Opel Kadett 1976


Re: Opel Kadett 1976
Pojma nimam. Danes je in to s prve. Edino kar sem spremenil, je da sem dal batrijo polnit čez noč...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Hm, jaz bi rekel, da je idle malo preveč lean - tam okoli 13.5 bi bilo idealno.furi wrote: ↑30 May 2023, 18:37 Alora 60f8
Idle 14.5 +-0.3
2k rpm 13.4 +-
Izi gas do 3k 13
Na 4k 11
Ce zahodim je malo all over the place, ma tm nekje 12.
Kr bogato. Zdej 11 na 4k, sklepam da je main prevelik, ostalo pa nevem še...
50F9 je precej podobno.. sej nevem. Sem tudi posnel, da bom lahko celo noč študiral![]()
Pri 2k rpm pa bi lahko bil bolj lean, torej pri nekem enakomernem cruisanju da si okoli 15 AFR.
To je sicer ravno kontra kot pri meni, ko imam idle preveč fat in cruise AFR na lean strani.
Jete pa le popiši. Moram tudi jaz poupdejtat svoj seznam...


Re: Opel Kadett 1976
Hmm sam kako da obogatim idle in osiromašim kruz?
Za 11 afr na 4k, to bom proval malo večji air. Mogoče bi tudi manjšal main iz 145 na 135. Bi imel tudi na kruzu malo bolj lean. Ne vem pa kako bi to uplivalo na idle. Spet morm pazit tudi na "pohojen gas", da mi ne dela luknje.
Moram še enkrat poizkusit 55f9 in 55f8. Ker sem jih proval prej kot sem pravilno nastavil plovce in tudi svečke imam sedaj 6, prej pa 7 (ngk oznake).
Za 11 afr na 4k, to bom proval malo večji air. Mogoče bi tudi manjšal main iz 145 na 135. Bi imel tudi na kruzu malo bolj lean. Ne vem pa kako bi to uplivalo na idle. Spet morm pazit tudi na "pohojen gas", da mi ne dela luknje.
Moram še enkrat poizkusit 55f9 in 55f8. Ker sem jih proval prej kot sem pravilno nastavil plovce in tudi svečke imam sedaj 6, prej pa 7 (ngk oznake).
Last edited by furi on 31 May 2023, 15:02, edited 1 time in total.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Če idle jete zamenjaš iz 60F8 na 55F8/9 boš s tem osiromašil cruise, potem pa še odviješ idle mixture vijake (na koliko jih sploh imaš trenutno?) in s tem obogatiš idle. V teoriji.
NGK 6ke so "default", 7ke so malo hladenjše, za turbo / high compression / bolj race motorje. 6ke bi morale biti čisto OK.

Vir: https://240260280.com/Tech/Carbs/Weber/ ... uning.html

NGK 6ke so "default", 7ke so malo hladenjše, za turbo / high compression / bolj race motorje. 6ke bi morale biti čisto OK.

Vir: https://240260280.com/Tech/Carbs/Weber/ ... uning.html

Re: Opel Kadett 1976
Vijake imam na prvem koraku kjer dela na najvišjih rpm +1/8 obrata. Cca 2.75 obrata vse skupaj.
Na to nisem pomislil. Manjši jet, pa z vijakom malo pretiravat. Sicer po vsem čtivu ki sem ga bral, naj bi bilo pomembno da ni vijak preveč odvit, ker bo tranzicija rich
Na to nisem pomislil. Manjši jet, pa z vijakom malo pretiravat. Sicer po vsem čtivu ki sem ga bral, naj bi bilo pomembno da ni vijak preveč odvit, ker bo tranzicija rich

Re: Opel Kadett 1976
Uglavnem imam konstantno ful prevec rich.
Idle naštimam ok, ene par šob mi dela dobro, 55f8, 50f9, na te lahko naštimam super idle.
Maaa, med vožnjo pridem, ko dam gas na 10 afr.
Pa sem manjšal main in air in ni neke razlike.
Kaj da ustrajam in manjšam oboje še naprej? Ali zavijem vijake goriva da imam ful lean idle in upam na normalen kruz in wot?
Enga austrijca sem prašal, ki ima isti setup kot jaz pa pravi da mi dela dobro in ima
55f8
Air 185
Main 145
Pump 45
Jaz imam trenutno
55f8
180
135
50
Pa je fajn rich.
Nevem več...
Idle naštimam ok, ene par šob mi dela dobro, 55f8, 50f9, na te lahko naštimam super idle.
Maaa, med vožnjo pridem, ko dam gas na 10 afr.
Pa sem manjšal main in air in ni neke razlike.
Kaj da ustrajam in manjšam oboje še naprej? Ali zavijem vijake goriva da imam ful lean idle in upam na normalen kruz in wot?
Enga austrijca sem prašal, ki ima isti setup kot jaz pa pravi da mi dela dobro in ima
55f8
Air 185
Main 145
Pump 45
Jaz imam trenutno
55f8
180
135
50
Pa je fajn rich.
Nevem več...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Kakšen AFR pa imaš ob enakomerni vožnji pri 1500, 2000 ali 2500 RPM? Ta AFR, 10 pri WOT, to je verjetno nekje v višjih obratih?
Najprej reši idle in crusing, do ene 2500-3000 RPM. Od tam naprej (WOT) bo najlažje rešit na koncu, ko boš imel ostalo že OK.
Jaz sem imel sicer ravno kontra situacijo (rich idle in lean cruise) in sem nekoliko lahko rešil z drugimi idle jeti. Moja teorija + tvoj primer torej pomeni, da daš manjše / revnejše idle jete in bolj odviješ idle mixture screw (na koliko pa sploh je?).
LP
Najprej reši idle in crusing, do ene 2500-3000 RPM. Od tam naprej (WOT) bo najlažje rešit na koncu, ko boš imel ostalo že OK.
Jaz sem imel sicer ravno kontra situacijo (rich idle in lean cruise) in sem nekoliko lahko rešil z drugimi idle jeti. Moja teorija + tvoj primer torej pomeni, da daš manjše / revnejše idle jete in bolj odviješ idle mixture screw (na koliko pa sploh je?).
LP

Re: Opel Kadett 1976
Ma če ti tolko zaliva ob dajanju gasa in se potem ustali bi bilo za provat z manjšim pump jetom. Kot vidiš ima avstrijc msnjšega. 45 namesto 50. To je 10% razlike.
Sem pozabu. Čok si blindiral?
Sem pozabu. Čok si blindiral?
Let's go Brandon!

