
BMW 3.0 CSi e9



Re: BMW 3.0 CSi e9
Legenda! 


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW 3.0 CSi e9
pida če ne bi še kamen zajokal kar se je temu avtu delalo


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Zadeve se počasi premikajo, čaka se na par ključnih delov, ker brez njih je težko nadaljevat.
Gre za notranji prag (sovoznik), spodnji del A stebrička (L+D) in zunanji prag (L+D).
Vmes ko čakam te dele, naredim sem in tja kak kos....
nova plata pločevine...

malo risanja...

malo rezanja...

malo bead rollanja in klofanja...


bo ok, finalni pregibi in utori ter vpasovanje pa sledi pred vgradnjo...

še malo za hec...

in ker se nekaj časa tega ne bo vgradilo, zaščitim s primerjem pred morebitno korozijo.

...
Tole pocarijo bo tudi treba nekako rešit... (posledice karambola so zamaskirali z diht maso za spoje...logično je spodaj posledično precej rje)

primerjalno takole izgleda nasprotna/voznikova stran in tako mora potem izgledati na koncu tudi sovoznikova stran

Najlažje orodje za to sta dleto in pa industrijski fen...


Sendi je vmes prinesel tudi nekaj nujnih kosov...

zunanje prage se pa še čaka...
...nadaljevanje sledi...po oglasih...
(beri: prihodnjič).
Gre za notranji prag (sovoznik), spodnji del A stebrička (L+D) in zunanji prag (L+D).
Vmes ko čakam te dele, naredim sem in tja kak kos....
nova plata pločevine...

malo risanja...

malo rezanja...

malo bead rollanja in klofanja...


bo ok, finalni pregibi in utori ter vpasovanje pa sledi pred vgradnjo...

še malo za hec...

in ker se nekaj časa tega ne bo vgradilo, zaščitim s primerjem pred morebitno korozijo.

...
Tole pocarijo bo tudi treba nekako rešit... (posledice karambola so zamaskirali z diht maso za spoje...logično je spodaj posledično precej rje)

primerjalno takole izgleda nasprotna/voznikova stran in tako mora potem izgledati na koncu tudi sovoznikova stran

Najlažje orodje za to sta dleto in pa industrijski fen...


Sendi je vmes prinesel tudi nekaj nujnih kosov...

zunanje prage se pa še čaka...
...nadaljevanje sledi...po oglasih...



- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Pornič na pornič na pornič na pornič!
Ta avto bo 5x bolj raven kot takrat ko je prišel iz fabrke
Ta avto bo 5x bolj raven kot takrat ko je prišel iz fabrke


Re: BMW 3.0 CSi e9
Da si ne bi drznil šparat s slikovnim materialom!
Odlično napreduje, z beadrollerjem pa ko original, vrhunsko 



- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Ne lenarim sam časa ni za objavljanje
Par fotk počasnega napredka...
Ko je bil navidezni B stebriček v "0 mm" na svojem mestu se je pred nadaljnjim rezanjem in raztegovanjem še mal ojačalo vse skupaj





pa na približno sem naglihal A stebriček (falilo je okoli 3 cm
)...na fino to nagliham ob vgradnji pragov


potem se je začelo rezat tale poc ven









bolj kot kopljem slabše je...samo če se takih zadev ne reši nismo nič naredili...




...

Par fotk počasnega napredka...
Ko je bil navidezni B stebriček v "0 mm" na svojem mestu se je pred nadaljnjim rezanjem in raztegovanjem še mal ojačalo vse skupaj





pa na približno sem naglihal A stebriček (falilo je okoli 3 cm



potem se je začelo rezat tale poc ven









bolj kot kopljem slabše je...samo če se takih zadev ne reši nismo nič naredili...




...

