
1972 Datsun Fairlady Z / 240Z


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Tokratni update v znamenju delov, ki ne delajo več.
1) Lani se je poslovila vetrnica - na dynotu je pri 7k rpm počila in naredila svoje. Hladilnik začuda ni spustil.


Po iskanju alternative sem ugotovil, da paše vetrnica od Skyline-a GTR, pa še neki Avstralci delajo tole hudo aftermarket varjanto...

Itak...

2) Druga zadeva, puščanje olja pri sprednjem semeringu. Ko sem odstranil jermenico pa presenečenje...

Očitno sem vse zjebal ko sem jo gor dajal. Itak da je zjebalo semering, še malo je puščalo glede na stanje. Sem se tokrat odločil za Kameari jermenico z fluid harmonic balancerjem, nej bi bile kao dobra alternativa OEM gumijastim. Pač te dolgi šestaki in njihove fore.

Zdej pa še par malenkosti porihtat pa bo ready za novo sezono!
1) Lani se je poslovila vetrnica - na dynotu je pri 7k rpm počila in naredila svoje. Hladilnik začuda ni spustil.


Po iskanju alternative sem ugotovil, da paše vetrnica od Skyline-a GTR, pa še neki Avstralci delajo tole hudo aftermarket varjanto...

Itak...


2) Druga zadeva, puščanje olja pri sprednjem semeringu. Ko sem odstranil jermenico pa presenečenje...

Očitno sem vse zjebal ko sem jo gor dajal. Itak da je zjebalo semering, še malo je puščalo glede na stanje. Sem se tokrat odločil za Kameari jermenico z fluid harmonic balancerjem, nej bi bile kao dobra alternativa OEM gumijastim. Pač te dolgi šestaki in njihove fore.

Zdej pa še par malenkosti porihtat pa bo ready za novo sezono!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Suspension upgrade...drugič... 
Se mi zdi, da imamo vsi podobne probleme ob nižanju: (pre)malo hoda do bump-stopov, ob polni razbremenjenosti nič ne drži vzmeti na mestu (trde = kratke vzmeti), avto moraš dvignit pol metra, da se kolesa odlimajo od tal... viewtopic.php?f=4&t=801
Poleg tega so se mi zaluštali nastavljivi amortizerji in domov je poštar prinesel sledeče:
Vogtland 280Z vzmeti (iste dimenzije kot za 240Z, le za 300kg težji avto):

Koni Toyota MR2 zadnji amortizerji (4x) (za 30mm krajši body in za 30mm krajša batnica - skupaj 60mm krajši od 240Z amortizerjev):

Ostalo še sledi. Me je nekaj forumašev navdušlo malo bolj dokumentirat razne predelave.

Se mi zdi, da imamo vsi podobne probleme ob nižanju: (pre)malo hoda do bump-stopov, ob polni razbremenjenosti nič ne drži vzmeti na mestu (trde = kratke vzmeti), avto moraš dvignit pol metra, da se kolesa odlimajo od tal... viewtopic.php?f=4&t=801
Poleg tega so se mi zaluštali nastavljivi amortizerji in domov je poštar prinesel sledeče:
Vogtland 280Z vzmeti (iste dimenzije kot za 240Z, le za 300kg težji avto):

Koni Toyota MR2 zadnji amortizerji (4x) (za 30mm krajši body in za 30mm krajša batnica - skupaj 60mm krajši od 240Z amortizerjev):

Ostalo še sledi. Me je nekaj forumašev navdušlo malo bolj dokumentirat razne predelave.


Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Lepo! Konije bi jaz rabu, nisem pa vedu da grejo tud na Zja gor
. Kolikor sem gledal so ene 600 funtov iz Britanije, zdaj verjetno več zaradi brexita
. Razmišljal sem tudi o BC racing coiloverjih, samo menda je tisto malo pretrdo za naše luknjaste ceste.



Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
To pomeni, da pocepne 
Si vzel nastavljive Konije? Barva je tamtam

Si vzel nastavljive Konije? Barva je tamtam
Get low, no matter how

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Rumeni so nastavljivi. Jaz jih imam trenutno na Cliotu in na Kadettu. Sem na obeh zelo zadovoljen. Je pa velika razlika v trdoti, oz vsaj v občutku. Na kadettu so na 1/2 lih toliko trdi, kot pri cliotu na 3/4. Me prav zanima kako so še na drugih avtih... Kaj je to, da daš od mr2 amortizerje, neka znana predelava, ali si sam namozgal?

