Ma, saj me ne moti off, vsaj kaj še zvem in še kdo drug. Tako da ni problema sploh
Drugače pa obljubljena ličarija. Fotke ne bodo lih po nekem vrstnem redu, jih je pa kar nekaj.
Avto je bil precej lep, razen zadnje vezne, kjer je bilo kakšen cm kita gor nametanega. Avto je očitno imel manjšo nesrečo zadaj desno, ker je bil tudi desni bok nekaj kitan. Sicer potem ko smo ga pobrusili vse do pleha nam ni bilo jasno zakaj toliko kita. Bok je bil spodaj raven in čisto lep, le nekaj malenkosti je bilo na vezni zadaj, zato jo je bilo potrebno minimalno pokitati. Ravno toliko, da smo popravili kar se kleparsko ni dalo v nulo.
Tudi ves bitumen sem odstranil z notranjega dela blatnikov in kolotekov, enako sem stroril tudi zadaj. To so v preteklosti nametali gor, bog si ga ve zakaj. Vse sem spucal, na koncu je ostala originalna primer zaščita. Grozne muke, da sem vse to odstranil, ampak sem res hotel, da je vse v nulo. Ličar je potem vse skupaj dal čez par rok, dvokomopentni epoksi, brušenje, primer, in potem še barva in potem še lak.
Notranje dele blatnikov, notranjost dna in dno avta sem prebarval z heliosovo rešitvijo armor skin, ki je po videnem sodeč boljši kot dinitrolov bodenschutz. Lahko se ga redči, tako da smo naredili enako gostoto kot je bila originalna. Znotraj blatnikov malce bolj muckasta, po dnu praktično brez reliefa. Nameša armor skin tudi po kodi barve, tako sem vse dal v enako barvo kot je zunanjost - porschejev chalk grey. Kot sem rekel, sem se odločil tudi za lak na koncu, da je zadeva res dobro narejena.
Ličarija mi je pobrala toliko ur, da sem kmalu že obupal. Nisem pa želel narediti na pol, zato smo šli v vsak najmanjši detalj. Rezultat je vrhunski, tudi drugi, ko so prišli pogledat avto med sestavljanjem so samo kimali z glavo - vsi so se spraševali zakaj toliko dela za kadetta, takšen nivo se dela pri bistveno bolj vrednih avtih
No, naj fotke govorijo namesto mene naprej...
