-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 04 Sep 2012, 21:33
zdej se pa ustavi da ne bo prekičasto

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
golfarer
- Posts: 106
- Joined: 18 Aug 2012, 22:58
- Avtomobil: VW Golf mk1
Post
by golfarer » 04 Sep 2012, 21:47
$küll wrote:uff, to bi lahko spustu še ene 5cm...

Pol bi pa že lahko listje pobiral po dvorišču

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 04 Sep 2012, 21:49
$küll wrote:uff, to bi lahko spustu še ene 5cm...

igor, tole ti je iz srca zaželel

-
golfarer
- Posts: 106
- Joined: 18 Aug 2012, 22:58
- Avtomobil: VW Golf mk1
Post
by golfarer » 04 Sep 2012, 21:58
Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlak

ž
Lp Igor
-
Opelpower
- Posts: 1674
- Joined: 24 Jan 2011, 12:51
- Location: Ljubljana
Post
by Opelpower » 05 Sep 2012, 13:43
golfarer wrote:Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlak

ž
Lp Igor
Ti sam dva ovoja stran odbij..pa bova šla midva čez Sorco .. jebeš tist vlak

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 05 Sep 2012, 14:04
Opelpower wrote:golfarer wrote:Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlak

ž
Lp Igor
Ti sam dva ovoja stran odbij..pa bova šla midva čez Sorco .. jebeš tist vlak

a ti povem še en detajl, gewinde ma, pa ne spusti nižje čeprav ma fuuuuuuuuuuuuuuuuul lufta še


-
TomLooway
- Posts: 453
- Joined: 08 Sep 2011, 11:26
Post
by TomLooway » 05 Sep 2012, 15:09
croma_man wrote:Opelpower wrote:golfarer wrote:Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlak

ž
Lp Igor
Ti sam dva ovoja stran odbij..pa bova šla midva čez Sorco .. jebeš tist vlak

a ti povem še en detajl, gewinde ma, pa ne spusti nižje čeprav ma fuuuuuuuuuuuuuuuuul lufta še

kaj, a ti nimaš 15 ključa ko pride k tebi merit nove feltne?? pa sam zabiješ u tla pa zašvasaš gewinde

Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!


-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 05 Sep 2012, 15:46
evo vam razložim kako se ve kdaj je avto pravilno znižan:
1. ko je parkiran, morajo pragovi lepo ležat na asfaltu
2. ko se vsede voznik v avtu, se ne sme nič spustit (vizuelno)
3. ko štartaš iz mesta, moraš z malo več gasa, da se pragovi izvlečejo ven iz asfalta
-
TomLooway
- Posts: 453
- Joined: 08 Sep 2011, 11:26
Post
by TomLooway » 05 Sep 2012, 16:16
$küll wrote:evo vam razložim kako se ve kdaj je avto pravilno znižan:
1. ko je parkiran, morajo pragovi lepo ležat na asfaltu
2. ko se vsede voznik v avtu, se ne sme nič spustit (vizuelno)
3. ko štartaš iz mesta, moraš z malo več gasa, da se pragovi izvlečejo ven iz asfalta
pa nona te mora prosit da prideš na njivo brazde za krompir narest - brez pluga

Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
