
BMW 1802 - No Carb Diet

Re: BMW 1802
a si moral planete za lsd kaj dodatno zbrusit? ali direkt paše .. me zanima kako se obnese...ker vidim da imajo tudi za malo opl akso 



Re: BMW 1802
Zivjo, sem sel pogledati in imajo tudi za kadetta. In me seveda mika za foro dat notri v diff. Kako je bilo s carino, glede na to, da se posilja iz Srbije?

Re: BMW 1802
Po navodilih je treba skrajšat akse za par mm, saj originalno "štrlijo" v prazni prostor med planetnimi zobniki. S tem sicer izgubiš zaskočke, ki držijo akse na mestu, kar mi ni všeč, ampak tak pač je. Samih zobnikov nisem diral, jih kao niti ni treba - znabiti da je samo zdrsavanje mišljeno le med vstavljenim diskom in ploščicami ki jih narazen tiščijo fedre. Kako se obnese zanima tudi mene, žal pa bom težko primerjal situacijo prej-potem, saj z avtom nisem naredil kaj dosti kilometrov brez. Sem želel, ampak mi je vgradnja tega nažalost nujna za dostop do doma. Upam vsaj da bo pomagalo

Ja, carina je bila vsaj zame polna, tako da na koncu s poštnino nanese kar nekaj dodatnih € več od oglaševane cene. Verjetno se splača imeti kolege/sorodnike od doli, pa si spraviš to domov na starojugoslovanski način.


Re: BMW 1802
Ah kje. No, mogoče bi šlo da bi se kolesa skrila, ampak bi čohalo pri ovinkanju. Bodo prišle obrobe pa mir, mam še pol malo lufta navzven, ki ga bom morda rabil pri potencialnem upgradu prednjih zavor.

Re: BMW 1802
No, manjši update - špera je noter. Ni šlo čisto vse gladko, itak.
Dela na makadamski podlagi so opazno kompliciranejšejša od tistih v za to primernih prostorih, ampak se da, s pomočjo velike dvigalke se reši dostop do podvozja dovolj dobro:
Sledila je demontaža vgrajenega diffa, in ko sem prinesel zraven "novega" in ošperanega, se mi je potrdil sum da sta med sabo malenkost drugačna. V njiju so različne prirobnice za polgredi!
Očitno so prešnji lastniki vstavili diff in polgredi iz e21; zakaj, ne vem, je pa kombinacija različna v primerjavi z 02 modeli - akse so daljše, prirobnice so bolj plitke. Še dobro, da imam manjšo zalogo delov, tako da sem se lahko odločil, ali zamenjam še polgredi, ali pa enostavno izdolbem prirobnice iz starega, jih skrajšam za potrebe špervstavka, ter prestavim na novega. Zaradi lažje izvedbe sem se odločil za slednjo rešitev, primerjava:
Ozobljenje je enako, kot tudi dimenzije dela ki gre v diff, tako da vsaj tukaj je šla zadeva po odrezu odvečnega železa gladko v novo ohišje.
Stvar je padla skupaj brez večjih nadaljnih težav in že naredila prve metre. Razlika pri plezanju po makadamu je; ni pa šlo brez kopanja, česa sem se potihem pričakovano bal. Jebiga, #viskokogorskoživljenje. Morda bo bolje z novimi gumami, vseeno pa dvomim da bodo semislicksi kaj dosti pridodali oprijemu na makadamu.
Dela na makadamski podlagi so opazno kompliciranejšejša od tistih v za to primernih prostorih, ampak se da, s pomočjo velike dvigalke se reši dostop do podvozja dovolj dobro:
Sledila je demontaža vgrajenega diffa, in ko sem prinesel zraven "novega" in ošperanega, se mi je potrdil sum da sta med sabo malenkost drugačna. V njiju so različne prirobnice za polgredi!
Očitno so prešnji lastniki vstavili diff in polgredi iz e21; zakaj, ne vem, je pa kombinacija različna v primerjavi z 02 modeli - akse so daljše, prirobnice so bolj plitke. Še dobro, da imam manjšo zalogo delov, tako da sem se lahko odločil, ali zamenjam še polgredi, ali pa enostavno izdolbem prirobnice iz starega, jih skrajšam za potrebe špervstavka, ter prestavim na novega. Zaradi lažje izvedbe sem se odločil za slednjo rešitev, primerjava:
Ozobljenje je enako, kot tudi dimenzije dela ki gre v diff, tako da vsaj tukaj je šla zadeva po odrezu odvečnega železa gladko v novo ohišje.
Stvar je padla skupaj brez večjih nadaljnih težav in že naredila prve metre. Razlika pri plezanju po makadamu je; ni pa šlo brez kopanja, česa sem se potihem pričakovano bal. Jebiga, #viskokogorskoživljenje. Morda bo bolje z novimi gumami, vseeno pa dvomim da bodo semislicksi kaj dosti pridodali oprijemu na makadamu.

