prodam blok 5.7, potreben brušenja, vendar je 4 bolt main s pripadajočimi 4 bolt konzolami.
po želji se lahko zmenimo še za glave, gredi in ostale dele...
cena bloka 200e
bajc@v8club.com ali 041 275 120
P: blok motorja chevy 5.7, V6 motorji 2.8 in 3.8

P: blok motorja chevy 5.7, V6 motorji 2.8 in 3.8
Last edited by abajc3 on 26 Aug 2012, 23:06, edited 1 time in total.

Re: P: blok motorja chevy 5.7
evo, bom kar v ta oglas dodal:
imam viška tudi 2 pontiac V6 motorja, eden je 3.8 eden pa 2.8. oba v delujočem stanju, konjaže ne vem z glave ampak lahko pogledam, motorja sta injection in za enega imam sigurno računalnik, za drugega pa morem še pogledat.
cena je 300e za motor, mogoče ga pa gdo uspe stlačt v kakšen vaš projekt:) jaz jih sigurno ne bom več rabu, ker nisem pristaš downsizinga:) pa da se ne bo kdo bal porabe, kolegov buick electra z istim 3.8 in avtomatskim menjalnikom žre cirka 9l relacijske vožnje, pa je avto kar težji od evropejcev pomoje.
imam viška tudi 2 pontiac V6 motorja, eden je 3.8 eden pa 2.8. oba v delujočem stanju, konjaže ne vem z glave ampak lahko pogledam, motorja sta injection in za enega imam sigurno računalnik, za drugega pa morem še pogledat.
cena je 300e za motor, mogoče ga pa gdo uspe stlačt v kakšen vaš projekt:) jaz jih sigurno ne bom več rabu, ker nisem pristaš downsizinga:) pa da se ne bo kdo bal porabe, kolegov buick electra z istim 3.8 in avtomatskim menjalnikom žre cirka 9l relacijske vožnje, pa je avto kar težji od evropejcev pomoje.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: P: blok motorja chevy 5.7, V6 motorji 2.8 in 3.8
Sej tole je hudo sam...z 2.2CIH "ladijskim" motorjem bi si še nekak upal rečt da imam 38kw pod havbo, s čim takimle pa...




Re: P: blok motorja chevy 5.7, V6 motorji 2.8 in 3.8
hja, če gre to v kakšen avto kjer je bil serijsko 6 cilindraš notri potem sploh ni problema. zdej če je bil v tistem modelu pa sam 4 cilindraš se je treba mal bolj neumnega narest na tehničnemu
poznam človeka ki je dal v omego 5.7 osmaka, in bo baje šlo čez homologacijo.
so pa ti v6 precej majhni,edini problem je ker imajo pač 2 pokrova cilindrov. ampak mi je zadnjič "strokovni oglednik" od lppja gledal oldsmobilea in sem imel gol blok v haubi, sam z glavami čez poveznjenimi in možak me gre prašat kolko cilindrov ima to. sem rekel 8 in je rekel ok, če bi rekel 6 alpa 10 bi blo isto. jst pa dva dni prej panično fleksal 5.7L dol z bloka, ker v prometnem piše 5.0:)
bi bilo pa pomoje to ful zanimivo za vozit v kakem evropejcu,ker navora ima za te razmere ful, bi se dalo s kakim dolgim diferencialom čarat.

so pa ti v6 precej majhni,edini problem je ker imajo pač 2 pokrova cilindrov. ampak mi je zadnjič "strokovni oglednik" od lppja gledal oldsmobilea in sem imel gol blok v haubi, sam z glavami čez poveznjenimi in možak me gre prašat kolko cilindrov ima to. sem rekel 8 in je rekel ok, če bi rekel 6 alpa 10 bi blo isto. jst pa dva dni prej panično fleksal 5.7L dol z bloka, ker v prometnem piše 5.0:)
bi bilo pa pomoje to ful zanimivo za vozit v kakem evropejcu,ker navora ima za te razmere ful, bi se dalo s kakim dolgim diferencialom čarat.
