Bimmer 315

Re: Bimmer 315
Njegovi bobni so ze na mojem avtu zmontirani, prosim ne ga pumpat kr se mi res nelubi jih dol sraufat da mu jih vrnem


Re: Bimmer 315
Vceraj sem ga preganjal po Lindauringu. Zelo prijetna izkusnja; tudi konji zadostujejo za veliko veselja.


LP Miha

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Bimmer 315
Hudo! Jaz bi sel tudi enkrat tja furat, so objavljeni kaksni termini al kako ste se to zmenili?

Re: Bimmer 315
Ja, proga je ravno prava za stare kante 
Jaz sem bil slucajno ta vikend v blizini in sem na FB zasledil, da je podjetje doavta organiziralo dogodek, kjer si lahko najel nihova vozila ali vozil sam...

Jaz sem bil slucajno ta vikend v blizini in sem na FB zasledil, da je podjetje doavta organiziralo dogodek, kjer si lahko najel nihova vozila ali vozil sam...
LP Miha

Re: Bimmer 315
Ker sem pred leti v prvem dnevu zaklal svoj "prvotni" 2.0 motor in ker trenutni, nadomestni, tudi ni ravno najbolj zdrav, sem se odlocil zaklani, prvotni motor obnovit. V korist mi je, da Tine socasno obnavlja podoben motor in je dejansko zagnan, tako da se tudi pri meni nekaj premika... Nekaj slik obdelanih blokov in gredi je ze on pokazal, nekaj specificnih pa je tu pri meni.
Motor bo ostal 2.0 na dveh fergazerjih, z malenkost visjo kompresijo in ostrejso odmicno gredjo.
Tine je optimiral odlitke v kanalih, mojster je pa na novo vrezal sedeze ventilov, menjal vodila in zravnal glavo

Dodal sem nove izpusne ventile in fedre

pa nove osi za klackalice in nove klackalice

in pa novo schrick odmicno gred

Naslednje se moram preverit zracnost batnih obrockov in se lahko lotim(o) sestavljanja bloka.
Motor bo ostal 2.0 na dveh fergazerjih, z malenkost visjo kompresijo in ostrejso odmicno gredjo.
Tine je optimiral odlitke v kanalih, mojster je pa na novo vrezal sedeze ventilov, menjal vodila in zravnal glavo

Dodal sem nove izpusne ventile in fedre

pa nove osi za klackalice in nove klackalice

in pa novo schrick odmicno gred

Naslednje se moram preverit zracnost batnih obrockov in se lahko lotim(o) sestavljanja bloka.
LP Miha

Re: Bimmer 315
Še par fotk tega - enako kot pri moji glavi ni šlo za pravo portanje, le za čiščenje odlitkov in odstranjevanje proizvodnih napak, brez resnih sprememb dimenzij in oblike kanalov.
Začel sem s tem:
Na sesalni strani smo našli grde prehode iz odlitka sesalnega kanala do sedeža ventila, kjer je orodje izvralo prostor zanj:
Drugi zorni kot istega greha:
Tudi na uzpušni strani so bile grdobije, pa tudi neke nenavadne poškodbe v odlitku:
Nato sem se lotil odstranit material kjer je bil v napoto:
Takole pa je izgledalo po posegu s kovinskim brusnim nastavkom, 180 brusi in žičnato krtačko za finiš, sesalni del:
Izpušni del:
Še iz vidika bata:

Re: Bimmer 315
Če se ze obnavlja glavo, zakaj se ne vreze vec kotov v sedeze ventilov?
Pridobi se bistveno vec, kot ce se popravijo napake v kanalu.
Pridobi se bistveno vec, kot ce se popravijo napake v kanalu.
Get low, no matter how

Re: Bimmer 315
Bom kar jaz govoril, ker sem bil vmesni člen med Miho in obdelovalcem - fabrisko ima dva kota 15 in 45, in tadva kota sta se oba osvežila. Na neke hude 5-kotne ali radius spremembe nismo šli, ker a) bi s tem bilo potrebno ventil "porinit" globje v sedež, kar bi polek izgube pikice kompresije lahko pomenilo se kup drugih zapletov kasneje na zgornji strani glave, b) nimamo motorsport mojstra za obdelavo glav ki bi bil vesel takih naših idej in c) -nekje se je pač treba vstavit, ker ce imas ze radius kote na sedezih, pol se te dajmo logicno backcut ventilov nardit, itd itn. Čišcenje kanalov sem nardil pa kar sam doma v kleti, stroškov je blo ravno za 5 smirglovih rolic in flaša radenske, ki sem jo spil vmes med brušenjem. Kot sem že v svoji temi omenil, tudi tukaj realno ne pričakujemo nekih hudih pridobitev pri pretoku zaradi te obdelave, verjetno pa škodilo ne bo.

Re: Bimmer 315
Razumem, če ni mojstra, se hitro ustavi. Sem imel tudi sam enega oldschool mojstra, ko sem prišel k njemu z idejo o 5 kotih sem mu na vse zgodaj zjutraj pritisk dvignil na 250, pa sva prej par let sodelovala. No je pa vseeno iz tega ''prepira'' prišlo nekaj dobrega, kjer sem našel mojstra, kateremu to ni problem.
Če sta originalna že dva kota, bi se lahko dodala samo še dva notranja in s tem ventil nebi šel nič globje. Sicer, če mojster žlajfa to še vedno na kamne, potem verjamem, da mu je problem
Je pa valve job pred odmično, sploh če je v igri samo neka malo ostrejša - se lahko pridobi bistveno več, kot bi sama odmična.
Če sta originalna že dva kota, bi se lahko dodala samo še dva notranja in s tem ventil nebi šel nič globje. Sicer, če mojster žlajfa to še vedno na kamne, potem verjamem, da mu je problem

Je pa valve job pred odmično, sploh če je v igri samo neka malo ostrejša - se lahko pridobi bistveno več, kot bi sama odmična.
Get low, no matter how
