
Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
A! Se mi je zdel da to ne kr samo tako glanc ven pade 


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Preverjanje obročkov v cilindru, da bo pravi gap. Je bilo potrebno vse 1. kompresijske pobrusit

Primer nepravilnega jemanja cilindrov vn...

Po nekaj brušenja poškodb, so bili vsi notri


Zlaganje batov, ojnic in zmontirani obročki


Moj zvesti pomočnik Hans

Lufti vsi super

Razdrta, očiščena in preverjena + premerjena oljna črpalka

Pobrušena površina


In zmontirana


Vse označeno, da ni nobene dileme, da bi slučajno kaj spustil in ne zategnil na moment


Provizorično zaprto s karterjem

Knock senzorji. Začuda original, še ne razpadeni

Glave so bile na frišno pobrušene. Sem moral potem vse spihat in preverit konkretno, da nebi kje ostali kakšni opilki

Stisnil še ventil, da vidim, da so res uredili sedeže. Začuda so
Ker to so bile spet že obnovljene glave..




Glave stegnjene

Odmične notri



Nastavljen v fazo in blokade


Zaščite na novo pobarvane


Zobati gor

Pri ponovnem steguvanju mostička odmične kjer je blokada, pa seveda ni šlo spet brez pobranih navojev


Pa dejmo helicoil...




In gotovo

Vmes so prišli deli iz vodnega peskanja od kolega (ruzo na forumu - integrale projekt) . Top job kot vedno


Zalepljen karter na koncu


Zaprto pri jermenih

Očiščeni injektorji na vn in notr


In pa zmontirani

In gotovo. Motor je totalni pornič za pogledat. Napise morem še edino pobarvat v rdeče



Novi stojni na eni glavi, sploh ni bilo namreč nobenega.

Na drugi glavi so pa pojebali vse navoje praktično
S klešči vn jemljejo, pojebejo navoje na stojnem vijaku, nič ne očistijo v glavi, ne popravijo navoja, ampak sam notr v glavo zašravfa nazaj kolk gre. Seveda večinoma primejo samo par navojov...



Potem pa popravljam, in rešujem kar se da. Naročil stojne, mi jih zmanjkalo. Bomo vidl, če bojo kej prijeli al bo treba še tukaj delat 3x helicoil


Primer nepravilnega jemanja cilindrov vn...

Po nekaj brušenja poškodb, so bili vsi notri


Zlaganje batov, ojnic in zmontirani obročki


Moj zvesti pomočnik Hans


Lufti vsi super

Razdrta, očiščena in preverjena + premerjena oljna črpalka

Pobrušena površina


In zmontirana


Vse označeno, da ni nobene dileme, da bi slučajno kaj spustil in ne zategnil na moment


Provizorično zaprto s karterjem

Knock senzorji. Začuda original, še ne razpadeni


Glave so bile na frišno pobrušene. Sem moral potem vse spihat in preverit konkretno, da nebi kje ostali kakšni opilki

Stisnil še ventil, da vidim, da so res uredili sedeže. Začuda so






Glave stegnjene

Odmične notri



Nastavljen v fazo in blokade


Zaščite na novo pobarvane


Zobati gor

Pri ponovnem steguvanju mostička odmične kjer je blokada, pa seveda ni šlo spet brez pobranih navojev



Pa dejmo helicoil...




In gotovo

Vmes so prišli deli iz vodnega peskanja od kolega (ruzo na forumu - integrale projekt) . Top job kot vedno



Zalepljen karter na koncu


Zaprto pri jermenih

Očiščeni injektorji na vn in notr


In pa zmontirani

In gotovo. Motor je totalni pornič za pogledat. Napise morem še edino pobarvat v rdeče



Novi stojni na eni glavi, sploh ni bilo namreč nobenega.