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Tako je, tole so nastavljivi rumeni Koniji, sem jih pa kupil nove iz Nemčje za nekih 600 eur. @Fleko, nič se ne rabiš bat, ne gre nič nižje kot je bilo prej.
Evo, obljubljena dokumentacija. Planiranje. Modri so Tokico HP, kao neka huda Japan varianta, ki pa se mi ni zdela najbolj posrečena. Tu se vidi razlika 60mm v dolžini.

Spredaj sem se odločil krajšat vzmetne noge, ker s tem pridobim 30mm hoda. Sem dal enemu majstru na TIG pošvasat, tu se ni za hecat. Tnx za kontakt @karoserist!



Za zadaj sem iz cevi naredil distančnik, ki pokrije razliko v dolžini strut bodyjev:

Genius at work. Toyota Koniji so za 0.7mm debelejši, in že original gredo v vzmetne noge zelo na knap. Bormašina + cunja + šmirglpapir so rešili problem.

Povrtat je bilo treba še top mounte - iz Datsunovih 12mm "D" na Toyotininh 15mm "O"


...in mojster #2 strugar mi je naredil te puše - kot distančnik, ker ima očitno Toyota malo drugačen način vpetja, to bo verjetno @Blu vedu.


To je načeloma to kar se tiče predelav. Evo lepoto:


Konije sem imel že na Kadettu, pa so mi bili OK, edino za nastavljat so imeli najbolj brezvezen sistem na svetu - si jih moral vsaj delno odmontirat, da si jih lahko nastavljal. Tu je to dosti boljše rešeno, imaš snemljiv gumb s katerim nastavljaš trdoto zgoraj (no ja, je tudi sreča, da so strut topi tko lepo dostopni na Z-ju
)


Danes sem naredil prvih 30km in zadeva ja mega. Veliko manj plavanja po cesti (vzmeti so precej trše, Koniji pa trenutno nastavljeni na pol obrata od najmehkeje), največja izboljšava pa je vožnja po slabi cesti - tu zdaj ni več zabijanja do bump stopov. To je bil nekako največji minus prejšnjega Tokico podvozja. Aja, pa tudi to je super, da avta ne rabim dvignit pol metra od dal, da snamem kolo...

Evo, obljubljena dokumentacija. Planiranje. Modri so Tokico HP, kao neka huda Japan varianta, ki pa se mi ni zdela najbolj posrečena. Tu se vidi razlika 60mm v dolžini.

Spredaj sem se odločil krajšat vzmetne noge, ker s tem pridobim 30mm hoda. Sem dal enemu majstru na TIG pošvasat, tu se ni za hecat. Tnx za kontakt @karoserist!



Za zadaj sem iz cevi naredil distančnik, ki pokrije razliko v dolžini strut bodyjev:

Genius at work. Toyota Koniji so za 0.7mm debelejši, in že original gredo v vzmetne noge zelo na knap. Bormašina + cunja + šmirglpapir so rešili problem.


Povrtat je bilo treba še top mounte - iz Datsunovih 12mm "D" na Toyotininh 15mm "O"


...in mojster #2 strugar mi je naredil te puše - kot distančnik, ker ima očitno Toyota malo drugačen način vpetja, to bo verjetno @Blu vedu.



To je načeloma to kar se tiče predelav. Evo lepoto:


Konije sem imel že na Kadettu, pa so mi bili OK, edino za nastavljat so imeli najbolj brezvezen sistem na svetu - si jih moral vsaj delno odmontirat, da si jih lahko nastavljal. Tu je to dosti boljše rešeno, imaš snemljiv gumb s katerim nastavljaš trdoto zgoraj (no ja, je tudi sreča, da so strut topi tko lepo dostopni na Z-ju



Danes sem naredil prvih 30km in zadeva ja mega. Veliko manj plavanja po cesti (vzmeti so precej trše, Koniji pa trenutno nastavljeni na pol obrata od najmehkeje), največja izboljšava pa je vožnja po slabi cesti - tu zdaj ni več zabijanja do bump stopov. To je bil nekako največji minus prejšnjega Tokico podvozja. Aja, pa tudi to je super, da avta ne rabim dvignit pol metra od dal, da snamem kolo...


Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Rumene Konije sem imel na Twingu Turbo, marsikaj so dali skozi v štirih letih in okoli 40.000km uporabe (avtoslalomi, gorske dirke, drag race, vsakodnevno izživljanje poleti in pozimi), pa niso pokazali znakov šibkosti.

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Če si vzmetne noge krajšal pod šalčkami, potem je šel nižje, ker šalčke stojijo nižje.@Fleko, nič se ne rabiš bat, ne gre nič nižje kot je bilo prej.
P.s. pod predpostavko, da so vzmeti enako prednapete, kot prej.
Get low, no matter how

