
OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Un šalthebel še kar ni z ničemer zaščiten, pa je še kar špegu
No; kadett je od srede poletja mal stal, sem ga kr odjavu, ker sem zrihtal E30, pa sem tisto mal bolj intenzivno vozu.
Takoj ko sem ga zapeljal par 100m sem se spomnu da sklopka zdrsuje in da neki ropota v leru. Potem sem se spomnu tud da mam na lagerju nov potisni ležaj sklopke, pa pilotni ležaj in vse semeringe za menjalnik in zadnjega za glavno gred motorja, ker je vse mastno okrog menjalnika. Zaverho mi je dal ob nakupu avta zraven še eno lamelo sklopke... no več o tem v nadalejvanju.

Zadnjič enkrat sem kupil Haynes za kadetta in se iz njega naučil da se celotno ročko menjalnika ven spuli. Kar mi je zelo olajšalo demontažo, ker sem prejšnjič ko sem menjalnik dol dajal to poeč na način, da sem snel samo zgornji del ročke z bunko, kar je skor nemogoče izvest ker moraš na glavo obrnjen semering na slepo ven snet da jo razstaviš na pol. In še se potem zezaš, da spajsaš drugo polovico ročke skupaj z manjlanikom skozi lukno v karoseriji. Pa še takrat sem to počel na hrbtu pod avtom ki je bil na dvigalki, ne na tunelu.

Pol sem ugotovil da je na avtu 170mm lamela sklopke. Tadruga, ki mi jo je dal Zaverho je 180mm in vztrajnik in koš ki sta an avtu sta tud narjena za 180mm. A mi zna kdo razložit to coprnijo? A je 170mm varianta slučajno za 1.0 mašine?
Uglavnem na vztrajniku je bil okrog lamele 5mm pas rje, ker tam lamela pač ni drgnila po njem. Zato sem zalaufal mašino, šel pod avto in z bruspapirjem na prižgani mašini "poravnal" vztrajnik
tole je bil rezultat:

Pilotni ležaj sem dobil ven iz glavne gredi z unim trikom z kruhom. Sem mel prvič prilko to spobat in dela super

New old stock Zaverhotova lamela na mestu. Za centrirat sem nahitro postružu orodje.

Menjlanik sem zmontiral nazaj z novimi semeringi. Pa zradiral sem tele čirulečarule od čokoladnih konektorjev in potegnu nov kabel z čevelčki, tako kot je treba, za rikverc stikalo:


Pol sva šla na tehnični in je dobil nove table. Stric me je pa spomnu da imam celo zadnje desno kolo polno olja od zadnje akse. Pa v volanu je baje ful lufta, ampak jst tega na tem vzmetenju in balonarcah niti malo ne čutim
Dobr, najbolj akutno težavo smo rešili z pretesnitvijo kolesnega ležaja z tesnilno maso (ker tist oring na ležaju je zgleda bolj za okras in nič ne tesni).
Zato je blo seveda spet treba z macolo polosovino ven stolčt:

Pa tele gaskete sem zrezal, ker jih nisem mel pri roki. Pa zunanjega sem naredil brez okenčka, ker ne razuemm kaj je point, da maš v gasketu okenček, da ti začne olje ven tečt ko semering spusti. Naj raj gasket tud tesni pa je mir v vsakem primeru.



To je to za ta dnar, pol sem se šel mal peljat. Obnova volanske letve pa drugič


No; kadett je od srede poletja mal stal, sem ga kr odjavu, ker sem zrihtal E30, pa sem tisto mal bolj intenzivno vozu.
Takoj ko sem ga zapeljal par 100m sem se spomnu da sklopka zdrsuje in da neki ropota v leru. Potem sem se spomnu tud da mam na lagerju nov potisni ležaj sklopke, pa pilotni ležaj in vse semeringe za menjalnik in zadnjega za glavno gred motorja, ker je vse mastno okrog menjalnika. Zaverho mi je dal ob nakupu avta zraven še eno lamelo sklopke... no več o tem v nadalejvanju.

Zadnjič enkrat sem kupil Haynes za kadetta in se iz njega naučil da se celotno ročko menjalnika ven spuli. Kar mi je zelo olajšalo demontažo, ker sem prejšnjič ko sem menjalnik dol dajal to poeč na način, da sem snel samo zgornji del ročke z bunko, kar je skor nemogoče izvest ker moraš na glavo obrnjen semering na slepo ven snet da jo razstaviš na pol. In še se potem zezaš, da spajsaš drugo polovico ročke skupaj z manjlanikom skozi lukno v karoseriji. Pa še takrat sem to počel na hrbtu pod avtom ki je bil na dvigalki, ne na tunelu.


