Gilera SP 02

Re: Gilera SP 02
Edino kar sem uspel popravit je stikalo za smernike.
Odlomljen je bil gumb za vklop in izklop.
Na srečo sem imel doma od enega starega motorja stikalo in malo predelal vzvod.
Zadeva že zmontirana in dela.
Odlomljen je bil gumb za vklop in izklop.
Na srečo sem imel doma od enega starega motorja stikalo in malo predelal vzvod.
Zadeva že zmontirana in dela.

Re: Gilera SP 02
Prispela je tudi maska in seveda mala težavica, ker so jo skarjšali ,po vsej verjetnosti ker je počila šipa k je nekdo padel.
Masko sem poslal na popravilo, ker sem našel še nekaj razpok. Bom videl kaj bom dobil nazaj, majster naj bi baje obvladal popravilo plastike
Iz sedeža sem odstranil nalepljen blago, fen pa volja, potem pa še z odstranjevalcem lepila. Ne vem zakaj gre nekdo lep sedež takole uničevat. Moram pa še dat izdelat pas, ki je čez sedež ,ker je uničen.
Še dobro da imam sprednji edež nov.
Masko sem poslal na popravilo, ker sem našel še nekaj razpok. Bom videl kaj bom dobil nazaj, majster naj bi baje obvladal popravilo plastike

Iz sedeža sem odstranil nalepljen blago, fen pa volja, potem pa še z odstranjevalcem lepila. Ne vem zakaj gre nekdo lep sedež takole uničevat. Moram pa še dat izdelat pas, ki je čez sedež ,ker je uničen.
Še dobro da imam sprednji edež nov.

Re: Gilera SP 02
Nekaj malega sem se še lotil, dokler ne bo bolj toplo za spomladanska dela zunaj.
Nabavil sem dve luči, eno original, a ima zažgan fokus, zato sem nabavil še novo luč od enduro Gilere 600, ki ima enako ohišje in nato zamenjal steklo, tako imam zdaj novo luč.
Zadnji del motorja je res kar bogi in popravilo z varjenjem nima smisla ,ker so sedeži privijačeni na to plastiko in gor sediš.
To je Problem vseh zadnjih koncev Gilere, ker so dvodelni in potem z leti razpadejo in se polomijo čepki ki držijo plastiko skupaj.
Plastika bi kjub popravilu ščasoma počila, zato sem se odločil ,da prvo naredim nazaj obliko, potem pa komplet iz obeh strani ojačam z steklenimi vlakni.
Bo pa potem zadnji konec iz enega dela, so tudi replike tako narejene
Prišle so še nalepke in pa stikalo.
Upam da pridejo še smerniki, drugače so me nat....
Se zgodi, ko kupuješ v tujini.
Nabavil sem dve luči, eno original, a ima zažgan fokus, zato sem nabavil še novo luč od enduro Gilere 600, ki ima enako ohišje in nato zamenjal steklo, tako imam zdaj novo luč.
Zadnji del motorja je res kar bogi in popravilo z varjenjem nima smisla ,ker so sedeži privijačeni na to plastiko in gor sediš.
To je Problem vseh zadnjih koncev Gilere, ker so dvodelni in potem z leti razpadejo in se polomijo čepki ki držijo plastiko skupaj.
Plastika bi kjub popravilu ščasoma počila, zato sem se odločil ,da prvo naredim nazaj obliko, potem pa komplet iz obeh strani ojačam z steklenimi vlakni.
Bo pa potem zadnji konec iz enega dela, so tudi replike tako narejene
Prišle so še nalepke in pa stikalo.
Upam da pridejo še smerniki, drugače so me nat....
Se zgodi, ko kupuješ v tujini.


Re: Gilera SP 02
Gilera gre počasi naprej, zadnji konec motorja je končan, je bilo kar dosti poliestranja, pa izdelati ta in on nosilec, nisem vsega slikal.
Zdaj sem popravil in uredil še nosilce za masko in oklep ter opasal kupolo, zdaj je potrebno še popraviti razoke v oklepu, in urediti spoje med oklepom in masko.
Plan je še preden se motor totalno podre, da uredim vsaj tolko, da naredim en krog.
Zaradi drugih projektov, to najbrž ne bo letos.
Zdaj sem popravil in uredil še nosilce za masko in oklep ter opasal kupolo, zdaj je potrebno še popraviti razoke v oklepu, in urediti spoje med oklepom in masko.
Plan je še preden se motor totalno podre, da uredim vsaj tolko, da naredim en krog.
Zaradi drugih projektov, to najbrž ne bo letos.

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Gilera SP 02
bomba ..me veseli da bo ena rešena. 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


Re: Gilera SP 02
Zima se bliža, zato sem se odločil, da mora projekt naprej.
Motor sem razstavil - grušt ter platišča gredo na peskanje in barvanje.
Ena sprednja vilica je fuč in sem dal obe na obnovo, ker to še nisem delal, bom to delo raje prepustil strokovnjaku.
Mašino bom razstavil, ker nekje med bloki pušča olje, zamenjal bom tudi bat- preventivno, nato pa sledi barvanje mašine.
Počasi se premikam naprej, bi šlo hitreje, če bi imel več časa za Gilero.
A počasi se daleč pride.
Motor sem razstavil - grušt ter platišča gredo na peskanje in barvanje.
Ena sprednja vilica je fuč in sem dal obe na obnovo, ker to še nisem delal, bom to delo raje prepustil strokovnjaku.
Mašino bom razstavil, ker nekje med bloki pušča olje, zamenjal bom tudi bat- preventivno, nato pa sledi barvanje mašine.
Počasi se premikam naprej, bi šlo hitreje, če bi imel več časa za Gilero.
A počasi se daleč pride.


