1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by pero27 » 23 Oct 2024, 09:39

Aja, in pol se je un stric sekiral glede vrtanja lukenj v disk, a tastarmu disku pol materiala manjka okol centra :lol:
Zgleda pa hudo tole zdej! In ultracüstom :thumbup:

A tist je pa neka vzmet za razmikanje paken? Če je, bi jo jst dal na tadrugo luknjo, da ti razmika leading edge pakne, ne trailing edge, ker drgač samo pomaga cvilit bremzam ta fedr. Isto ko pr rim brake paknah na biciklu.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 23 Oct 2024, 15:52

Saj je na leading edgu - na fotki je sovoznikova stran, celjust je "za" osjo. ;)
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 17 Mar 2025, 22:56

Medtem ko čakam še zadnji kos, da bo avto spet vozen si lahko vzamem par minut za report letošnjega zimskega remonta... :D

Zadnjič spucat!
Image

No tole je bil ulov za black friday. Nova volanska letev.
Image

Božiček je prinesel novo sklopko. Prejšnja je malo drsela, tale pa je od 280ZX Turbo in bi morala zdržat! :!:
Image

Ker je bil menjalnik dol mi je @Sendi naredil nove puše za ročko, tokrat so res v nulo! Thanks! :thumbup:
Image

Ob menjavi volanske letve sem opazil nekaj malega lufta v križih volanaskega droga, ki so mi jih potem v Vargalantu zamenjali.
Image

Pa ko je bil ravno drivetrain razstavljen sem odprl diff. Situacija ne ravno najboljša - po parih sezonah so ležaji že precej bogi, zračnost prevelika. Zračnost sem nastavil da je zdaj v tolerancah, za ostalo pa se ne bom preveč sekiral. Na dolgi rok bi rajši trenutni 3.9 Torsen diff zamenjal s 4.1 lamelnim...
Image

Zdaj pa čakam samo še nove 0.2mm oversize križe kardana, ker so ušesa križev na kardanu malo raztegnjena in imajo trenutni križi malo lufta.

:wave:
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Fleko » 18 Mar 2025, 09:15

Na lamelni diff bi šel samo zaradi razmerja ali ti na splošno ni všeč torsen?
Get low, no matter how
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 18 Mar 2025, 18:26

Šel bi na krajši prenos, pa rajši menjam cel diff kot pa da tega razdiram. Če pa že torej kupujem drug diff bi ga vzel z lamelno, da stestiram razliko.
Torsen me do zdaj enkrat ni razočaral...
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Fleko » 19 Mar 2025, 09:46

Na hitro - torsen je gentleman, lamelna pa bolj huligan, sicer odvisno od setup-a ampak načeloma so glasnejše in če imaš preveč preloada zna na parkingu ''skakat'' kot švasanček. Med vožnjo neke hude razlike ne boš opazil, če ne boš šel v ekstreme.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by pero27 » 19 Mar 2025, 13:40

buuu! torsen buuuuu! :D :D
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Fleko » 20 Mar 2025, 10:49

Boljše kot vsak lsd conversion kit :D
Get low, no matter how
Post Reply