Pol sem ugotovil da je na avtu 170mm lamela sklopke. Tadruga, ki mi jo je dal Zaverho je 180mm in vztrajnik in koš ki sta an avtu sta tud narjena za 180mm. A mi zna kdo razložit to coprnijo? A je 170mm varianta slučajno za 1.0 mašine?

Uglavnem na vztrajniku je bil okrog lamele 5mm pas rje, ker tam lamela pač ni drgnila po njem. Zato sem zalaufal mašino, šel pod avto in z bruspapirjem na prižgani mašini "poravnal" vztrajnik


tole je bil rezultat:

Pilotni ležaj sem dobil ven iz glavne gredi z unim trikom z kruhom. Sem mel prvič prilko to spobat in dela super


New old stock Zaverhotova lamela na mestu. Za centrirat sem nahitro postružu orodje.

Menjlanik sem zmontiral nazaj z novimi semeringi. Pa zradiral sem tele čirulečarule od čokoladnih konektorjev in potegnu nov kabel z čevelčki, tako kot je treba, za rikverc stikalo:


Pol sva šla na tehnični in je dobil nove table. Stric me je pa spomnu da imam celo zadnje desno kolo polno olja od zadnje akse. Pa v volanu je baje ful lufta, ampak jst tega na tem vzmetenju in balonarcah niti malo ne čutim

Dobr, najbolj akutno težavo smo rešili z pretesnitvijo kolesnega ležaja z tesnilno maso (ker tist oring na ležaju je zgleda bolj za okras in nič ne tesni).
Zato je blo seveda spet treba z macolo polosovino ven stolčt:

Pa tele gaskete sem zrezal, ker jih nisem mel pri roki. Pa zunanjega sem naredil brez okenčka, ker ne razuemm kaj je point, da maš v gasketu okenček, da ti začne olje ven tečt ko semering spusti. Naj raj gasket tud tesni pa je mir v vsakem primeru.




To je to za ta dnar, pol sem se šel mal peljat. Obnova volanske letve pa drugič



- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Pero,
Fora une luknje je, da če ti že začne puščat...
je kanal tako narejen, da gre olje po zunanjem delu ankerplatte in nato kapla na tla...
Da ti ne pride v notranjost bobna....
Samo povem zakaj je kr si že vprašal
ne rabi sledit zdej debata "zakaj so to tako naredili....
"
Tudi sam sem to sestavljal 2 dni nazaj...
in tudi jst dal preventivno tesnilo maso na rob ležaja
ker tisti oring tudi mene ni prepričal....
Je pa fora tle da moreš malo premerit in preverit debeline...
če bi jst sestavu s tesnili, ki sm jih dobil zraven ležaja bi le ta imel kar 0.8mm lufta
bi ležaj plesal levo desno med ovinki.... ker ga zunanji "pokrov" nebi uspel stisnit v ohišje v axsi
Fora une luknje je, da če ti že začne puščat...
je kanal tako narejen, da gre olje po zunanjem delu ankerplatte in nato kapla na tla...
Da ti ne pride v notranjost bobna....
Samo povem zakaj je kr si že vprašal

ne rabi sledit zdej debata "zakaj so to tako naredili....

Tudi sam sem to sestavljal 2 dni nazaj...
in tudi jst dal preventivno tesnilo maso na rob ležaja
ker tisti oring tudi mene ni prepričal....

Je pa fora tle da moreš malo premerit in preverit debeline...
če bi jst sestavu s tesnili, ki sm jih dobil zraven ležaja bi le ta imel kar 0.8mm lufta
bi ležaj plesal levo desno med ovinki.... ker ga zunanji "pokrov" nebi uspel stisnit v ohišje v axsi

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Ma ja; pri meni je blo noter po celem bobnu nasrano in zunaj po notranjosti feltne tud in po celem koloteku
Sem podshimal ležaj, da nima lufta. Oring ki ej prišel z ležajem je bil pa predebel in ni šans da bi šlo v akso sploh, ga je samo razrezalo. Sem montiral brez oringa in z več dihtmase na ležaju.

Sem podshimal ležaj, da nima lufta. Oring ki ej prišel z ležajem je bil pa predebel in ni šans da bi šlo v akso sploh, ga je samo razrezalo. Sem montiral brez oringa in z več dihtmase na ležaju.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Mal vzdrževalnih del na Fernandezu:
Lani sem se bolj malo vozil, ubistvu tolk da sem pozabil da mi je na tehničnem naročil menjavo končnika. Ko je bil letos čas za tehnični sem se spomnil da bi blo dobro to rešit.
na temle zunanjem je bla gumica že čist požrta, ampak ni bil on problem:

problem je bil tale notranji, ki je mel že kak milimeter lufta:

tako da sem zamenjal kar vse štiri:

matchy matchy axlštenderji

No, potem sem se spomnil da je menjalnik začel bit mal glasen v prvih treh prestavah, sem dal povpraševanej na eno opel grupo in se mi je javil model ki živi 2 vasi stran, da ima 3 menjalnike, naj si pridem enga zbrat
Ful je bil masten, ampak z najmanj lufta na sprednjem ležaju kar sem jih do zdaj videl (to je tretji menjalnik v mojem lastništvu tega avta
):

