Evo spet en update
Med vožnjo po opravkih se mi je začel oglašat ležaj nekje okoli menjalnika. Naročim nov potisni ležaj, zapeljem avto na dvigalko ter snamem menjalnik, nato pa to:

Ker igličnega ležaja nisem imel, sem pregledal še ostale stvari, kot vhodni ležaj v menjalnik, semering v čaši, po kateri se vozi potisni ležaj, izhodni semering iz menjalnika ter velik izhodni semering na motorju, gumico, ki sede v ohišje menjalnika pred ležajem, itd., in se odločil zamenjat vse. Dele sem naročil prvi delovni dan, med čakanjem pa sem zamenjal plutasta tesnila na karterju in na pokrovu verige, tudi plutast ''semering'' v pokrovu verige, in pa tesnilo med nosilcem oljnega filtra in motorjem.
Na dan sestavljanja sem iz svojega donator menjalnika vzel še čašo, po kateri se vozi potisni ležaj, ker je staro zaradi opletanja osovine malo pojedlo.
Na menjalniku sem tudi zamenjal gumo okoli ročice, ki prestavlja potisni ležaj, in pa senzor vzratnih luči. Košara, kuplunga in vztrajnik so bili v presenetljivo dobrem stanju, zato sem jih samo zmontiral nazaj z malo popravki brusnega papirja.
Prilagam mere semeringov in ležajev, če bo kdo iskal za naprej, vhodni semering za menjalnik ni imel mer na sebi, pozabil zmerit s šublerjem...

izhodni semering motorja 54/82/11.5
izhodni semering menjalnika 45/62/10
vhodni ležaj menjalnika 6205 NR/C3
vodilni ležaj 410 0003 10
Zdej pa nabirat kilometre. Če bo 1.6. kdo na 3. mednarodnem srečanju vozil OPEL v Laškem, se vidimo!