Uh, kar nekaj časa je minilo od zadnje objave.
Prvotna ideja je bila poflikat na hitro in registrirat in gas na dopust.
Zapletlo se je že s platišči.
Nikakor nisem mogel dobiti željenih platisc 7x15 in et -20, nič posebnega ampak dejansko lansko leto v EU jih ni bilo.
Zato so se načrti rahlo podrli
No zadnjih 14 dni sem končno bolj pri času.
Preden začnem se ena fotka, preden sem celo raztural
Nove pnevmatike imam že pred prihodom platišč
Nato se je začelo.
Prvo sem odstranil streho in odstranil celotni kit na voznikovem boku ter v prtljaznem prostoru odstranil celotno izolacijo, tepihe,...
Na prvo oko zgleda kar hudo, ampak nič kar se nebi dalo rešit.
Če sem na kaj alergičen pri sanaciji rje je to, da se menja preoblikovane kose za ravne flehe.
Rešitev je naredit orodje, da se lahko maksimalno približaš originalu.
Kjer so hraste rje, ima Toyota tri različne dolžine utorov. Tako sem naredil za vse tri utore orodje za preso.
Glede na to, da ni zahtevnih oblik, sem tudi sam izdelal blatnik.
V vmesnem času, sem odstranil glavo in jo nesel majstru.
Upal sem, da se bo težava z obnovo glave odpravila. Mnenje glava majstra je, da ni mogoče, da toliko olja steče skozi stebla ventilov.
Zato ni preostalo drugega, kot da preostanek motorja odstranim.
Včeraj se je kar dogajalo prejel en zelo velik paket.

Vsebina je pretežno namenjena za motor
Dvignil sem en zelo tezak kos gusa

Ubistvu sem ugotovil, da vse kar primeš je težko

Ali dolgo
V glavnem, včeraj sem razstavil komplet motor.
Za vikend si bom vzel malo pavze v ponedeljek gas dalje.
Upam, da bodo zdaj bolj redne objave, hkrati se tudi trudim narediti čim več slikovnega materiala.