Prišel je z enim takim hillbilly opelpopel pistolgrip šaltheblom

Po dobri uri pranja je bil kar okej:

Še od znotraj sem ga opral z nafto:

Zamenjal semeringe (slika ker bodo komu prišle prav mere, na avtodeli spetnih štacunah so napačne):

Rob tegale vodila od ležaja sklopke priporočam da se namaže z dihtmaso (fabrško ni
) sicer zvon hitro rata masten:

tale štoplc od polža za zajlo brzinomera mi smrdi (pa tega je že nekdo zjahal):

zato sem postružil svojega iz messinga ki tesni na oring:

za ven potegnit ma pa navojno luknjo za šrauf:

In je šel v avto. Sem se štopal; zdej sem že tolkrat to počel, da sem menjavo opravil v točno dveh urah od "zapelji na tunel" do "zapelji z tunela"

Lani sem se bolj malo vozil, ubistvu tolk da sem pozabil da mi je na tehničnem naročil menjavo končnika. Ko je bil letos čas za tehnični sem se spomnil da bi blo dobro to rešit.
na temle zunanjem je bla gumica že čist požrta, ampak ni bil on problem:

problem je bil tale notranji, ki je mel že kak milimeter lufta:

tako da sem zamenjal kar vse štiri:

matchy matchy axlštenderji


No, potem sem se spomnil da je menjalnik začel bit mal glasen v prvih treh prestavah, sem dal povpraševanej na eno opel grupo in se mi je javil model ki živi 2 vasi stran, da ima 3 menjalnike, naj si pridem enga zbrat

Ful je bil masten, ampak z najmanj lufta na sprednjem ležaju kar sem jih do zdaj videl (to je tretji menjalnik v mojem lastništvu tega avta


Prišel je z enim takim hillbilly opelpopel pistolgrip šaltheblom


Po dobri uri pranja je bil kar okej:

Še od znotraj sem ga opral z nafto:

Zamenjal semeringe (slika ker bodo komu prišle prav mere, na avtodeli spetnih štacunah so napačne):

Rob tegale vodila od ležaja sklopke priporočam da se namaže z dihtmaso (fabrško ni


tale štoplc od polža za zajlo brzinomera mi smrdi (pa tega je že nekdo zjahal):

zato sem postružil svojega iz messinga ki tesni na oring:

za ven potegnit ma pa navojno luknjo za šrauf:

In je šel v avto. Sem se štopal; zdej sem že tolkrat to počel, da sem menjavo opravil v točno dveh urah od "zapelji na tunel" do "zapelji z tunela"




- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Odloču sem se da bom punco pejlal na morje;
Zvečer sem se še mal z štromom igral, sem posaniral tale zaverhotov "programing modul" za števce iz tesa traka iz cajtov "ko še ni blo termoskrčke
"



In rešil osvetlitev števca za hitrost - če sem ponoči peljal manj kot 90 nisem nikol vedu kolk peljem, ker ena lučka ni delala. Ko si števc ven vzel je pa delala. Se je izkazalo da je bla ena žica prekratka in jo je mal zašponalo ko si zmontiral števec. Zato sem se vsa ta leta ponoči vozil na slepo.
No, potem sva pa zjutraj šibala na Krk.
Na Petrini naletela na ene avstrijce v gostilni, en je mel E typea. Na fotki je 16 cilindrov pa 300+ konjev



Cel dan je blo ful zabavno, nazaj grede ponoči pa malo manj ker naju je dež ujel malo pred mejo na letnik 2013 gumah in sem avto vsakih 100m lovil. Za po suhem so ful zabavne gume, zato jih nočem dat dol, po mokrem je bla pa kar naporna ta ura pa pol (in 15 min počasnejša od google maps tempa)
Zvečer sem se še mal z štromom igral, sem posaniral tale zaverhotov "programing modul" za števce iz tesa traka iz cajtov "ko še ni blo termoskrčke





In rešil osvetlitev števca za hitrost - če sem ponoči peljal manj kot 90 nisem nikol vedu kolk peljem, ker ena lučka ni delala. Ko si števc ven vzel je pa delala. Se je izkazalo da je bla ena žica prekratka in jo je mal zašponalo ko si zmontiral števec. Zato sem se vsa ta leta ponoči vozil na slepo.

