sem zaključil hladilnike, uspelo mi je poravnat še zadnjega, tako da sem jih na koncu pobarval z zelo razredčeno PUR barvo.


S sinom sva sestavila obnovljen motorček ventilatorja, polomila 2 od 4ih šraufov preden sva začela zategovat, tako da čakam zdej 4 nove, motor preverjeno dela.

Naredil sem si tudi klipsne za "fertajler", katere morem še pocinkati ali pobarvat, 50eur pač ne dam za nove.

Poleg klipsen sem naredil še nosilec za lambda kabel.

Zmontiral zadnji ror na avtu:

Filip mi je zrihtal senzor nivoja olja, ki ni čisto isti, ampak tisti ki ne ve kako težko ga je dobit za normalen denar ne razume mojega veselja, svaka čast.

Kilerje sem zmontiral na avto, moram jih še enkrat sneti zaradi ventilatorja. Še to rešim in par drobnarij in se posvetim nazaj mapi, potem pa če bo sreča zalaufamo.


Lp!

Za ABS senzorje je problem, jaz sem enega montiral od enega drugega avta (Fiat, Alfa?) ki je na koncu pasal na drugem obetavnem sem menjal del kabla in konektor, ki se ga da dobit.
Nadaljujem.
Motorno napeljavo sem zmetal v avto, sosed (hvala



Po nekaj nebulozah z lučmi, katere sem narobe priklopil (oba kabla na maso), žmigovcev (pozabil montirat žarnico


Začneš na začetku, z osnovnimi nastavitvami kjer nastavljaš konfiguracijo, sepravi kakšen trigger uporabljaš, cam senzor, karakteristik motorja katere uporabi za vbrizg, itd. Tu nastavljaš tudi za kaj uporabljaš določen output na računalniku, ker en pin na določenih izhodih lahko uporabljaš za več stvari.

Stvari niso težke za nastavit, je narejeno zelo enostavno, poleg tega obstaja manual iz katerega se lahko naučiš, tako da tukaj nisem imel hudih problemov. Pomemben output je recimo za tuljavo, kjer z napačno konfiguracijo skuriš tuljavo. Če koga zanima več o teh nastavitvah naj pove, lahko napišem ampak po tem ko zadeva vžge, če bo kdaj vžgala, da ne učim krive vere.

Po osnovnih nastavitvah sem motorni štrom priklopil na komponente in začel testirati. Najprej sem s pomočjo sina skalibriral senzor lopute ali TPS, odčitaš meritev brez gasa in enkrat z gasom in to je to.
Kasneje sledi kalibracija temperaturnih senzorjev. Tu sem imel srečo in našel originalne tabele senzorjev


Katerih karakteristiko sem vrgel v excel in s pomočjo 3h točk (toliko sprejme Tunerstudio), določil svojo krivuljo. Lahko sicer tabeliraš ampak glede na odčitke ne vem če se mi da ubadati.


Trenutno mi glede na zunanjo temperaturo lažeta oba senzorja za par stopinj, med sabo sta različna za 6°C čeprav imata po tabeli enako karakteristiko in sta kalibrirana enako. Sklepam da so pač senzorji dokaj netočni, zgleda ni toliko pomembno. Testiral bom še z originalnimi in bom videl če bo razlika.
Skalibrirati je treba še MAP, tudi ta je z original tabele, s tem da moraš interpolirati vrednosti pri 0 in 5v, kar zahteva Tunerstudio, ne 250 in 4750mV kot je v tabeli.

Po kalibraciji mi senzor kaže 2kPa ali okoli 300 nadmorske višine nižje kot bi moral, preveril sem parkrat vrednosti in so ok, ne vem od kje razlika. Moram raziskat dalje, senzor drugače dela, če pihnem v cevko spremeni vrednost. Načeloma ni toliko pomembno saj tako nastavljam vbrizg na novo.
Sledi testiranje, imaš priročen test mode v tunerstudiu, s katerim lahko testiraš razne stvari.

Tako sem probal najprej vezavo obratomerja, kateremu lahko spreminjaš frekvenco in s tem premikaš obratomer. Dela, odstranil sem edino kontakte iz releja, tako da je sedaj lepo nazaj tiho kadar laufa.

Skonfigurirlal sem si tudi originalno overboost lucko na števcu, katero bom sedaj prožil nad 80% gasa in 0,8bar tlaka, tako nekako je bilo v originalu. Dela, tako da zaenkrat nisem še nič originalnega na avtu zgubil zaradi menjave ECUja.

Kasneje sem testiral tuljavo, katera da iskro ampak ne vsako. Tuljava škljoca po signalu, tako da je problem ali v kablih ali v svečkah, outputi delajo ok. Testiral sem tudi injektorje ki škljocnejo pri signalu v pravilnem zaporedju, tako da to dela.