Na drugi glavi so pa pojebali vse navoje praktično

S klešči vn jemljejo, pojebejo navoje na stojnem vijaku, nič ne očistijo v glavi, ne popravijo navoja, ampak sam notr v glavo zašravfa nazaj kolk gre. Seveda večinoma primejo samo par navojov...



Potem pa popravljam, in rešujem kar se da. Naročil stojne, mi jih zmanjkalo. Bomo vidl, če bojo kej prijeli al bo treba še tukaj delat 3x helicoil


Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Počasi se mi zdi, da ne rihtaš samo slovenskih motorjev...ali pa je toliko 3.0 AR vozil v SLO?
Kapo dol sicer, res zgleda lepo...

Kapo dol sicer, res zgleda lepo...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Ej, @kilergame:
Ti, ki si že tolko teh motorjev obrnil: katere izvedenka tega alfa V6 motorja je po tvojem mnenju najbolj legendarna in ultimativna (magari sestavljanka) če bi mel nekdo idejo sestavit avto okrog motorja (se pravi da je motor glavni fokus).
Tko recimo za v stratosa vrečt, al pa v eno hudo tastaro gtv.
Pa ne mislim zdej unih dirkalnih mašin za 30+ jurjev
Ti, ki si že tolko teh motorjev obrnil: katere izvedenka tega alfa V6 motorja je po tvojem mnenju najbolj legendarna in ultimativna (magari sestavljanka) če bi mel nekdo idejo sestavit avto okrog motorja (se pravi da je motor glavni fokus).
Tko recimo za v stratosa vrečt, al pa v eno hudo tastaro gtv.
Pa ne mislim zdej unih dirkalnih mašin za 30+ jurjev


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Hvala



Pero27 odvisn čist, k je tolk teh izvedb motorja in pol še oldschool 12V pa novejši 24V

Drugače če govorimo o kakih predelanih V6 motorjih, potem pa 12V ali 24V predelan na 3.5/3.7/3.9 L


Primer ekstremnega, max kar se da iz tega motorja zvlečt je pa posnetek spodaj. Mal manj kot 500HP v N.A. V6 motorju je mel nazadnje na dynutu. Ampak še mal pa bo tudi 500hp presego.
3.9 V6 24V na 9000rpm


Tole je pa recimo pač nekje max 3.7 V6 12V motor. V GTV6
Sam tole kar dela ta nemc bom reko, da je sam za tiste, ki majo praktično neomejeno €

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Ti moreš enega enkrat sfrizirat, druge ni, za original si že predober. 


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Moj 3.0 ma že mal "soft" predelave hehe. Če pride iz 184 na ene 215hp kolk upam da bo dal vn, bom že itak skakal od veselja haha. Pol pa še druge odmične, izboljšan vžig, standalone mogoče kdaj. We shall see.
Zadnji detajli na 24V gotovi (rdeči napisi). Pol sem pa nardil en redek photoshoot obnovljenih 3.0 V6 24V in 3.0 V6 12V side by side


18+ material!!


Zadnji detajli na 24V gotovi (rdeči napisi). Pol sem pa nardil en redek photoshoot obnovljenih 3.0 V6 24V in 3.0 V6 12V side by side




18+ material!!




Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
24V je šel iz stojala in ga je hrvat odpelal. Dalje na stojalo pa obešen iz 164 3.0 V6 12V QV.



Blok opran. Stanje je blo grozljivo.. Črno zapečeno vse vni in notri





Čiščenje gredi je spet pokazalo grozote v kanalih

Očiščena in novi čepi


Luft vse ok v toleranci


Zadevo zategnem, probam zavrtet, se nikamor ne premakne
Probam še malo, se premakne in ustavi po cca 1 obratu in že po občutku, da ni ok. Hm..neki ne štima ne. Urica, merim, vse ok. Gred ni zvita. Probam s starimi ležaji, isto. Odtegnem napol mostičke, boljše, sam še vedn ne ok. Ok kaj še probat. Mel še en 24V blok. Prestavim gred z novimi ležaji, stegnem, se vrti vse kot mora. Super, se pravi je blok pojeban.
Peljem blok v pregled, gledajo, merijo, probavajo, še njim nč jasno blo na začetki. Stegnejo z ležaji ni ok. Stegnejo blok brez ležajov, vse v toleranci. Na koncu se je izkazalo, da je blo treba ležaje in sedeže spolirat, ker oboje nekak ni sedlo dobro skupaj, čeprav je bilo vse očiščeno konkretno.


