Čeprav je to do list waaaay to long, rihtam samo najnujnejše, ker bi se rad čimveč vozil.
Prva testna vožnja z "globokimi krožniki" se je končala klavrno
V enem momentu je ugasnu, in trokiral pri verglanju, oziroma je par obratov zaverglu, nato pa zablokiral. Ker v tistem trenutku nisem mogel avto spravit domov, sem ga pustil na parkirišču Jame Pekel, pa peš domov. In če imaš ob sebi pubeca, ki v povprečju vpraša 16.000 vprašanj na dan, postane vse skupaj zelo zanimivo!
Po vseh možnih opcijah, ki so se mi pletle po glavi, sem zadevo prespal in najdu krivca:
Odletu vijak, ki je držal eno od 4ih "bradavičk" za timing vžiga. Ta je potem letela po frtajlerju, pokrivila še ostale, in celo zakajlala rotor.
Ok, to smo sanirali, avto se vozi. Mi je pa nekdo v času, ko je avto stal uspel pobrat pokrovčke s Saturnusk. Če se kje prodajajo, prosim povprašajte za poreklo! Mogoče so moji!
Sledilo je najnujnejše. Menjava filtrov in tesnil v domači Zastava delavnici ZnajdiSePaUporabKarMaš
Malo pranja
Ker občasno pomagam pri obnovi avtokampa ob Velenjskem jezeru, sem izkoristil priliko za en fotošuting:
P.S.: To postaja idealna lokacija za kakšna srečanja. En jesenski stotak smo tam pekli kostanje, ne vem zakaj ne bi to ponovili? Kar se pa širjenk tiče... do 120 ne tresejo, več se nisem pelal, pa tud potrebe ni!