Re: Gilera SP 02
Ožičenje je bila pa kar zgodba zase.
Sem vesel da je zdaj vse obnovljeno in na gruštu.
Še bolj pa bom ko bo tud delalo

Sem vesel da je zdaj vse obnovljeno in na gruštu.
Še bolj pa bom ko bo tud delalo




Re: Gilera SP 02
Evo, sem si vzel malo časa, da malo objavim (motor je že skoraj končan)
Pri sestavljanju in iskanju ter izdelavi delov so bili kar izzivi, po montaži gum in potem koles na motor, mi je nekako ratalo obnovit zavore, sprednje zavore nisem nikakor mogel odzračit, kljub novemu cilindru (original nov), zato sem moral improvizirat z novejšim modelom
Brat mi je naprintal zaščito za verigo, paše u nulo.
Sledila je obnova same mašine(Nimam Slik), in seveda montaža na motor.
Zataknilo se je pri izpuhu, iz peskanja je prišel Emeltaler, prvo sem poizkusil popravit zadevo, vendar z testom pod pritiskom je še vedno puščal.
Iskanje drugega seveda nočna mora, vendar po nekaj tednih, evo eden lep v Litvi, takoj v borbo in zmagam na licitaciji in čez kak teden: juhu moj moj.
Po peskanju in barvanju zmontiram in že pripravljen na prvi zagon.
Motor je kar hitro vžgal, res lepo teče v prostem teku, pol pa še priklopim obratomer in "CK" fertik konec pravljice.
Da mu j.... mat..., crknil je obratomer, crknila je cinšpula in navitje v štromu na mašini.
Seveda začnem raziskovat, zakaj je do tega prišlo in po nekaj dneh strokovno ugotovim, da je že od prej nekdo narobe zvezal kjučavnico in gumb za zagon, tko da so bile vse tri žice na obratomerju plus, posledično kratki stik.
Pri obnovi napeljave nisem vse preverjal, mi je žal, da nisem narisal sheme in vse natančno kontroliral.
Pa se spet lotim iskanja delov, dobim nov obratomer in cinšpulo, navitje pa sem dal v obnovo. Že tako je res težko najti del za ta motor, pa vse drago kot pri zlatarju, po tem pa še Kot že večkrat prej, Italijani niso hoteli poslati v Slovenijo, spet koordinacije z kolegi, ki hodijo na špagete po Italiji in nekako Po dobrem mesecu, ko so prispeli rezervni deli, sem spet testiral in zdaj delaaaaaa.
No potem se je pojavila čez noč kaka kaplja bencina: pušča fergazer, pizda nikakor ne najdem kje pušča, po nekaj dneh opazovanja pa le njadem, sredi šalčke plovca, tri milimetre velika razpoka, no naročim novo v Angliji in evo menjam in sedaj končno nič ne pušča in teče.

Pri sestavljanju in iskanju ter izdelavi delov so bili kar izzivi, po montaži gum in potem koles na motor, mi je nekako ratalo obnovit zavore, sprednje zavore nisem nikakor mogel odzračit, kljub novemu cilindru (original nov), zato sem moral improvizirat z novejšim modelom

Brat mi je naprintal zaščito za verigo, paše u nulo.
Sledila je obnova same mašine(Nimam Slik), in seveda montaža na motor.
Zataknilo se je pri izpuhu, iz peskanja je prišel Emeltaler, prvo sem poizkusil popravit zadevo, vendar z testom pod pritiskom je še vedno puščal.
Iskanje drugega seveda nočna mora, vendar po nekaj tednih, evo eden lep v Litvi, takoj v borbo in zmagam na licitaciji in čez kak teden: juhu moj moj.
Po peskanju in barvanju zmontiram in že pripravljen na prvi zagon.
Motor je kar hitro vžgal, res lepo teče v prostem teku, pol pa še priklopim obratomer in "CK" fertik konec pravljice.
Da mu j.... mat..., crknil je obratomer, crknila je cinšpula in navitje v štromu na mašini.
Seveda začnem raziskovat, zakaj je do tega prišlo in po nekaj dneh strokovno ugotovim, da je že od prej nekdo narobe zvezal kjučavnico in gumb za zagon, tko da so bile vse tri žice na obratomerju plus, posledično kratki stik.
Pri obnovi napeljave nisem vse preverjal, mi je žal, da nisem narisal sheme in vse natančno kontroliral.
Pa se spet lotim iskanja delov, dobim nov obratomer in cinšpulo, navitje pa sem dal v obnovo. Že tako je res težko najti del za ta motor, pa vse drago kot pri zlatarju, po tem pa še Kot že večkrat prej, Italijani niso hoteli poslati v Slovenijo, spet koordinacije z kolegi, ki hodijo na špagete po Italiji in nekako Po dobrem mesecu, ko so prispeli rezervni deli, sem spet testiral in zdaj delaaaaaa.

No potem se je pojavila čez noč kaka kaplja bencina: pušča fergazer, pizda nikakor ne najdem kje pušča, po nekaj dneh opazovanja pa le njadem, sredi šalčke plovca, tri milimetre velika razpoka, no naročim novo v Angliji in evo menjam in sedaj končno nič ne pušča in teče.
Last edited by jur76 on 06 Oct 2022, 17:29, edited 7 times in total.
