Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 12 Aug 2024, 19:50

Čas za daljši update...

Fergazer smo po vračanju vakum cevi naštelal zelo lepo, dobil je še novo razdelilno kapo, kable in NGK svečke, in smo bili ready za izlet v Posušje, kjer je bil organiziran Opel oldschool meet, cca 120 avtov med leti '55 in '93, iz 7 držav. Zaradi temperatur sem pred odhodom še dobro očistil hladilnik, in hotel odstranit termostat, pa ga itak ni bilo noter :D

Pot sem tisti petek začel v Brežicah, potem pa smo se po poti zbirali z kadetti iz HR in BIH, šli pa na Sisak, Bihač, Drvar, Livno in Posušje. Pot je bila super, okoli Bihača malo slabše regionalke, drugače prijetno presenečen, brez avtocest seveda. Sam meet je bil vrhunski, hrana in pijača praktično zastonj, bivanje tudi. Prav tako so skoraj zastonj deli, pa sem si nabral malo zaloge, S izpušni kolektor, nov kiler, izpušno cev S, verteiler od Boscha, itd... V soboto smo zgodaj zjutraj skočili še do Mostara, potem pa dalje po programu. V nedeljo dopoldne smo krenili domov, tam pa so se začele dogodivščine :) Celo pot tam in nazaj mi je dvigalo temperaturo, ampak nič kritičnega, vsake tolko sem malo gretje nažgal, in se je stvar rešila. Ugotovil smo, da mi je crknil tisti del za armaturo in števci bencina in temperature, in je narobe kazal... Za nazaj pred HR mejo pa mi je ob gretju kabine med vožnjo začelo pihat hladno - imeli smo vokitokije, takoj ugotovimo da ni vode v sistemu. Vstavimo v Imostkem na HR; hladilnik prazen. Dotočimo vodo, ona pa takoj čez pumpo ven, ker je spustila na tisti plombici na spodnji strani. Na srečo majo kolegi iz HR dol dosti kontaktov, in smo v roku 30min dobili novo vodno pumpo z dihtungo, tesnilna masa pa je bila v prtljažniku. Stali smo ob reki, zato smo se tudi malo ohladili, in pa za hec sprali kiler v njej, voda je imela hladnih 12 stopinj! Pot nazaj je po menjavi pumpe šla super, vendar smo bili že malo utrujeni. Šli smo po HR strani, preko Sinja, Knina, Gračca, Korenice, Karlovca in pa nazaj domov. Vse skupaj cca 1200KM, temperature do 39 v Mostaru, povprečna poraba je malo na oko računana, nekje 6.5.
Image
Image

Se opravičujem za narobe obrnjene fotke, takrat mi ni bilo do lepih fotk, samo nekaj na hitro, ker še ni bilo ziher da ne bomo rabili vlečne :D Če hoče kdo več slik, brez da delam tule tri strani objave, me lahko doda na Instagramu, tam objavim dosti več slik ostalih avtov itd...

Potem pa dogajanje tega vikenda, Kadett C Croatia je organiziralo svojo tradicionalno Roštiljado v Varaždinu, gostitelja Tomislav in pa Siniša (predsednik) kluba, brez kontizacije, ampak prostovoljnimi prispevki - hrane in pijače enkrat preveč :D
Z hrvati smo se zbrali v Zagrebu, potem pa laganini po stari cesti gor in zvečer nazaj. Pridružila pa sta se tudi Papi z svojim ''novim starim'' zelenim, in pa JBezek z svojim rumenim coupejem, prvo druženje v živo z njima, res me je veselilo spoznat oba, upam da vama je bilo lepo :D

Image
Mojih slik ponovno ni veliko, jih pa lahko pogledate na FB in instagram profilu Kadett C Croatia :)

Se pa seznam popravil veča, zaenkrat avto normalno vozen, ampak ne moreš imet avta rad in hkrati nič delat na njemu. Prioriteta za zimo so nov komplet košare/lamele/vztrajnika, ker pri speljevanju zadnji mesec ali dva kar dosti trese, če mu daš premalo gasa, potem pa S izpuh, ravnanje in menjanje dihtunge glave zaradi gretja na izletu, itd...

Rabil pa bi obe sprednji vzmeti za kadetta, hkrati pa bi se rad rešil Ta technix 40/40 vzmeti za kadetta, ker jih ne potrebujem več (na avtu so bile cca en mesec, voženo vse skupaj 30km, seveda imajo tudi papirje)
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 22 Sep 2024, 21:53

Spet tule, čas za en mini update. Od roštiljade v VŽ se je avto vozil vsakodnevno, bil tudi na dvotedenskem izletu v Lj ker sem slučajno dobil parkirno mesto na posojo, vse super razen gužve na cestah :P Za domov se je začel pa motor malo smešno oglašat, nekaj klopota, pa ne tistih običajnih 7 vzrokov, nekaj novega. Zima bo zanimiva, upam da so samo ventili razštelani, vendar zaradi drugih opravil ni bilo časa za večje posege, predvsem pa ker bi rad dal glavo poravnat čez zimo, in razmišljam o predčasnem koncu sezone in vse opravit hkrati.

