
Obnova GT 3.2 V6 24V GTA (ni oldschool, pa vseeno če koga zanima)
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.p ... &start=705
Moj motor je komplet obnova v moji temi od 164 3.0 V6 12V.
viewtopic.php?f=2&t=1959


Cilindri so bli kr valoviti in ovalni






Glavna gred za tolk staro kot nova



Ležaji tudi super. Verjetno sicer menjani, ampak vseeno.



Bati so bli kr obrabljeni po merah, vizualno nic kriticnega






Glavna gred vni


Premerjena, da se vidi stanje preden se da polirat. Vse v toleranci popolno!

In pa spolirana

Vmes se je narocila roba za komplet motor prakticno. Novi bati in cilindri skupaj z sorniki, kajlami in obrocki. Vse skupaj je bilo res smešno poceni.





Razstavljanje glave, kjer se je ugotovilo, da bo morala iti kompletna v obnovo. Namrec ventili so pod takšnim kotom, da jih je noro težko razastavit brez posebne priprave.

In pa ocišcen blok



Ocišceni in preverjeni sedeži tesnil cilindrov



In pa obnovljena glava



Odmicne so bile kar grdo spraskane skupaj s sedeži. Odmicne se je spoliralo, sedeže pa na fino pobralo, da ni ostrih robov.

Glavna gred montirana v blok. Ležaji king, vse premerjeno s plastigage in luft zopet popoln.

Montirani novi cilindri


Novo tesnilo in nazaj prilepljen pokrov


Vodno speskan sprednji pokrov bloka


Ojnice ocišene in pripravljene na združitev z novimi bati



In vgrajeni


Ležaji glyco vse premerjeno zopet s plastigage in vse super zopet



Dalje je bilo sestavit do konca blok. Vstavljeni vsi zobniki verige in verige same.

Dodan pokrov


Isto kot original tesnilo + tesnilna masa



Vgrajen semering glavne gredi na strani menjalnika

Preverjena, ocišcena in premerjena pumpa olja. Vse ok.



Cišcenje, na novo predihtat in sestavit karter je bilo kr zabavno. Tesnilo je vzelolep cas za odstranit


Original papirnato tesnilo je bilo napacno, tako da se je zalepilo skupaj s tesnilno maso


Obenem zalepil še zadnji most glavne gredi.


In je bil cas za montirat karter



Montaža glave


Poravnal še površine naleganja izpušnih kolektorjev in fergazerjev


In montirana glava


Novi kompletno vsi stojni vijaki za vodno pumpo, fergazerje in izpušne kolektorje


Dalje je pa sledil najbolj "zabavn" del pri V6 in Nord motorjih. Nastavljanje ventilov s podložkami. Prvo se seveda vstavi odmicne in preveri kakšni so lufti. Potem pa dalje nastavlja da dobiš potreben luft. Še prej omenjeni popravljeni sedeži odmicne.

Pripravljene podložke in drocniki s katerimi bi naj bil pravi luft. Ponavadi seveda kljub izracunom temu ni tako in je potrebno še 3-4 popravljat katerega








In pa gotov!




Vztrajnik je bil poravnana površina kjer nalega lamela. Sklopka in lamela sta ostali "stari", ker sta prakticno novi.



