Moje izkušnje so, da če je le opcija, poiščeš NOS.
Na Delti sem imel prvotno obnovljene pri Jenku pa je bil to pogreb. Zadnja sem potem dobil nova in po 17 kkm ni težav, sprednja pa sem dal obnoviti k Amortizerju in je eden na odhodu po 15 kkm .....
Na 33 sem zadnja dobil nahbau Monroe in po nekih 8kkm ni problema, čeprav so Monroe zame najslabše od novih. Sprednja sem dal obnoviti k Amortizerju ..... po 1 mesecu sem se zjokal, poiskal NOS in odcolal čudne pare za original. Ker je eden obnovljen sprednji spustil.
Tako da če se le da NOS. Na netu se najde vse sorte trgovin, ki imajo res lep asortiman originalnih kosov. Pa mislim da za nemce bi ta podpora morala biti boljša kot za italjane.
Opel Monza A 2.5E, 1981

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Pomoje da tezko rect. Ker je malo loterija

Za VW T3 sem potreboval malce daljse amortizerje - za zadaj sem dobil nove od landroverja disco2, kateri so ravno 3 cm daljsi in pasejo, medtem ko sprednje imam obnovljene in podaljsane pri Amortizerju. Po 25kkm in 2 letih se zdijo taksni kot sem jih vgradil.
Pri Monzi sem kupil sprednje nove, ki so bili dobavljivi, zadnjih nisem nasel nikjer. No sprednje imam na lagerju ze 1 leto, zdaj koncno menjam, sem nesel zadnje obnovit k Amortizerju, pa sem potem zadnjic videl da imajo nekje za Monzo tudi zadnje (edino cena 150€+).
Mislim pa da je Opelpower imel enkrat zadnje obnovljene pri Jenkotu, za Kadett C coupe... pa je bil eden obnovljen zelo kmalu kar zariban.
Na koncu pa seveda odtehtajo stroski, namen vozila, stanje predelav na vozilih,... in se potegne neko mediano cez vse.
No ja, NOS (new old stock) bi se kar izogibal, sploh pri amortizerjih. Ce je dejansko stara zaloga izpred 20 let, potem to niso vec neka nova tesnila, trda, lezijo v enem kotu ze toliko casa, je samo vprasanje casa kdaj se uscije. Ce pa je pac prov nov kos, potem se mi zdi to boljse.

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
A nisi to prodal?

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Gapiii, nisem (se) prodal 
Koncno so prispeli se novi sprednji lezaji, tako da sem na prost razmeroma suh dan vrgu vse nazaj skupaj.
Ena stran prakticno fertik

Zadi Dolstein amortizerji..

Se mal pa bo...

Potem sem pol ure iskal en vijak zavorne celjusti, uspesno je bil najden in via testna voznja

Hja, morm rect da je kr razlika. Ni vec letalonosilka v orkanu
uspesno sem iznicil tudi vse nepotrebne zvoke med voznjo, od sklepetanja do klokklokanja, tuljenja ter tresenja
Zgleda da zadnje zavore malce drzijo, kar je bil verjetno rezultat zvitih diskov -> treba pogruntat kaj drzi, al celjusti al kaksna cevka. Naslednja stvar za zamenjat so pa gume, se so res ajde cao. Upam da v cetrtek 
do naslednjic..

Koncno so prispeli se novi sprednji lezaji, tako da sem na prost razmeroma suh dan vrgu vse nazaj skupaj.
Ena stran prakticno fertik

Zadi Dolstein amortizerji..

Se mal pa bo...

Potem sem pol ure iskal en vijak zavorne celjusti, uspesno je bil najden in via testna voznja

Hja, morm rect da je kr razlika. Ni vec letalonosilka v orkanu



do naslednjic..


-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Evo gume sem zamenjal kot receno... vcer sm su neki do Ferlacha v Avstrijo po ene objektive, pa sm usput skljocnu jesensko 