Je pa bil začetek septembra deževen, in sem se eno nedeljo spomnil da bi malo obnovil števce...doma sem imel enega z urco, vendar je steklo zelo slabo in sem vrnil navadnega s tega, ki je sedaj v avtu, kar pomeni da se ne da ure navijat, ampak čez zimo avto itak stoji :D
prej so zgledali tako:
Image
Image

doma smo mel ravno neko rdečo barvo v spreju, in sem s tistim pošprical. Meni se zdi kar lepo, je pa res da se je barva slabše prijemala, čeprav sem vse očistil, tako da je bilo treba 3 sloje nanest :D
končni rezultat:
Image
Verjetno bom pa še naročil LED žarnice namesto teh navadnih, da bi mogoče bolj bela svetloba izpadla ko svetijo, oz da se vse skupaj malo bolje vidi
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 29 Sep 2024, 21:51

spet tu...Avta od kar se je začelo ropotanje nisem vozil, razen do dvigalke pri stricu. Danes se spravimo nastavit ventile, ki so bili grozno razštelani, najslabši je bil izpušni 3. cilindra, in to nekje med 0.45 in 0.50 :shock: kljub temu, da so bili nastavljeni nekje pred odhodom na cro-bih tour...Potem opazim da na je na izpušnem 1.cilindra slab navoj, vendar je presenetljivo bil zelo blizu mere, nato pa še pri zategovanju sesalnega na 2. cilindru poči vijak, kjer ga zateguješ oz. odteguješ, oz. po domače, eno vlko sranje vse skupi...
Image
ja nič, sezona je tako praktično pri koncu in se odločim snet glavo in jo dat poravnat, pa med procesom opazim tole (dročnik?):
Image
počen je bil na spodnji strani, torej nad odmično, ležišče je ok, me pa zanima kam je delček padel, zato snamem karter, notri ni nič. Z zrakom spiham spodaj odprt motor, nič ne pade ven, verjetno ga je ''pojedlo''?
Potem pa se že rahlo boljše volje ker sem zelo verjetno ugotovil vzrok ropotanja spravim očistit in ''sprobat'' ventile, v njih sem nalil bencin, dihta presenetljivo dobro, je prej izhlapel kot prišel skozi, potem pa opazim to :crazy: :
Image
po tem pestrem dnevu in toboganu vseh možnih čustev sem pa malo brez idej...Motor je kot kaže v dobrem stanju, cilindri roba na vrhu praktično nimajo, glave se verjetno ne da zrihtat? nevem, ipak nisem te stroke :P...predlagali so mi motor zložit na 1.2S, vendar ni sredstev, v začetku novembra je pa tehnični :D Plan B je nekje dobit glavo in jo dat poravnat, pa zamenjat ''dročnike'' in mogoče nihala, a ve kdo če se jih da kje dobit? Bi bilo fajn še kaj drugega na ''novi'' glavi naredit?
User avatar
JBezek
Posts: 259
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by JBezek » 30 Sep 2024, 08:04

Ali je glava enaka pri 1.0 in 1.2 motorju?
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 30 Sep 2024, 08:51

Jst se za tole "razpoko" nebi preveč sekiral. Itak je gus glava, pa nč ti proti nobenmu fire ringu na dihtungi ne pleza. Sam voda je tam, nč druzga. Sam zdej če si jo že snel jo lahko tud zamenjaš, glede na to da so cele mašine po 100€ na odpadih.
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Anzee » 30 Sep 2024, 12:37

Novo dihtungo pa stangco tisto pa gasa....

Image
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 30 Sep 2024, 14:52

Glava je gus, tole komot malce povariš da ne bo pokala dalje, če jo boš potem itak dal ravnat. ;)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 30 Sep 2024, 14:59

JBezek wrote: 30 Sep 2024, 08:04 Ali je glava enaka pri 1.0 in 1.2 motorju?
https://www.ebay.de/itm/134339780070?sr ... XsaWQZt2kP

Ne najdem podatka, ampak nekak imam v glavi, da so 1.0 ventili drugačni, kar bi tale oglas potrdil.
Vsekakor je fi batov bil manjši, tako da bi bilo treba to povrtat itd...

So pa dejansko razlike med generacijami; zgodnejši A kadetti so menda imeli čisto drugače, bolj odprte kanale in se jih da imenitno nafrizirat, da se vrtijo še bolj kot se že itak :) En američan ma nekje celo študijo na enem forumu...

Skratka - verjetno bi delovalo, ni pa idealno. Najbolje dobit 1.2S glavo ;)
User avatar
JBezek
Posts: 259
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by JBezek » 30 Sep 2024, 15:05

Haha, ja, res se ful vrtijo tej motorji :D :D
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 30 Sep 2024, 16:16

@Jbezek na moji glavi piše 1.2, tako da verjetno je neka razlika

@pero27 veš mogoče kje za kakšno v posavju? na najbližjem odpadu hočejo za 73' 1.2 500eur, brez vseh dodatkov kot so kolektorja, fergazer, razdelilna, itd. :crazy:

@anzee bi pustu listek in bi šla en krog, sem pa tut tisti torek zraven žiberta krožu pa ni blo nič žal, nisem si pa zapomnil kje si doma da bi se oglasu :D

@Peeping_Tom Če imaš ti, oz. kdorkoli drug 1.2S glavo, se priporočam! Drugače pa z ''novo'' glavo, ko jo dobim, razmišljam o opciji vstavitve vodil ventilov od yugota 45, plus neke malenkosti, ki so dokaj redna praksa pri južnih sosedih, tale glava je pa že poravnana in znižana precej, sicer nisem meril ampak niti ni nekaj veliko navoja na voljo za ventile štelat :|
Post Reply