
Razstavil jermenico klime in dal pocinkat. Izadla je nova



Sklopko sem pa raje kr pobarval, nisem upal dat cinkat, da nebi potem kje površine drsele.

Nosilci zadnjega amortizerja mi ni bilo všeč tisto original "pocinkano" napol neki, zato sem raje še pobarval v zlato, da nebi to kje prehitro začelo rjavet.


3 amortizerji od 4 sestavljeni. 1 pa nisem mogo, ker sem dal po pomoti 2 zgornji desni šalci prašno barvat, namesto L + D. Iskreno sem že pozabil, da je Alfa komplicirala in naredila L in D drugačno


Vmes sem potem kupil eno 164 3.0 V6 24V QV (ena izmed 988 narejenih) iz HR, za praktično zastojn. Avto je bil grozljivo zanemarjen, umazan, blaten totalka, glih ko ga je človek porino z garaže je par dni deževalo in ker prva šipa zgoraj kot na veliko 164 odstopila, je bila notri poplava.. Lastnica umrla, brez papirjov in ključa. Probal dobit papirje, ampak je skoraj nemogoče, čeprav se ve kompletna vse o avtu, lastnici, itd. Motor manjkala prva glava in še par kosov. Spredaj desno malo udarjena (počen samo odbijač in poškodovana havba). Pa od toče je bla mal. Drugače pa ker je bila v garaži od 2006 dalje, minimalno rje, manj kot moja.
Avto je bil kupljen izključno z namenom preprodaje. Če nebi mel moje, bi definitivno obnovil to, ker je bila osnova vrhunska. Skratka avto očistil temeljito vse zunaj in znotraj. Zamenjal vse uničene dele, dobil še en motor in prodal v Slovaško z velikim zaslužkom












Dalje. Ta motor kerga sem kupo 24V, meni je ostalo kompletno vse z izjemo batov in glav. Dobil super cilindre, glavno gred plus en kup manjkajočih delov kateri so mi manjkali pri 24V katerega že mam od 164.

"Obnovil" en zadnji kolesni ležaj, ker imam samo enega novega. Dal nardit orodje za zložit vse prav skupaj tudi (more bit točno do ene globine semering in pokrov spodaj). Sem prepričan, da bo zadeva delova bp, ker se je lepo vrtel, ampak je bila mast že čisto trda in grudasta. Sedaj pa vse očiščeno in z novo mastjo sestavljeno nazaj.

Potem dal delat tudi pokrovček za vleko na QV odbijaču, ki manjkajo vsem. 3D print narjen po scanu original pokrovčka. Zadeva je v nulo. Pa po novem še inox nogice, ne pocinkan pleh ki je s časom zarjavel in posledično zato na vseh manjkajo ker odpade






Potem pa ko me je prvi ličar še pred začetkom začel prestavlat in ja veš to se zavleče itd, spremenil za 2 mesca in mi napisal, ne bom nč jezen če najdeš koga drugega, sem ga odje*al in šel iskat drugega.
So far se mi zdi da sem našel še veliko boljšega. Izdelki zgledajo vrhunski, lakirnica kvalitetna z odsesavanjem dol, cena cca 3k€, garancija, vsi papirji kere rabim za spremembo barve in za malo doplačilo dobim še keramično zaščito. Plus uredi vso kleparijo kar je treba vn potegnit, zrezal bo vn sprednje in zadnje steklo in potem tudi zalepil nazaj, da se ne rabim s tem posebej ukvarjat.
Sem en čas gruntal ali dat novo podvozje gor za barvanje, ali raje starega. No in ker sem pač mal zmešan, sem vido da mam komplet podvozje skoraj x3 viška in gre na starem podvozju na barvanje


Spredaj pripravljeno

Zadaj pripravljeno

Tudi vijakov mel vse viška dost starih


Pa še spredaj

Dodal še blatnike

Zmontirana volanska in volan


Potem pa po menda 6 letih oprat, da bo ličar sploh vido stanje in kaj vse je za delat, ko pride še pogledat za končni dogovor vsega, preden mu pošljem avto v barvanje

Za konec pa še zahvala človeku, ki spremlja mojo obnov na Alfa forumu in je rešil nov set sklopke 164 pred odpadom med čiščenje Alfinega skladišča




That's it folks! Ko se naslednjič javim čez par mesecov, bi morala biti na slikah rdeča 164

