Ga pa zabija čez jame, ja, ker pride do internega bumpstopa v bilsteinih (ki sem ga skrajšal) in prav je tako, ker drugače bi pa gumo zabilo v blatnik.
Nemorš met mehkega cadillaca za na morje pa fajn nizek avto istočasno

papi wrote: ↑27 Feb 2024, 11:16 Prej sm se glih nate spomnu...
K si napisau da ma kolega 60/60 in da je nevozno...
Je modificiral limitatorje spredi?
To je treba skrajsat ker cene se kr hitro tu nasloni...
IMG_20240227_101500.jpg
Poglejte pr njemu zdej ko je avto na cesti, brez ga dvigat....
Če je morda spodnja roka že v limitatorju....
Ps..kje si pa kupu ta technix, kje pr nas?
Nope, limitatorjev ni nič spreminjal, niso pa še v spodnji roki, komplet je pa kupu direkt pri ta technix
JBezek wrote: ↑05 Mar 2024, 08:10 Super, samo da se dela!
kateriset za obnovo si vzel in kje?
Jaz ne vem kateri je pravi zame....
a: https://www.opel-classic-parts.com/en/a ... -1126.html
b: https://www.opel-classic-parts.com/en/a ... s679n.html
Zdravo,
Pišem tudi za ljudi naprej...Najprej ugotovi, kater karburator imaš. Na ohišju piše solex 30/35, kar pomeni, je lahko eden ali drugi, najlažje boš ugotovil, da izmeriš premer venturija (na sliki), če imaš 35mm odprtino, vzameš komplet za solex 35. Jaz sem svojega vzel pri altopelhilfe, oba tvoja linka pa imata prave dele za 35, vendar ima dražji komplet dve pomembni stvari več, in sicer membrano (na linku rdeča gumjasta zadeva) in pa iglični ventilček (na linku iz medenine), tako da priporočam, da vzameš dražjega. Če še nisi odpiral tega frgazerja, bodi pozoren na iste stvari, ki so meni manjkale, je pa res da če je notri zelo umazan, najbolj pomaga samo ultrazvočna kopel