Hvala
Torej. Poleg vsega dela, se tudi za 164 skos najde čas. Napreduje projekt vsekozi. Trenutno iščem ličarja, tako da upam, da bo avto do konca leta še uspel bit pobarvan, da se lahko preko zime zlaga :mrgreen:
Za sedeže iščem tapetnika, če ima kdo kakšna priporočila, se priporočam prosim. Zaenkrat nobenega resnega našel, eni pa pribili cene po 900€

Za ta denar raje že recaro kupim.. Sploh ker s sedeži ni nič grozno narobe. Prva dva sedalna dela bi naredil na novo, dodal malo spužve in voznikov rabi bočno oporo popravilo. To je to. Zadnja klop je super stanje.
Iz firbca in ker se ležajev več ne dobi (tu pa tam kakšen ebay za 200€...) sem enega zelo bogega razstavil, da vidim kako to zgleda. Dejansko je narejeno vse skupaj in se ne da posebej ležaja za notri dobit. Tako da sam zadevo kompletno očistil, ker to notri več ni masti podobno

Dal novo mast in sestavil skupaj. Zadeva se po občutku sodeč vrti normalno brez kakšnih zvokov. Tako da bom probal na takšen način enega rešit, ker imam namreč samo enega novega. Ležaj ni drugače nič stisnjen skupaj, ampak samo sestavljen in ga skupaj stisne šele matica (sem namreč novega uspel narazn vržt ko sem probaval kako gre na premnik
Potem sem si za 30 rojstni dan omislil 20t prešo, ker mi je vedno manjkala pri mojih opravilih
Takoj akcija vse kar je čakalo, da si pri kolegu preprešam
Potem sem do konca povil še zadnje dele kablov za armaturo in jo končno sestavil do konca
Lepo urejeni vsi kabli. Upam da se ne bojo pregreli takoj poviti in se bo vse skupaj vžgalo
Zmontirani volan in ključavnica ter ročke
Seveda nov set ključavnic
Obenem sem naročil čisto vse nove konektorje direktno od Helle za vse releje, konektorje kablov, mase, itd. 150€ sam konektorji

Sam če jih rabiš..
Dobil tudi dobre tapete in prestavil usnjene dele na dobre tapete. Tako da imam sedaj vse vratne tapete gotove.
S spodnjimi deli je bilo malo več dela
Predali v vratih temeljito očiščeni
Kabli na novo pritrjeni kot original
Zadnje so bile kar spraskane, sem jih malo pogrel s fenom in jih malo poskril, da niso tako izrazite. Nimam pa slike
Ker sem šel k šasiji z misijo vsaka pikice rje mora stran in VSE na novo zaščitit..
Rob pri dvižni točki je bil odprt in povit. Očitno kdaj falili dvigalko al pa padlo iz dvigalke..
Popravljeno. Morem samo še pripikat ga nazaj skupaj
Pod tankom, vpetje rok, nosilci tanka, avspuha itd, vse rešeno rje
Z novimi stojalčki je bilo tokrat pod avtom veliko lažje delat. Plus voziček
Potrebno je še očistit poden do konca, ker je vse mastno po podnu in body prepojen z oljem in svinjarijo. Nisem še našel učinkovitega in hitrega načina. Hotel sem si sposodit stroj za peskanje z ledom, ampak je cena preveč brutalna za izposojo
Ko uspem poden razmastit in očistit, pride vse še enkrat pobarvano s pištolo kjer sem kaj brusil (trenutno samo z čopičem), preko vse pa potem še tesnilna masa plus body kompletno nov.
Da bo avto lahko šel na kolesa in h ličarju sem se spravil dokončat še amortizerje in zadnje premnike, ki še edini niso bili gotovi od podvozja
Razstavljeni zadnji premniki
Pripravljeni na peskanje
In speskani. Speskali so vrhunsko (TESI bizeljsko) in zelo ugodno
Zgornji del sem moral zaščitit in doma potem zbrusit, ker bi drugače uničil tesnilo in batnico
Vse v 2k temeljno, da ne rjavi
Posebej pobrušeni in očiščeni rje selenoidi in pokrovi semeringov
2K temeljna
Black
In ker rad kompliciram z detajlni sem rabil še zlato za dele ki so original pocinkani
Obenem pobarval še regulator pritiska goriva
Končni rezultat amortizerjev pa..to je to
Naprešal strongflex puše v premnike zadaj
Privlekel na plan 100 delov amortizerjev
Očistil gume fedrov
Unicorn med deli 164. Sprednji nosilec amortizerja
Pa še primerjava cinkanja. Desno dan pocinkat, levo pa SNR kupljen nosilec..

Še razmišljam kaj naredit.
In pa en amortizer sestavljen. Dodal sem še prozorn šlavf v stilu Eibach prokit fedrov, namreč te Zender fedri so bili čisto potolčeni ko sedejo skupaj in posledično rjavi. Za en čas bo.
Kupil sem pa še 2 menjalnika in 3 volanske letve, ker so bile skoraj zastojn
In pa dobil sem velik servo ojačevalec bremz od 24V, ki je proti 12V, dobesedno 3x večji in naj bi naredil občutno razliko v bremzanju po feedbacku ljudi, ki so to že naredili.
Pa še nov ventilator kabine sem tudi uspel dobit, kar je še en unicorn find
Do naslednjič