Vmes pripravil vse ostalo že. Novi semering glavne gredi

Sestavil glave



Spoliral na fino sedeže in mostičke odmičnih, ki so kar lepo popraskani

Potem pa os za klackalice izpunih ventilov, nikakor ni hotela notri, pa težko šla, pa neke rise po glavi so bile že narjene. Gledam, merim, nič videt. Pretipam vse in odkrijem problem..

Očitno italijančki pustili po vrtanju robove nepobrušene in sam nabili notri. Ker je vse grozljivo kot en polizdelek nedokončan povsod videt

Tole v glavah je spraskalo vijake na polno

Pobrusim vse te točke in grejo štantgice z enim prstom notri, kot morajo it..

Novi bati, sorniki, obročki, kajlice združeni z ojnicami

Preverjeni gapi obročkov


In vse pripravljeno na vgradnjo

Svinjska oljna pumpa. Prvo čiščenje, potem meritve. Vse je bilo začuda ok


Potem pa spet problemi z ležaji. Zadnje serije GLYCO so ble katastrofalna kvaliteta. Bi jih takoj reklamiral in zahteval druge, ampak je problem, da jih več ni nikje na voljo sploh. In je edina opcija porabit to kar je pa ostalo še.. Kot da se je eden igral z njimi, jih popraskal, odzadaj so bili kot da so pozabili zadnji sploh sploh pobrusit..ah.



Posledično zadeva seveda sploh ni sedla ok, premalo lufta, itd. Sem moral vse spolirat zadnje strani ležajev in ojnic, da sem dobil tisto stotinko-dve da je luft sedaj ok.




Aja pa kako sedejo "naravnost"

Potem je končno ratalo zaključit spodnji del


Zmontirana vodna črpalka in pokrov bloka



Končno mislim, da je sranja konec. Očistim karter. Here we go again. Skup s čepom je šel vn še navoj



Peljem še karter v popravilo...


Sprednja glava zmontirana



Zadnja glava pa..treba menjat še os pogona oljne črpalke, ker je cela pojebana in semering spet nebi dihtal.
Pa še dva vsaj meni huda posnetka



Blok opran. Stanje je blo grozljivo.. Črno zapečeno vse vni in notri





Čiščenje gredi je spet pokazalo grozote v kanalih

Očiščena in novi čepi


Luft vse ok v toleranci


Zadevo zategnem, probam zavrtet, se nikamor ne premakne

Peljem blok v pregled, gledajo, merijo, probavajo, še njim nč jasno blo na začetki. Stegnejo z ležaji ni ok. Stegnejo blok brez ležajov, vse v toleranci. Na koncu se je izkazalo, da je blo treba ležaje in sedeže spolirat, ker oboje nekak ni sedlo dobro skupaj, čeprav je bilo vse očiščeno konkretno.


Vmes pripravil vse ostalo že. Novi semering glavne gredi

Sestavil glave



Spoliral na fino sedeže in mostičke odmičnih, ki so kar lepo popraskani

Potem pa os za klackalice izpunih ventilov, nikakor ni hotela notri, pa težko šla, pa neke rise po glavi so bile že narjene. Gledam, merim, nič videt. Pretipam vse in odkrijem problem..

Očitno italijančki pustili po vrtanju robove nepobrušene in sam nabili notri. Ker je vse grozljivo kot en polizdelek nedokončan povsod videt


Tole v glavah je spraskalo vijake na polno

Pobrusim vse te točke in grejo štantgice z enim prstom notri, kot morajo it..

