Torej da nadaljujemo zgodbo dolgega trplenja.
Opremjen z macolo, flekso, švas aparatom in veliko volje sem se spravil k obnovi avta kot prvorazredi novinec z razmišlanjem reži, švasi in mlati dokler ni približno podobno originali.
Za revnega študenta ki je hotel kleparsko obnoviti avto so prišle v upoštev 2 opciji. Opcija A kupovanje original karoserijskih delov iz nemčije (po spominu so bili v tistih časih dragi ko žefran) ali pa opcija B kupiti železno plato 1,2mm x 2,5m x 1,5m jo zrezati in zmlatiti v obliko. Odločil sem se seveda za opcijo B. To me je vseskupaj stalo proti koncu ponovnega dela ker preprosto nisem moral gledati svoje šlamparije a več o tem na slikah ki bodo prišle.
Prepisujem iz osebnega "dnevnika" narejenega za opisovanje obnove avta zapisi skrajšani da nebo postal kle en roman:
30.07.2014
Po podrobnejšem pregledu opazil da nekaterih del preprosto ne bom mogel kopirati. Zaradi tega sem celo naročil nekaj delov iz nemčije robovi kolotekov, razne tesnila za šipe, gumi elementov, šipce za luči zadaj, nove zavore use kar je bilo fuč in sm dokaj cenovno si upal privoščiti.
27.12.2015
Avto kmalu pripravljen za peskanje (HAHAHAHAH MONA

) manjka še dokočat zadnji odbijač (sem ga komaj končal letos zaje*** 3x) in par podrobnosi.
Ekrat kle umes smo naredili ražnič za avto in ga nataknili kot prašiča do tokrat sem ga nekako vzdigoval z dvigalom motorja ga zvezal z zajalami na trame use skupaj sketchy sh** od zdaj naprej švasi lepši, hrbet manjkrat zlomljen.
26.10.2016
Še zmeri isto stanje (kleparija), razkopal sem motor na prafaktorje noben bog ga ne bo upal zložiti nazaj. Blok motorja sem prebarval, izdelali smo peskalnico za manjše dele.

- Prebarvan motor v modro ker sem mislil da bo avto črn jeb*ga je kar je
??.11.2016
Razkopal in spucal zaganjač ratalo je premrzlo da bi barval.
Poletje.07.2017
Spet kleparije delal solidna 2 tedna preden mi uniči turbino na našemu daily driver seniki 2 tedna pred morjem, projekt usavljen. Začel sem opazovati začetne šlamparije.
Ena umesna: Motor delno sestavili skupaj spodnji del opazili smo da je bil 1 počen batni obroček, naročili nove iz izraela, vse nove ležaje ustavilo se je pri glavi izpušni ventili so malo preveč najeti sem tel kupit nove samo nisem bil prepričan ali so tapravi zato sem vseskupaj pospravil na stran.
19.08.2020
3 leta od zadnjega vnosa v dnevnik

spet dobil voljo do dela. 6 let po začeku končno zmlatil ven zatič od vrat težek dostop moral sem zrezat del vrat in povil 5 izbijačev 2 od teh sta bila od Tine46 hvala Tine ti vrnem ob priliki nazaj "naravnane".
Ves ta čas sem si zbiral usluge od dveh prijateljev ker sem popravljal nihove corvette, usluge posta povrnila v obliki brušenja karoserije.
28.02.2021 - trenutno stanje
V zadnjih parih mesecih solidno kleparsko napredovanje pregled useh švasov, veliko popravkov, brušenje, švasanje samo z več izkušnje švas life.
Zdaj ko gledam na ta kup rjavečega pleha in švas žice in primerjam z nekaterimi obnovami tukaj na oldschool bi svoje delo ocenil z 2 - Amaturska šlamparija a je kar je, na koncu dneva sem spravil en kup dreka v neko solidno stanje upam samo da bo peskanje, klepar in (v manjših količinah) kit spravil avto v neko normalno stanje.
Morda se boste spraševali zakaj nisem nikoli poflikanih delov pobarval z osnovno barvo ? Odgovor je seveda moja fantazija da bom obnovo končal v 1 letu. Vseskupaj sem premazoval z antikorozinom ker zakaj bi kupoval barvo in jo peskal dol.
Toliko glede mojih zapiskov, pravijo da slike povedo več kot 1000 besed zato jih bom ene par nalimal, to je prav obrnjen avto bom jutri ga šel obrnit na streho pa še ene par slik narest.

- Potrebna izdelava koplet novih odprtin za luči delal sem enga po enga da sem držal mere

- prednji del avta sem rezal da sem dobil dostop zadaj, sem naredil na vijake ki bodo skriti za odbijačem

- A steber luknja ki je puščalo v interijo ena izmed mnogih

- Komplet nov pod na voznikovi strani in še nekaj malega na sovoznikovi tukaj je macola pela

- Razne flike ta je pred zadnjim kolotekom

- Levi prag zvit na abkant in zmasiran na mero

- Zadnji rob koloteka fabrški kos, pleh okoli švasa valovit kot morje