Ko sm odbil injektorje se je nadaljevala misija "upali avto"
Sproti se je pokazalo še par težavic, katero sm eno po eno uspešno rešil....
Ko sem vgradil nove injektorje mi ni dalo miru da vidim kako delajo,
mati je verglala jst pa gledal kako lepo špricajo

, delajo! gremo naprej!
Avto je sedaj vžgal ampak delal zelo čudno... zelo ga je zalivalo....
Na srečo je prišel šef mimo in me vpraša: "ej, zakaj se ti na štandgasu malo odprira blowoff? "
In pol uno... WTF.... sej sm dal noter pravi feder po navodilih, in ja.. premehek je bil....
Ta tršega smo potem dali noter in avto delal, ampak še vedno bogata mešanca ful... :/
Potem pa so me začeli skrbet tej priklopi na fuelrailu....
In ravno to je bil problem.... na povratku je bremzalo pretok in dvigovalo tlak....
S temi priključki.... 3.1 bar na štandgasu
potem pa s spodnjimi 2.6 bar, že veliko boljše
Po porodnih težavah, motor vžgem, vse dela top, s Skullom spijemo pivičko, top!
Skull gre domov, jst malo pogledam z lučko okoli motorja.. in...
Ok tle je že rastavljeno.. ampak ja.. en čep ki so mi ga menjali.. puščal....
Drugi dan sm to rastavu.. ga ščupal ven... kupu lepilo za kovino in dal noter nov čep...
In ne pušča več
Potem pa smo počasi že tu... prvi testni krog
In ja.... se kr dobro premakne
Ko se je Kevin vozil z mano (beri: šerpa2) je izjavu: " to pa ni primerjave z atmosfercem od prej ...

"
Tudi z videzom sem zelo zadovoljen, prišel je točno tak kot sem ga imel v mislih
Malo sem mislil da bo avto pust brez nalepk.. ampak ga številni črni dodatki rešijo

Tudi platišča so bila malo pod vprašajem, ko pa sem avto parkiral in ga pogledal malo bolj od daleč, meni TOP!
Še par porodnih težavic se je pojavilo ampak nič dramatičnega
avto je že v luftu in čaka da rešim te zadeve in končam notranjost čez zimo
