
Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind


- The Boris
- Posts: 505
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Divje kak si ga speglal. Komaj čakam video 

May the Force be with you.

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Tale kos je res pornič, kapo dol.
Vem koliko je dela s pločevino, ker sem sam na enakem z Land Cruiserco
Vem koliko je dela s pločevino, ker sem sam na enakem z Land Cruiserco

Get low, no matter how

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Zdaj pa pridejo na vrsto stvari, ko vzamejo en kup časa pa nikoli ni videti konca, napredek pa skoraj ni opazen. Najprej so bili na rsti robovi okoli prtljažnika:
Potem pa smo šlo pogledati, kaj skrivajo pod seboj C stebrički. Same zanimivosti - stara poškodba, ko je nekaj očitno padlo na steber in se ni poprailo temveč zamaskiralo s 30mm cina in 5 mm kita, prerjaveli robovi kjer seje tesnilo vdalo in je zastajala voda in vlaga ter druge reči. Popravil se je tudi nadomestni tank, zrihtalo novo pritrdišče Panhradovega droga in se pripravila pločevina za popravilo C stebričkov. Video spodaj:
Pa še nekaj slikovnega materiala:

"me zanima kaj je spodaj- gremo po ecetilen"

Pritrdišče Panhardovega droga:

Navarjanje in varjenje tanka:




Malo flexa:

Tole bo potrebno spravit v svetleč pleh:


Prvi cikel ščetkanja, rust removerja. Proces se je ponovil nekajkrat, dokler nisem bil zadovoljen:


To že izgleda obetavno:

Za vsak slučaj še rust converter pred prajmerjem, da pretvori preostalo kaj ni fosforna kislina potegnila dol
In priprava nadomestne pločevine za krpanje luknje ampak več o tem v naslednjem javljanju:

Potem pa smo šlo pogledati, kaj skrivajo pod seboj C stebrički. Same zanimivosti - stara poškodba, ko je nekaj očitno padlo na steber in se ni poprailo temveč zamaskiralo s 30mm cina in 5 mm kita, prerjaveli robovi kjer seje tesnilo vdalo in je zastajala voda in vlaga ter druge reči. Popravil se je tudi nadomestni tank, zrihtalo novo pritrdišče Panhradovega droga in se pripravila pločevina za popravilo C stebričkov. Video spodaj:
Pa še nekaj slikovnega materiala:

"me zanima kaj je spodaj- gremo po ecetilen"


Pritrdišče Panhardovega droga:


Navarjanje in varjenje tanka:




Malo flexa:

Tole bo potrebno spravit v svetleč pleh:


Prvi cikel ščetkanja, rust removerja. Proces se je ponovil nekajkrat, dokler nisem bil zadovoljen:


To že izgleda obetavno:

Za vsak slučaj še rust converter pred prajmerjem, da pretvori preostalo kaj ni fosforna kislina potegnila dol


In priprava nadomestne pločevine za krpanje luknje ampak več o tem v naslednjem javljanju:




Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Vsaka čast za opravljeno delo!
Si kaj štel koliko ur je že šlo v kleparijo?



Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hvala vsem. Jah, je šlo že kar nekaj ur pa še zelo dosti bo šlo, da pridem do željenega rezultata. Ne upam kalkulirat koliko ur je šlo že, sem si nekaj poskusil voditi evidenco pa sem raje nehal
Veliko dela pri projektu gre tudi za pripravo vsega, študiranje doma, izdelava nekih probnih kosov, iskanje informacij po forumih sploh glede mehanike in predelav ipd. Potem pa še je tukaj snemanje in montiranje videov ki je še dodatno potratno ampak ajde, delamo to vse za dušo pa ker je to hobi 



Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Drug del popravila C stebrička in tečnega dela v bokih, da se površina res pripravi kot je treba. Kot vsi veste, to so tiste tečne faze kjer napredek ni spektakularen ampak je to delo čiščenja in brušenja nujno zlo, da je na koncu projekt tak, kot je treba. Slike in opis morda kdaj kasneje, za zdaj pa tukaj video vsebina


Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Evo, na žalost bolj kratek in drugačen video zaradi izgubljenih podatkov pri okvari spominske kartice v fotiču.
Priznati moram, da sem precej vesel kako je izpadel poden prtljažnika.
Najprej je bila ideja da se dela ročno, sem naredil tudi nekaj testov in rezultati niso bili slabi, vendar je bilo precej časovno potratno in dosti dela je bilo potem s peglanjem da je vse lepo in gladko - nato pa je vskočil Seba (@karoserist) z robilnikom in naredil levji delež oblike.
Potem je bilo treba narediti pripravo za zabijanje slepih lukenj, da se naredi po originalni obliki ampak izogne luknjam, ki bi lahko v prihodnje bile morebitna mesta za rjo. Potem pa ravnanje in fina kleparija, da se je zravnalo pločevino, ki je bila deležna dosti deformacij.
Sledilo je ščetkanje in temeljna barva za zaščito.
Spodaj je video in nekaj slikovnih utrinkov.
Seba- hvala ti!

Štartno stanje - katastrofa.

Izdelava šablon. Likovna vzgoja...

Seba začenja.

Prvo robljenje.

Ti dve obliki sta tako skupaj in morda ima Sebastian kak sivi las več, bo sam povedal

Napreduje - dve obliki sta ključni zaradi sidranja rezervoarja goriva, ki sede v poden od spodaj gor.

Končano grobo delo, ki že izgleda odlično.


Oblikovanje nove banje za rezervno kolo z odtočno luknjo.

Grobo ravnanje in vdarjene slepe luknje, katere sem želel zaradi videza oriđinale.


Ščetkanje ker je bilo nekaj pikic rje ko je pleh stal, poščetkalo se je kompletno pločevino.

Prej - Potem

Pripravljeno na vgradnjo.
Priznati moram, da sem precej vesel kako je izpadel poden prtljažnika.
Najprej je bila ideja da se dela ročno, sem naredil tudi nekaj testov in rezultati niso bili slabi, vendar je bilo precej časovno potratno in dosti dela je bilo potem s peglanjem da je vse lepo in gladko - nato pa je vskočil Seba (@karoserist) z robilnikom in naredil levji delež oblike.
Potem je bilo treba narediti pripravo za zabijanje slepih lukenj, da se naredi po originalni obliki ampak izogne luknjam, ki bi lahko v prihodnje bile morebitna mesta za rjo. Potem pa ravnanje in fina kleparija, da se je zravnalo pločevino, ki je bila deležna dosti deformacij.
Sledilo je ščetkanje in temeljna barva za zaščito.
Spodaj je video in nekaj slikovnih utrinkov.
Seba- hvala ti!

Štartno stanje - katastrofa.

Izdelava šablon. Likovna vzgoja...

Seba začenja.

Prvo robljenje.

Ti dve obliki sta tako skupaj in morda ima Sebastian kak sivi las več, bo sam povedal


Napreduje - dve obliki sta ključni zaradi sidranja rezervoarja goriva, ki sede v poden od spodaj gor.

Končano grobo delo, ki že izgleda odlično.


Oblikovanje nove banje za rezervno kolo z odtočno luknjo.

Grobo ravnanje in vdarjene slepe luknje, katere sem želel zaradi videza oriđinale.


Ščetkanje ker je bilo nekaj pikic rje ko je pleh stal, poščetkalo se je kompletno pločevino.

Prej - Potem

Pripravljeno na vgradnjo.