No, potem sva pa zjutraj šibala na Krk.
Na Petrini naletela na ene avstrijce v gostilni, en je mel E typea. Na fotki je 16 cilindrov pa 300+ konjev





Cel dan je blo ful zabavno, nazaj grede ponoči pa malo manj ker naju je dež ujel malo pred mejo na letnik 2013 gumah in sem avto vsakih 100m lovil. Za po suhem so ful zabavne gume, zato jih nočem dat dol, po mokrem je bla pa kar naporna ta ura pa pol (in 15 min počasnejša od google maps tempa)

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Avto mi že dalj časa mal "poskakuje" pri "napol sklopke" speljevanju. Najprej sem mislu da so nosilci motorja, dal nove, pol sem mislu da je nosilc menjalnika, dal novga, pol sem mislu da je sklopka, zamenjal. Ni apnike, ker je itak blo že vse utrujeno. Križ kardana nima lufta, ostane samo še sredinski ležaj kardana in gumjast krof okol njega in guma ki podpira podaljšek diferenciala. Tist je vse res tud že mal bogo in napokano, bom zamenjal.
Zdej pa vprašanje za znalce; ob nabiranju kosov v spletni štacuni sem opazil da mam jst mogoče od CIHa ta support podajška kardana na avtu? A ma mogoče kr celo zadnjo akso od CIHa?
Tkole zgleda na mojem avtu guma:

Tole piše na altopelhilfe da je za CIH:

Tole pa na splendidparts da je za OHV 1.2:

Se pravi v 3ih kosih podporna guma, ne v enem...
A je tud sredinski ležaj in gumi krof okrog nejga različen za OHV in CIH, da moram pazit pri nakupu, al je to pri vseh isto?
Help!
Zdej pa vprašanje za znalce; ob nabiranju kosov v spletni štacuni sem opazil da mam jst mogoče od CIHa ta support podajška kardana na avtu? A ma mogoče kr celo zadnjo akso od CIHa?

Tkole zgleda na mojem avtu guma:

Tole piše na altopelhilfe da je za CIH:

Tole pa na splendidparts da je za OHV 1.2:

Se pravi v 3ih kosih podporna guma, ne v enem...
A je tud sredinski ležaj in gumi krof okrog nejga različen za OHV in CIH, da moram pazit pri nakupu, al je to pri vseh isto?

Help!

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Support podaljška kardana mislim da je za CIH in OHV isti, predvsem zaradi opisa te gume na Krause rensporttechnik spletni trgovini...Evo link
https://www.krause-rennsporttechnik.de/ ... eferid=107
Meni je tudi začel občasno poskakovat, pa so vse zadeve, ki si jih ti menjal, pri meni okej, ta support pa tudi...srečno, pa sporoči, če bo to rešlo problem!
gumo okoli pentlagerja sem jaz kupil tule: https://www.krause-rennsporttechnik.de/ ... eferid=107 , ležaj pa tudi (chassis, rear axle na meniju), je na krause dražje, ampak včasih boljše in lepše opisano kaj sodi kam...
https://www.krause-rennsporttechnik.de/ ... eferid=107
Meni je tudi začel občasno poskakovat, pa so vse zadeve, ki si jih ti menjal, pri meni okej, ta support pa tudi...srečno, pa sporoči, če bo to rešlo problem!
gumo okoli pentlagerja sem jaz kupil tule: https://www.krause-rennsporttechnik.de/ ... eferid=107 , ležaj pa tudi (chassis, rear axle na meniju), je na krause dražje, ampak včasih boljše in lepše opisano kaj sodi kam...

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Kot vem je glavna razlika v aluminijastem ali jeklenem torque-tubu. Alu ma tisto "A" gumo, medtem ko ima jekleni okrogle gume (http://oldschool-slo.com/viewtopic.php? ... 170#p50879).
To tudi ni pogojeno s tem ali je CIH ali OHV motor ampak bolj po letniku, se mi zdi. Starejsi (kadett B, manta A,..) imajo praviloma jeklen torque tube. Bi pa rekel da ima ohv oz N (1.6N) varianta manjsi gumi krof in lezaj...
Je pa mogoce dobro da se oglasi nekdo ki je vec Kadettov C videl spodaj, jaz sem imel samo 3, pa se to jih nisem veliko sraufal


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
A, no v tem je fora. Sva tud v telefonskem pogovoru z Doktorjem Rjo

Vmes sem raztural akso in tudi potrdil da imam tamal krof in tamal ležaj v krofu. In da je krof čist raztrgan že.


Nom, potem sem pa čakal kdaj bo Splendidparts ustal od mrtvih, se ni dalo nič v košarico dat na strani. In edini prodajajo ojačano "sport" varianto tega krofa. No, zdej so pa nazaj, pa tega supporta za podaljšel akse nimajo več gor na strani. Bom zgleda mogu naročat iz dveh koncev.