Re: BMW 1802
Spopadel sem se tudi z neposlusnim števcem. Z avtom je prišel en števec s srebrnim "ohišjem", števcem iz TI modela, staro grafiko in uro; tekom let pa sem v dar dobil takega z lesenim ohišjem, grafiko in obratomerom. Hvalabogu gre pri teh števcih za legokocke - so modularni in jih lahko po mili volji kombiniraš med seboj.
Srebrni brez ure, prišel z avtom: izdolben lesen, izvzet kilometerprikazovalnik in obratomer: Ter še sestavljenka z ostalimi kosi. Po malo električarjenja in napeljavi kablov od cinšpule do obratomera, menjavi par umrlih žarnic ter montaži zajle za števec je zadeva veselo pomahala v svet. Tudi hitrostomer deluje "pravilno", vse lučke svetijo, deluje tudi zatemnitev. Po planu!
Srebrni brez ure, prišel z avtom: izdolben lesen, izvzet kilometerprikazovalnik in obratomer: Ter še sestavljenka z ostalimi kosi. Po malo električarjenja in napeljavi kablov od cinšpule do obratomera, menjavi par umrlih žarnic ter montaži zajle za števec je zadeva veselo pomahala v svet. Tudi hitrostomer deluje "pravilno", vse lučke svetijo, deluje tudi zatemnitev. Po planu!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 1802
Ni slab upgrade torej. Sej da kopa je ponavadi OK, problem je edino takrat ko kopa samo na en bicikel.Tine wrote: ↑31 Mar 2022, 13:24 Stvar je padla skupaj brez večjih nadaljnih težav in že naredila prve metre. Razlika pri plezanju po makadamu je; ni pa šlo brez kopanja, česa sem se potihem pričakovano bal. Jebiga, #viskokogorskoživljenje. Morda bo bolje z novimi gumami, vseeno pa dvomim da bodo semislicksi kaj dosti pridodali oprijemu na makadamu.


Re: BMW 1802
Spet malo poročila po krajšem premoru, nisem kaj dosti pisal ker tudi dela na avtu niso nekaj bliskovito napredovala. Se pa ne počiva, zmontiral se je Nardi usmerjevalnik vozila:
Našel svoj dom kjer se dobro počuti, tudi velikost mi bolj sede od prejšnjega 90's velikosti volana, kako bo pa med vožnjo bodo pa prvi kilometri povedali.
Dela v notranjosti so se nadaljevala z globinskim čiščenjem tepiha. Demontirala se je notranjost, pokazala se je precej zdelana talna obloga, ki sem jo napadel z globinskim sesalcem.
Ko se je posušila, je postala ravno dovolj na meji, da se ne počutim tako da bi jo moral menjat pod nujno, tako da bo začasno in s kombinacijami dodatnih preprog pod nogami morala zadostovati. Vsi pa vemo, da so začasne rešitve najbolj trajne, tako da niti sam sebi ne obljubim ničesar. Tudi zadnja klop je iztrošena in jo bo treba pretapicirat, če se ne odločim za rear-seat-delete. Bikaz rejskar.
Svoje mesto so z nosilci vred dobili tudi sedeži; Sandtler Classic GT. Originalni sedeži so bili FUBAR, pa tudi v mint kondiciji ne bi nudili neke solidne bočne opore, tako da sem se odločil za nekaj nadomestnega, a v stilu sedemdesetih. Čeprav delujejo drobni, se v njih sedi okej.
Našel svoj dom kjer se dobro počuti, tudi velikost mi bolj sede od prejšnjega 90's velikosti volana, kako bo pa med vožnjo bodo pa prvi kilometri povedali.
Dela v notranjosti so se nadaljevala z globinskim čiščenjem tepiha. Demontirala se je notranjost, pokazala se je precej zdelana talna obloga, ki sem jo napadel z globinskim sesalcem.
Ko se je posušila, je postala ravno dovolj na meji, da se ne počutim tako da bi jo moral menjat pod nujno, tako da bo začasno in s kombinacijami dodatnih preprog pod nogami morala zadostovati. Vsi pa vemo, da so začasne rešitve najbolj trajne, tako da niti sam sebi ne obljubim ničesar. Tudi zadnja klop je iztrošena in jo bo treba pretapicirat, če se ne odločim za rear-seat-delete. Bikaz rejskar.
Svoje mesto so z nosilci vred dobili tudi sedeži; Sandtler Classic GT. Originalni sedeži so bili FUBAR, pa tudi v mint kondiciji ne bi nudili neke solidne bočne opore, tako da sem se odločil za nekaj nadomestnega, a v stilu sedemdesetih. Čeprav delujejo drobni, se v njih sedi okej.

Re: BMW 1802
Na vrsto je prišla tudi zunanjost, najprej sanacija spokanega in odpadlega kita v okolici zadnjega desnega kolesa:
in ja, zgleda na debelo pokitano, in žal je debelina kita tema celotnega avtomobila - pri prejšnji obnovi so ga nanašali zelo baročno. Tudi zato nisem imel tako zelo hude slabe vesti, ko sem zaradi širine platišč in gum nad njega spustil vbodno žago in brusilko:
..ter zadaj, kjer je bilo zaradi oblike notranjega koloteka na plan privleči še švasmašino ter zapreti odprtine, ki so nastale med njim in bočno pločevino.
Že prej so se pobarvale obrobe, lepo po kmečko, na travniku:
...nato pa montaža in test fit obrob in koles:
in ja, zgleda na debelo pokitano, in žal je debelina kita tema celotnega avtomobila - pri prejšnji obnovi so ga nanašali zelo baročno. Tudi zato nisem imel tako zelo hude slabe vesti, ko sem zaradi širine platišč in gum nad njega spustil vbodno žago in brusilko:
..ter zadaj, kjer je bilo zaradi oblike notranjega koloteka na plan privleči še švasmašino ter zapreti odprtine, ki so nastale med njim in bočno pločevino.
Že prej so se pobarvale obrobe, lepo po kmečko, na travniku:
...nato pa montaža in test fit obrob in koles:
