
Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
To sva se pol spomnila, da zakaj nisva segrela zadevo ja 

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Še sem živ. Jedva, sam evo. Mal update mini napredka ta let
Mja, ko sem mislo, da ne bo panike, ker se šajba mal zamaknila. Well..I was wrong. Ne vem kak so so italijani tole zamislili, te klinčeve prve šajbe montirat v kakem zaporedju. Sam zgleda bi mogo met tele črne na suhi probi že gor dane in jih prinetat, potem pa šajbo položit v "okvir".

Zgornje tesnilo namontirano. Šlo kr lepo notr

Priprave na montažo zadnjega stekla. Rezal stran staro tesnilo, ker je ostalo zelo na debelo še silikona



Mojster Boštjan ponovno v akciji. Reševanje moje neumnosti in poškodbe boka, part 2

Mu je uspel dobr čudež nardit, moreš res dobro iskat, da najdeš sploh kje je bla pizdarija


Pripravljeno na montažo zadnjega stekla. Tokrat manj slik vmesnega postopka


Snet še prtljažnik, ker drugače je skoraj misija nemogoče zalepit steklo. Tukaj sva ubrala malo drugačno taktiko od original tesnila in je Boštjan prinesel neke svoje samolepilne trakove s katerimi sva naredila rob za silikon namesto original tesnila

Namazan primer



Akcija silikon. Tokrat sva ga pa predhodno segrela in je seveda šlo veliko lažje
Gruntava midva kak tole segret, da ne bo glih mokro, če vrževa v en lonc. Pa dobim jz briljantno idejo
No zadeva je bla tko vroča, da jo komi prijela haha


Šajba notr. Pri zadnji ni kej zajebat itak, ker sede lepo v okvir in je to to

In dodan še prtljažnik nazaj

Popravit morem edino še konektor na steklu za radio anteno

In čez par dni vse sneto

in dodal še spodnje tesnilo stekla


Potem sem pa temeljito očistil oba stekla


Nekdo je uspel dobro popraskat zadnje steklo na dnu, ampak ajde. Drugače je res dobro ohranjeno razen tega

Letvico za sprednje steklo sem povečal luknjo v upanju da bo potem pasala zadeva na avto. Luknja sicer sedaj pride ok, ne pridem pa sedaj z glavo od pištole za netat zraven, ker zadenem v tesnilo stekla

Vsaj desna paše bp, čeprav je pa malce preveč zamaknjena notri. Upam, da bo še končno tesnilo ki pride, sploh pasalo gor vse ok

Na vrhu se namreč malce preveč pomakne notri

Pri tem sem potem tudi obstal in se nisem dalje več ukvarjal. Sem prestavil se na obnovo stropa. Naročil ne vem kolko vzorcev blaga, noben ni bil pravi kot od Alfe. Spraševal okoli s starim blagom itd. Na koncu sem obupal in vzel ala alkantara imitacijo sivo.

Strop sam je sicer v zelo bogem stanju, ampak drugega nimam, ker je bil ta še najboljši od vseh 164. Tole je še iz moje ljube TS

Izkazalo se je tudi, ko sem odstranil razne plastike, da je blago še dosti bolj svetlo kot sem mislil





Potem pa slečt staro svinjarijo. Posesal vse kar je bilo lepila in stare spužve. Potem pa še vse nežno prebrisal z nitrom




Potem je pa sledilo izobraževanje in lepljenje. Žena me je prepričala, da začneva prvo pri težjem delu, kar se je izkazalo za ne najboljšo idejo
Za prvič je zadeva sicer izpadla super, ampak šele proti koncu ko dobiš občutek kaj in kako, ti začne dobro it.
Zaribal sem tudi, ker se nisem držal navodil na lepilu. Namreč piše da našpricaš ali namažeš s čopičem i pustiš cca 10 min, potem pa zalepiš. Po par min je zadeva delovala na otip če čisto suha in je mene malce panika, zato sva šla takoj lepit. Seveda prehitro. Posledično ni dobro prijelo lepilo, preveč pritiskanja, itd, se je pena napojila preveč in so ostali mini odtisi od prstov in pritiskanja
Na enem mestu mi je tudi ena pikica lepila prišla čez.
Skratka če bo kdo kdaj se lotil sam. Je zadeva sicer super simpl, ampak res treba namazat obe strani z lepilom, pustiš 10 min in potem ko daš skupaj, prime k noro isto sekundo in več ne mrdne. Tko da je treba zelo pazljivo in natančno blago lepit na strop, ker prostora za popravke ni.