Kasneje sem prvič probal mašino zavrtet s štarterjom. Neuspešno, saj je od stanja zapikal avtomat štarterja. S pomočjo udarca mi ga je ratalo rešit tako da je ostal zaskočen



Iz nesrečnega verglanja sem izluščil vsaj to, da TDC in CAM senzor delata tako kot morata, moram nastavit edino pozicijo TDCja.

Poleg štarterja sem naredil še eno s*anje in sicer nisem pomeril ventila prostega teka če je ok. Glede na to da je delal na avtu prej se mi ni zdelo pomembno. Ventil ima stik, tako da je hin, meni pa je zaradi njega in napačne varovalke (10 namesto 5A) uspelo skuriti port na ECUju. Posledično sem ostal brez kontrole lerlaufa, saj port ne morem zamenjati za drugega. Poleg tega porta mi je skurilo še port za benz pumpo, katerega lahko zamenjam, ampak morem spreminjati napeljavo. Glede na to da sem ostal brez lerlauf kontrole bom verjetno nabavil še en ECU, do takrat bom pač laufal s pumpo na kontakt in višjim štandgasom, katerga bom nastavil z loputo. 1 korak naprej in 2 nazaj, nima veze, z napak se učimo.

Ko sem ravno oživel pumpo, katera zdaj dela na kontakt sem stočil star bencin in nalil par litrov novega, kupil sem tudi akumulator.

Zaključil sem tudi začasen avspuh, menjal sem pregibno mrežo in vse skupaj poštrihal s temperaturno barvo. Ni ravno moje remek delo (nisem dober varilec), ampak ga bom tako ali tako zamenjal.


Poleg tega sem zaključil hladilnike, uspelo mi je poravnat še zadnjega, tako da sem jih na koncu pobarval z zelo razredčeno PUR barvo.


S sinom sva sestavila obnovljen motorček ventilatorja, polomila 2 od 4ih šraufov preden sva začela zategovat, tako da čakam zdej 4 nove, motor preverjeno dela.

Naredil sem si tudi klipsne za "fertajler", katere morem še pocinkati ali pobarvat, 50eur pač ne dam za nove.

Poleg klipsen sem naredil še nosilec za lambda kabel.

Zmontiral zadnji ror na avtu:

Filip mi je zrihtal senzor nivoja olja, ki ni čisto isti, ampak tisti ki ne ve kako težko ga je dobit za normalen denar ne razume mojega veselja, svaka čast.


Kilerje sem zmontiral na avto, moram jih še enkrat sneti zaradi ventilatorja. Še to rešim in par drobnarij in se posvetim nazaj mapi, potem pa če bo sreča zalaufamo.



Lp!

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Hladilniki so super izpadli!
Tale cela megatron profesura pa izpade malo zastrašujoče, ampak sem vesel da ne skopariš z detajli, ker tudi mene v prihodnosti čaka, pa se bom kaj naučil iz tvojih napak. Recimo pojma nisem mel da lahko kar tako na hitro skuriš kanale na ECUju... in to hitro rata drag špas.
Sreča da se ti je to zgodilo na megasquirtu in ne recimo na kakem Haltechu 
Tale cela megatron profesura pa izpade malo zastrašujoče, ampak sem vesel da ne skopariš z detajli, ker tudi mene v prihodnosti čaka, pa se bom kaj naučil iz tvojih napak. Recimo pojma nisem mel da lahko kar tako na hitro skuriš kanale na ECUju... in to hitro rata drag špas.



Re: The (Inte)grale project
Velike porabnike je vedno smiselno furat preko zunanjih relejev in primernimi varovalkami, cetudi so na cipovju dovolj mocni izhodi. Se hitro zajebes in skuris, kot si sam ugotovil
Kar se tice pa regulatorja prostega teka - preden nabavljas novo elektroniko, poizkusi kako se ti obnese regulacija samo z spark tabelo; deluje presenetljivo učinkovito in morda leerlaufventila za zrak sploh ne boš potreboval.
Iskra - sam sem imel podobne probleme da je motor sicer zlaufal, ampak ne po vseh cilindrih in zelo "rodo", pa sem ugotovil da mi z začetno mapo tako zaliva motor da so svečke po par minutah ble vse črne in iskra ni več skakala oz. bila zelo šibka. Menjava z novimi svečkami (rezistorskimi) je naredila izjemno spremembo, a seveda le dokler jih ni spet zapacalo, kar sem rešil z siromašenjem goriva po celotni mapi.
Če se prav spomnim, moraš uporabiti tudi resistorske kable do sveč, saj ti drugače povzročajo nemalo elektromagnetnih motenj in se ti pojavi kup drugih fantomskih problemov. Težavo pa znaš imeti z uporabo stroboskopa za preverjanje pozicije iskre - meni je trije različni stroboskopi niso zaznali, dokler nisem med svečo in kablom začasno uporabil nerezistorskega kabla.
Drugač pa čestitke in pogumno naprej - predelava na efi je sicer kompliciranejša kot izgleda na prvi pogled, vendar izvedljiva in hudo nagrajujoča, ko se motor začne odzivat na spremembe iz laptopa brez uporabe šraufncigra!