Novi bati, sorniki, obročki, kajlice združeni z ojnicami

Preverjeni gapi obročkov


In vse pripravljeno na vgradnjo

Svinjska oljna pumpa. Prvo čiščenje, potem meritve. Vse je bilo začuda ok


Potem pa spet problemi z ležaji. Zadnje serije GLYCO so ble katastrofalna kvaliteta. Bi jih takoj reklamiral in zahteval druge, ampak je problem, da jih več ni nikje na voljo sploh. In je edina opcija porabit to kar je pa ostalo še.. Kot da se je eden igral z njimi, jih popraskal, odzadaj so bili kot da so pozabili zadnji sploh sploh pobrusit..ah.



Posledično zadeva seveda sploh ni sedla ok, premalo lufta, itd. Sem moral vse spolirat zadnje strani ležajev in ojnic, da sem dobil tisto stotinko-dve da je luft sedaj ok.




Aja pa kako sedejo "naravnost"

Potem je končno ratalo zaključit spodnji del


Zmontirana vodna črpalka in pokrov bloka



Končno mislim, da je sranja konec. Očistim karter. Here we go again. Skup s čepom je šel vn še navoj



Peljem še karter v popravilo...


Sprednja glava zmontirana



Zadnja glava pa..treba menjat še os pogona oljne črpalke, ker je cela pojebana in semering spet nebi dihtal.
Pa še dva vsaj meni huda posnetka

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Torej update po dolgem času. Nisem skoraj nič delal pri motorjih od decembra dalje
Sem še do konca dolžn objavit obnovo 3.0 V6 12V QV motorja.
Zamenjana osovina pogona oljne črpalke


Tesnilo

Obe glavi na motorju



Stegovanje glav

Merjenje vseh dročnikov in podložk, da se je luft naštelal



Očiščeno in zaščiteno ohišje napenjalca zobatega jermena




Sestavljanje


Vidim zopet pretegnjen spodnji stojni vijak..

Bom jz to zamenjal. In seveda kot vedno...

Po ene par poizkusih je končno spustil

Nov stojni vijak

In zmontiran napenjalec. Žal je ta pocinkan del napenjalca grd, je drugačen kot kasnejši in ker ga sestavlja več delov, ga nisem mogo dat pocinkat.

Zmontiran zobnik pogona pumpe

Zaprt s pokrovom in novim oringom

Čiščenje in lepšanje delov termostata in vseh razdelilnih členov nad vodno črpalko



Novi M7 vijaki

Prvi del zmontiran na vodno pumpo

Pri drugem mi je pa manjkal en tesnil, ker AJUSA včasih daje kr ena tesnila zraven...

Tko da sem nardil pravega


Vse skupaj sestavljeno s termostatom

Zmontiran izmenjevalec/hladilnik olja, ki so ga italijani uporabili od nekih traktorjev (brez heca!
). Komaj našel original kvadratni oring.


Nov rotor in razdelilna kapa

Zmontirani nosilec klime in senzor nivoja olja


Zamenjan tesnil pokrova olja in oringi palčke za olje


Vse zaprto odzgoraj



Naslednje na vrsti so bile jermenice

Iz rjavih v čiste




Novi oringi za vmesni del jermenic


Jermen zmontiran

Jermenice stegnjene. Brez original ključa je tole zelo težko

Očiščena loputa gasa


Očiščeni krom rorčki

Novo tesnilo lopute gasa

Sesalni kolektor zmontiran

Raili in injektorji zmontirani

Loputa gasa

Dodani še krom rorčki

Potem je bila pa malo dilema ali navadne objemke ali mogoče objemke od manšet polosovin. In slednje izpadejo dosti bolj original. So sicer samo za enkratno uporabo, ampak itak se ne snema glih pogosto sesalni..

