predstavil bi svojega Yugoslovana, e30 bavaria. Iz tovarne je prišla špartanska za Yugoslovanski trg, sedaj pa počasi, a vztrajno nabira original bombončke ter dobiva podobo katera je meni osebno všeč-klasičen “german look”,
Pri nakupu mi je bilo vodilo ljubezen na prvi pogled, iskal sem coupe verzijo v čim boljšem karoserijske stanju. Ker sem v Bmw vodah bolj nov, sem se pri prijateljih in kar med vožnjo do kraja ogleda pozanimal o kritičnih točkah ter na kaj biti najbolj pozoren.
Po pregledu vozila, testni vožnji in plačilu sem postal lastnik e30-ke, zelo vesel izkoristil preostanek dneva za krajši izlet po okolici.
Karoserija je izjemno lepa, vse klasične točke so brez rje ali gnilobe. Podvozje in motorni prostor sta prav tako izjemna.
Trenutno je avto na zimovanju, krajši čas sem imel manjši problem kje avto hraniti čez zimo, a smo tudi to uspeli rešiti.
Pa še nekaj osnovni podatkov:
-m10b16
-letnik 1988
-183xxx km
Tako je izgledala ob dnevu nakupa.
Ker je bila ob nakupu avta že pozna jesen, ter sem imel pred e30-ko še druge projekte je bilo potrebno že malo uskladiti, da sem jo uspel temeljito oprati in pripraviti pred začetkom slabega vremena in prvega snega sezone.
Pri prvem pranju po navadi vidiš avto v pravi luči, sploh če me pri nakupu malo zavede navdušenje. Operem avto, dekontaminacija laka ( odstranjevanje zračne rje in plastelinanje), poliram nekaj dni, očistim in razmastim in že smo pripravljeni na keramiko. Zaščitim lak in steklene površine.
Vesel, da sem zaključil obsežen projekt zapeljem avto iz garaže, da ga malo občudujem. Itak, še bolj navdušen!
Prvič oprana.
Poliranje

Tako pa je izgledala na koncu tretmaja.