Sledilo je rezanje viška blaga in lepljenje roba. Odločil sem se namreč da blago zalepim preko vogala na gor, da se ne more kje pri vogalu začet odlepljevat s časom






Ne zgleda slabo, na stropu se verjetno teh napak itak ne bo opazilo sploh, ni pa 100% po mojih standardih. Ampak žal drugega poizkusa nimam, tko da bom mogo bit zadovoln s tem




Potem je bil pa na vrsti zelo zabavn del. Delat luknje v blago in peno z mrežico za razne plastične noske, okvirje, letvice, itd. Rezanje je za silo nekako uspelo.






Sledilo je lepljenje okrasne plastike na stropu. Nove ni možno dobit, rabljene vse počene. Dal sem naredit noske na 3d print in jih lepil na letvico




Pri montažo, ker luknje niso ok v stropu seveda oz so premale, sem jih par odlomil, tako da morem ponovno lepit. Strop čaka na vgradnjo in pa da v usnje oblepim še stropni okvirček lučke. Ta avto ma namreč na vsakem delu 50 delov ki jih moreš zraven uredit, da lahko 1 montiraš

To je pa to od napredka pri avtu. Večino časa stoji vse in se nič ne dogaja to leto. Preveč dela s trgovino in obnovo motorjev. Dodatno so pa še življenski dogodki. Kupil hišo decembra lani v keri bil v najemu. Tako da sem dodal še en ogromen projekt in sicer obnova hiše, ki se dogaja to leto skos. Vmes mi je iz nenada umrl 6 letni maček (kap) in me je čisto ubilo to. Potem sem imel čez 2 tedna začetek julija že poroko. Nihanja in ogromno zadev v življenju se mi trenutno dogaja, posledično 164 ni nikjer v pomembnih planih trenutno žal

Mja, ko sem mislo, da ne bo panike, ker se šajba mal zamaknila. Well..I was wrong. Ne vem kak so so italijani tole zamislili, te klinčeve prve šajbe montirat v kakem zaporedju. Sam zgleda bi mogo met tele črne na suhi probi že gor dane in jih prinetat, potem pa šajbo položit v "okvir".
Zgornje tesnilo namontirano. Šlo kr lepo notr
Priprave na montažo zadnjega stekla. Rezal stran staro tesnilo, ker je ostalo zelo na debelo še silikona
Mojster Boštjan ponovno v akciji. Reševanje moje neumnosti in poškodbe boka, part 2
Mu je uspel dobr čudež nardit, moreš res dobro iskat, da najdeš sploh kje je bla pizdarija

Pripravljeno na montažo zadnjega stekla. Tokrat manj slik vmesnega postopka
Snet še prtljažnik, ker drugače je skoraj misija nemogoče zalepit steklo. Tukaj sva ubrala malo drugačno taktiko od original tesnila in je Boštjan prinesel neke svoje samolepilne trakove s katerimi sva naredila rob za silikon namesto original tesnila
Namazan primer
Akcija silikon. Tokrat sva ga pa predhodno segrela in je seveda šlo veliko lažje


Šajba notr. Pri zadnji ni kej zajebat itak, ker sede lepo v okvir in je to to
In dodan še prtljažnik nazaj
Popravit morem edino še konektor na steklu za radio anteno
In čez par dni vse sneto

in dodal še spodnje tesnilo stekla
Potem sem pa temeljito očistil oba stekla
Nekdo je uspel dobro popraskat zadnje steklo na dnu, ampak ajde. Drugače je res dobro ohranjeno razen tega
Letvico za sprednje steklo sem povečal luknjo v upanju da bo potem pasala zadeva na avto. Luknja sicer sedaj pride ok, ne pridem pa sedaj z glavo od pištole za netat zraven, ker zadenem v tesnilo stekla

Vsaj desna paše bp, čeprav je pa malce preveč zamaknjena notri. Upam, da bo še končno tesnilo ki pride, sploh pasalo gor vse ok
Na vrhu se namreč malce preveč pomakne notri
Pri tem sem potem tudi obstal in se nisem dalje več ukvarjal. Sem prestavil se na obnovo stropa. Naročil ne vem kolko vzorcev blaga, noben ni bil pravi kot od Alfe. Spraševal okoli s starim blagom itd. Na koncu sem obupal in vzel ala alkantara imitacijo sivo.
Strop sam je sicer v zelo bogem stanju, ampak drugega nimam, ker je bil ta še najboljši od vseh 164. Tole je še iz moje ljube TS

Izkazalo se je tudi, ko sem odstranil razne plastike, da je blago še dosti bolj svetlo kot sem mislil

Potem pa slečt staro svinjarijo. Posesal vse kar je bilo lepila in stare spužve. Potem pa še vse nežno prebrisal z nitrom
Potem je pa sledilo izobraževanje in lepljenje. Žena me je prepričala, da začneva prvo pri težjem delu, kar se je izkazalo za ne najboljšo idejo

Zaribal sem tudi, ker se nisem držal navodil na lepilu. Namreč piše da našpricaš ali namažeš s čopičem i pustiš cca 10 min, potem pa zalepiš. Po par min je zadeva delovala na otip če čisto suha in je mene malce panika, zato sva šla takoj lepit. Seveda prehitro. Posledično ni dobro prijelo lepilo, preveč pritiskanja, itd, se je pena napojila preveč in so ostali mini odtisi od prstov in pritiskanja

Skratka če bo kdo kdaj se lotil sam. Je zadeva sicer super simpl, ampak res treba namazat obe strani z lepilom, pustiš 10 min in potem ko daš skupaj, prime k noro isto sekundo in več ne mrdne. Tko da je treba zelo pazljivo in natančno blago lepit na strop, ker prostora za popravke ni.
Sledilo je rezanje viška blaga in lepljenje roba. Odločil sem se namreč da blago zalepim preko vogala na gor, da se ne more kje pri vogalu začet odlepljevat s časom
Ne zgleda slabo, na stropu se verjetno teh napak itak ne bo opazilo sploh, ni pa 100% po mojih standardih. Ampak žal drugega poizkusa nimam, tko da bom mogo bit zadovoln s tem

Potem je bil pa na vrsti zelo zabavn del. Delat luknje v blago in peno z mrežico za razne plastične noske, okvirje, letvice, itd. Rezanje je za silo nekako uspelo.
Sledilo je lepljenje okrasne plastike na stropu. Nove ni možno dobit, rabljene vse počene. Dal sem naredit noske na 3d print in jih lepil na letvico
Pri montažo, ker luknje niso ok v stropu seveda oz so premale, sem jih par odlomil, tako da morem ponovno lepit. Strop čaka na vgradnjo in pa da v usnje oblepim še stropni okvirček lučke. Ta avto ma namreč na vsakem delu 50 delov ki jih moreš zraven uredit, da lahko 1 montiraš

To je pa to od napredka pri avtu. Večino časa stoji vse in se nič ne dogaja to leto. Preveč dela s trgovino in obnovo motorjev. Dodatno so pa še življenski dogodki. Kupil hišo decembra lani v keri bil v najemu. Tako da sem dodal še en ogromen projekt in sicer obnova hiše, ki se dogaja to leto skos. Vmes mi je iz nenada umrl 6 letni maček (kap) in me je čisto ubilo to. Potem sem imel čez 2 tedna začetek julija že poroko. Nihanja in ogromno zadev v življenju se mi trenutno dogaja, posledično 164 ni nikjer v pomembnih planih trenutno žal

