BMW E28 518

BMW E28 518
Pa da še jaz predstavim svojo E28.
Letnik 1983. Imam ga že cca 4 leta. Letos junija je bil prvič po več kot 20 letih spet na cesti.
Mal tehničnih podatkov:
- Motor: M10B18 z uplinjačem
- Moč: 90 konjev (v najboljših časih, zdej veretno je kakšen že pobegnil)
- Navor: 140 Nm
- Menjalnik: 4 stopenjski ročni
- Zavore: spredaj diski, zadaj bobni
- Oprema: strešno okno, digitalna ura
- Medosna razdalja: 2625 mm
- Dolžina: 4620 mm
- Širina: 1700 mm
- Višina: 1415 mm
- Teža praznega avtomobila: 1140 kg
- Najvišja hitrost: 164 km/h (testirano do 120 več pa nisem mel srca, ker so že takrat obrati na 4400)
Avto je bil v okolici Ljubljane ko sem ga jaz ''rešil''. Mel je rjo na običajnih mestih za E28 (več na slikah). Trajalo je približno tri leta in pol da sem ga spravil v stanje za na cesto, ker ko sem ga dobil je motor komaj vžgal, menjalnik ni šel v prestavo, ker je bil cilinder sklopke fuč itd. itd. Tako da je bilo kar nekaj dela vloženega.
Želja po starem Bmw-ju se je pojavila ko sem prvič vozil e21 od kolega pri 16 letih in v roku 3 mesecev sem šel po svojo E28, kar je bil sicer mal impulzivni nakup, ker se nisem ravno zavedal v kaj se spuščam ampak na koncu ko je bil registriran je bilo vredno vsega dela.
Seveda avto še ni končan, ker verjetno nikoli tudi ne bo… Ampak zaenkrat je tak kot je se pa vedno neki dogaja in dodeluje.
Še malo slik:
Ko sem ga kupil Zadnji most before/after Sprednje vilice before/after
Letnik 1983. Imam ga že cca 4 leta. Letos junija je bil prvič po več kot 20 letih spet na cesti.
Mal tehničnih podatkov:
- Motor: M10B18 z uplinjačem
- Moč: 90 konjev (v najboljših časih, zdej veretno je kakšen že pobegnil)
- Navor: 140 Nm
- Menjalnik: 4 stopenjski ročni
- Zavore: spredaj diski, zadaj bobni
- Oprema: strešno okno, digitalna ura
- Medosna razdalja: 2625 mm
- Dolžina: 4620 mm
- Širina: 1700 mm
- Višina: 1415 mm
- Teža praznega avtomobila: 1140 kg
- Najvišja hitrost: 164 km/h (testirano do 120 več pa nisem mel srca, ker so že takrat obrati na 4400)
Avto je bil v okolici Ljubljane ko sem ga jaz ''rešil''. Mel je rjo na običajnih mestih za E28 (več na slikah). Trajalo je približno tri leta in pol da sem ga spravil v stanje za na cesto, ker ko sem ga dobil je motor komaj vžgal, menjalnik ni šel v prestavo, ker je bil cilinder sklopke fuč itd. itd. Tako da je bilo kar nekaj dela vloženega.
Želja po starem Bmw-ju se je pojavila ko sem prvič vozil e21 od kolega pri 16 letih in v roku 3 mesecev sem šel po svojo E28, kar je bil sicer mal impulzivni nakup, ker se nisem ravno zavedal v kaj se spuščam ampak na koncu ko je bil registriran je bilo vredno vsega dela.
Seveda avto še ni končan, ker verjetno nikoli tudi ne bo… Ampak zaenkrat je tak kot je se pa vedno neki dogaja in dodeluje.
Še malo slik:
Ko sem ga kupil Zadnji most before/after Sprednje vilice before/after
Last edited by testen21 on 25 Dec 2020, 16:02, edited 2 times in total.

Re: BMW E28 518
Zadnji bobni before/after
Brušenje notranjosti
Izolacija
Barvanje
Dan registracije

Re: BMW E28 518
izgled sedaj

- asconaextreme
- Posts: 148
- Joined: 19 Dec 2014, 22:13
- Avtomobil: ascona b,fiat 500
- Location: Split

Re: BMW E28 518
Tale kup rje sem pa poznal.
Vsa čast, da se je šlo v obnovo.
Več slik obnove, je šlo verjetno kar nekaj ur v karoserijo
Vsa čast, da se je šlo v obnovo.
Več slik obnove, je šlo verjetno kar nekaj ur v karoserijo

Get low, no matter how



- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E28 518
Dobr si tole rešu!
Sam M10 mašine pa nikar ne šparaj; do 6000 jo komot vrtiš, tud na več lahko vsake tolk, pa še hvaležna ti bo, ni to dizel

Sam M10 mašine pa nikar ne šparaj; do 6000 jo komot vrtiš, tud na več lahko vsake tolk, pa še hvaležna ti bo, ni to dizel


Re: BMW E28 518
Če maš mogoče kake informacije o avtu preden je bil moj bi jih bil zelo vesel...
Ja je blo kr velik peskanja , rezanja, varjenja in podobno.
Če je kaj zanimanja se lahko na dolgo in široko razpišem, ker materiala za poste mam dost

Zaenkrat je še vse stock ja razen fergazerja, ki je bil menjajn že preden sem ga jaz kupil (v originalu je bil elektronski 2BE zdej je pa gor 2B4, ki je ubistvu enak, razen da nima elektronike).
Sej šparam je ne brez skrbi, je že večkrat blo tut do 6000

Če pa kdo ve kolk olja normalno te mašine spijejo, ker mogoče moj pije v mejah normale pa se men samo zdi da je to preveč?


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E28 518
Do 2L olja na 10k km se ne sekiraj.
Če ti pije več pa najprej teflone zamenjaj, kar na tej mašini res ni težko; 30€ v materialu pa ena urca dela
Če ti pije več pa najprej teflone zamenjaj, kar na tej mašini res ni težko; 30€ v materialu pa ena urca dela