Kar se tice pa regulatorja prostega teka - preden nabavljas novo elektroniko, poizkusi kako se ti obnese regulacija samo z spark tabelo; deluje presenetljivo učinkovito in morda leerlaufventila za zrak sploh ne boš potreboval.
Iskra - sam sem imel podobne probleme da je motor sicer zlaufal, ampak ne po vseh cilindrih in zelo "rodo", pa sem ugotovil da mi z začetno mapo tako zaliva motor da so svečke po par minutah ble vse črne in iskra ni več skakala oz. bila zelo šibka. Menjava z novimi svečkami (rezistorskimi) je naredila izjemno spremembo, a seveda le dokler jih ni spet zapacalo, kar sem rešil z siromašenjem goriva po celotni mapi.
Če se prav spomnim, moraš uporabiti tudi resistorske kable do sveč, saj ti drugače povzročajo nemalo elektromagnetnih motenj in se ti pojavi kup drugih fantomskih problemov. Težavo pa znaš imeti z uporabo stroboskopa za preverjanje pozicije iskre - meni je trije različni stroboskopi niso zaznali, dokler nisem med svečo in kablom začasno uporabil nerezistorskega kabla.
Drugač pa čestitke in pogumno naprej - predelava na efi je sicer kompliciranejša kot izgleda na prvi pogled, vendar izvedljiva in hudo nagrajujoča, ko se motor začne odzivat na spremembe iz laptopa brez uporabe šraufncigra!


Re: The (Inte)grale project
Res je, hitro se zgodi, jst sm falil podatek o deklariranem 5A izhodu in potišal notri 10A varovalko. Lepo je blo prebrat potem da gre max 5A na port v navodilih, ko je blo prepozno.
Izhod za pumpo mi je pokurilo z izhodom za Idle, sta na PCBju povezana med seboj. Odlično.. Imam pa še to srečo da je ECU ohišje zalito, tako da še popraviti ne morem.
Za regulacijo s spark tabelo misliš dvig predvžiga pod območjem prostega teka? Jaz imam trenutno tabelo narejeno po originalu, kjer je par stopinj več predvžiga pod območjem prostega teka, sklepam da je mišljeno za to da pomaga oživeti motor ko pade pod prosti tek?
Imam plan najprej laufati na tem ECUju, toliko mislim da bom že nastavil da se ne bo ugašala, pri -10°C se pa tudi nimam namena vozit.
Glede iskre ne vem točno kje iskati, trenutno imam nerezistorske svečke in sklepam da tudi kable. Praviš da se je pri tebi zadeva izboljšala z rezistorskim? Pri meni da vsako 5to iskro recimo, sploh če premikam kable/svečke po motorju se izboljša, zato sem najprej posumil na kable. Bom probal se poigrat z drugimi kabli/svečkami, ker glede na to da slišiš tuljavo da lepo tiktaka po signalu mislim da more biti nekaj v to smer. Hvala za hint.
Se je pa fino igrat s tem stvarem, tudi če na vsake toliko kakšna komponenta dušo spusti, all in the name of "science".

Za regulacijo s spark tabelo misliš dvig predvžiga pod območjem prostega teka? Jaz imam trenutno tabelo narejeno po originalu, kjer je par stopinj več predvžiga pod območjem prostega teka, sklepam da je mišljeno za to da pomaga oživeti motor ko pade pod prosti tek?
Imam plan najprej laufati na tem ECUju, toliko mislim da bom že nastavil da se ne bo ugašala, pri -10°C se pa tudi nimam namena vozit.

Glede iskre ne vem točno kje iskati, trenutno imam nerezistorske svečke in sklepam da tudi kable. Praviš da se je pri tebi zadeva izboljšala z rezistorskim? Pri meni da vsako 5to iskro recimo, sploh če premikam kable/svečke po motorju se izboljša, zato sem najprej posumil na kable. Bom probal se poigrat z drugimi kabli/svečkami, ker glede na to da slišiš tuljavo da lepo tiktaka po signalu mislim da more biti nekaj v to smer. Hvala za hint.

Se je pa fino igrat s tem stvarem, tudi če na vsake toliko kakšna komponenta dušo spusti, all in the name of "science".


Re: The (Inte)grale project
rezistorske stvari so predvsem za preprečevanje EMI motenj, ki so lahko tudi same po sebi vzrok za nepravilno delovanje cinšpule. Seveda pa ni nujno, da ti to povzroca tezave ki jih imas, je pa vsekakor best practice.