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Čakaj, da pride na svet še kak tamal. Tam se šele spremenijo prioritete 
Drugač za strop je najlažje začeti na zadnjem robu in potem na poti do zajebanega dela spredaj že dobiš malo občutka

Drugač za strop je najlažje začeti na zadnjem robu in potem na poti do zajebanega dela spredaj že dobiš malo občutka
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Tele noske sem tudi jaz rešval an e30 na trikotnik plastikah v vogalu okna za vzvratnimi ogledali.
Se boš moral malo bolj taktično lotit, kot samo 1:1 skopirat odlomljen kos, jst sem si naprintal takole:


Velika kontaktna površina za lepilo, radij prehod kjer se najraje lomi, pa nosek v rahel konus, da se ga lažje dobi v luknjo in da pol tud drži.
Se boš moral malo bolj taktično lotit, kot samo 1:1 skopirat odlomljen kos, jst sem si naprintal takole:


Velika kontaktna površina za lepilo, radij prehod kjer se najraje lomi, pa nosek v rahel konus, da se ga lažje dobi v luknjo in da pol tud drži.

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Naraščaj ni še nikjer v planu, dokler se ne porihta hiša in avto
Mja sem mel prvo v mislih točno tako kot si ti naredil, da je spodaj podnožje večje, ampak je plastika debilne polkrožne oblike in nastane problem potem, ker ni ravne podlage. Sej to letvico pol itak drži strop gor, tko da važn je sam da neki mal drži jo na strop, pa je ok. Kjer sem luknje dobro uspel preko blaga zrezat, so šli noski ok čez in dobro držali. Zdej jih bom samo še malo bolj orng zalil spodaj, da lepilo prime po večji površini, pa bi moralo bit dobro.

Mja sem mel prvo v mislih točno tako kot si ti naredil, da je spodaj podnožje večje, ampak je plastika debilne polkrožne oblike in nastane problem potem, ker ni ravne podlage. Sej to letvico pol itak drži strop gor, tko da važn je sam da neki mal drži jo na strop, pa je ok. Kjer sem luknje dobro uspel preko blaga zrezat, so šli noski ok čez in dobro držali. Zdej jih bom samo še malo bolj orng zalil spodaj, da lepilo prime po večji površini, pa bi moralo bit dobro.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
S čim pa si lepil strop, namreč veliko kontaktnih lepil je temperaturno neobstojnih - tam do 60°C max.
Get low, no matter how

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
V trgovini kjer sem kupo blago (ki je prav za avte), so mi prodali v 1l piksni tudi lepilo namensko. Je temp odporno do 130°C.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Cool, lahko link pripneš?
Kar sem našel pri nas je samo Pattex universal classic, kateri je obstojen do 110°C. S tem sem lepil blago nazadnje.
Kar sem našel pri nas je samo Pattex universal classic, kateri je obstojen do 110°C. S tem sem lepil blago nazadnje.
Get low, no matter how

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Tole sem vzel. Trgovina je iz Zagreba sicer. Meni so blizu, pa sem skočil po blago in lepilo do njih. Majo pa tudi v spreju isto zadevo, ampak so meni bolj priporočali tole za pištolo/čopič.
https://svetmar.hr/product/ljepilo-tiga ... apetariju/
Tole je pa material, ki ga majo na voljo za avto. Super cene, pa vse na zalogi. Prideš, poveš kolk metrov, odrežejo, plačaš in greš
https://svetmar.hr/product-category/aut ... e-tkanine/
https://svetmar.hr/product/ljepilo-tiga ... apetariju/
Tole je pa material, ki ga majo na voljo za avto. Super cene, pa vse na zalogi. Prideš, poveš kolk metrov, odrežejo, plačaš in greš

https://svetmar.hr/product-category/aut ... e-tkanine/
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
Top. Hvala, da bom v kratkem naročil nekaj m blaga 

Get low, no matter how