Že kr zgleda 8)

Motorček prostega teka

Zatesnjen zadnji mostiček


Zalepljen karter



Naknadno prišle iz cinkanja cevi vode. Sem jih pozabil dat v prvi rundi z vsem ostalim

Kompletno obnovljen alternator in testiran. Novi vsi ležaji, regler, krtačke, kondenzator.





Zapiranje jermena

Dodane nove cevi in vžigalni kabli


In motor gotov





Očiščen vztrajnik


Površina ni bila poravnana in pobrana. Sem samo jz "prešmirglal", da sem očistil vso svinjarijo zapečeno. Po eni strani bi se lahko pobrala malo površina, po drugi je bil pa kr raven, brez nekih groznih neravnin, pa še drejar je bil glih odsoten za 2 tedna in ni bilo časa čakat.





Sem še do konca dolžn objavit obnovo 3.0 V6 12V QV motorja.
Zamenjana osovina pogona oljne črpalke


Tesnilo

Obe glavi na motorju



Stegovanje glav

Merjenje vseh dročnikov in podložk, da se je luft naštelal



Očiščeno in zaščiteno ohišje napenjalca zobatega jermena




Sestavljanje


Vidim zopet pretegnjen spodnji stojni vijak..

Bom jz to zamenjal. In seveda kot vedno...

Po ene par poizkusih je končno spustil

Nov stojni vijak

In zmontiran napenjalec. Žal je ta pocinkan del napenjalca grd, je drugačen kot kasnejši in ker ga sestavlja več delov, ga nisem mogo dat pocinkat.

Zmontiran zobnik pogona pumpe

Zaprt s pokrovom in novim oringom

Čiščenje in lepšanje delov termostata in vseh razdelilnih členov nad vodno črpalko



Novi M7 vijaki

Prvi del zmontiran na vodno pumpo

Pri drugem mi je pa manjkal en tesnil, ker AJUSA včasih daje kr ena tesnila zraven...

Tko da sem nardil pravega


Vse skupaj sestavljeno s termostatom

Zmontiran izmenjevalec/hladilnik olja, ki so ga italijani uporabili od nekih traktorjev (brez heca!



Nov rotor in razdelilna kapa

Zmontirani nosilec klime in senzor nivoja olja


Zamenjan tesnil pokrova olja in oringi palčke za olje


Vse zaprto odzgoraj



Naslednje na vrsti so bile jermenice

Iz rjavih v čiste




Novi oringi za vmesni del jermenic


Jermen zmontiran

Jermenice stegnjene. Brez original ključa je tole zelo težko

Očiščena loputa gasa


Očiščeni krom rorčki

Novo tesnilo lopute gasa

Sesalni kolektor zmontiran

Raili in injektorji zmontirani

Loputa gasa

Dodani še krom rorčki

Potem je bila pa malo dilema ali navadne objemke ali mogoče objemke od manšet polosovin. In slednje izpadejo dosti bolj original. So sicer samo za enkratno uporabo, ampak itak se ne snema glih pogosto sesalni..

Že kr zgleda 8)

Motorček prostega teka

Zatesnjen zadnji mostiček


Zalepljen karter



Naknadno prišle iz cinkanja cevi vode. Sem jih pozabil dat v prvi rundi z vsem ostalim

Kompletno obnovljen alternator in testiran. Novi vsi ležaji, regler, krtačke, kondenzator.





Zapiranje jermena

Dodane nove cevi in vžigalni kabli


In motor gotov






Očiščen vztrajnik


Površina ni bila poravnana in pobrana. Sem samo jz "prešmirglal", da sem očistil vso svinjarijo zapečeno. Po eni strani bi se lahko pobrala malo površina, po drugi je bil pa kr raven, brez nekih groznih neravnin, pa še drejar je bil glih odsoten za 2 tedna in ni bilo časa čakat.




Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
super je izpadlo .. 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
