
Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind


Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Da ne bo kdo mislil, da smo obupali z Manto in videi in vso sceno - Manta projekt laufa naprej ampak malo drugače. Nekaj pojasnil je v novem videu ampak dejansko življenje včasih stisne prisilno pavzo, tako da je zdaj projekt malce zastal oz se upočasnil in spremenilo časovnico. V prihodnjih dneh bom poskusil urediti slike trenutnega stanja ker z editanjem videov ne morem predstaviti stanja v realnem času. Brez skrbi, polno bo tetanus vsebine


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Ah shit, ja nic najprej zdravje porihtat, pol pridejo pa ostale stvari na vrsto. Bo Manta se mal pocakala...pol z zimo pa sam gasa naprej! 


Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
A takooooo, ok zdaj je jasno, sem pa ze mislil da si malce obupal pa nisem htel dreznit, ker vem da ni vcasih enostavno .....kaj ces life is a b**** u have to f**** it ...
saj si sam rekel 'hold on'
bo pol tolk lepse ko bos pelal 

saj si sam rekel 'hold on'



- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Stari poštimi se pol pa Manta naprej!




Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hvala pubeci!
Zdaj lahko malo posnetega materiala obdelam tako da tukaj je nov video - izdelava ojačitev A stebrička. Sicer so dobavljive in niso niti nerazumsko drage ampak na tak način lahko sam naredim del in se nekaj naučim kar pa tudi ni slabo. Narejeno je iz 2mm pocinkanega pleha ker sem imel neke trake, ki so bili ravno pravšnje širine in so bili za porabit
Izdelava pa bolj kot ne z navadnimi orodji, nič kaj fancy, tako da lahko pomoje to vsak v garaži ščara. Uživajte ob gledanju!
Zdaj lahko malo posnetega materiala obdelam tako da tukaj je nov video - izdelava ojačitev A stebrička. Sicer so dobavljive in niso niti nerazumsko drage ampak na tak način lahko sam naredim del in se nekaj naučim kar pa tudi ni slabo. Narejeno je iz 2mm pocinkanega pleha ker sem imel neke trake, ki so bili ravno pravšnje širine in so bili za porabit



Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Nadaljevanje popravila karoserije je voznikov A steber. Ojačala se je karoserija predhodno z oporami kjer so vrata ter ojačitvijo v motornem prostoru za nadzor dolžine. Pred sem so se povarili längsträgerji, tako da smo lahko nadzorovali višino ter s požarno steno in okvirjem vetrobranskega stekla širino. A steber se je odprl, ohranili smo ojačitev na katero so pritrjeni tečaji ter začeli s šablono za ojačitev A stebra.
Nekaj ljudi je želelo bolj podrobne in tehnične videe in zaradi predhodno posnetega materiala sem tokrat dodal "voiceover" z bolj geeky informacijami. Bom vesel povratnih informacij!
Imam pa si namen vzeti tudi čas in urediti nekaj slik.
Nekaj ljudi je želelo bolj podrobne in tehnične videe in zaradi predhodno posnetega materiala sem tokrat dodal "voiceover" z bolj geeky informacijami. Bom vesel povratnih informacij!


Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Med vikendom sva z @nicjasno pičila v Nemčijo po neke dele. Pubec v Nemčiji mi je držal dele, ker nisem mogel prej gor zaradi operacije in vsi deli so bili kot opisani. Kapo dol, lepo od njega glede na to da stavbo kjer je hranil dele že podirajo in je vse drugo že skoraj zvozil na novo lokacijo. Tu sem nabavil sovoznikova vrata, ki potrebujejo nekaj dela ampak zdaleč ne toliko kot moja, tank v zelo dobrem stanju (to se je krvavo rabilo in težko dobavljivo, sploh za normalen denar), zadnja okna za odpiranje ven (mojesofiksne ot pri GTE izvedenki in yuga spec), zadnje luči za eno stran (moje so polomljene), sprednjo akso (predvsem zaradi spodnjih rok) ter set platič, ker se je hvalil, da ima doma 6 setov in smo z dvigalko dvignili njegov Manta projekt in jih pobrali dol, za smešno ceno na licu mesta. Potem je bilo dogovorjeno nekaj za dele motorja (bombončke) ampak je tip bil neresen kljub temu da sma imela vse dogovorjeno in naju zafrknil, zato sma šla po tolažilno nagrado - 2 sedeža.
Sedeža nista preklopna, sta pa isti tip, ko sem jih imel v e21 in so mi za hrbet zelo ustrezali, zato sem jih vzel - imajo tudi gretje sedežev, nastavljiv ledveni del in del križa, solidno ohranjeni in za zelo dobro ceno. Morda bodo v Manta, čeprav niso preklopni - z e21 nisem imel problemov saj nisem taksi služba, za tistih 3x ko pa nekoga pelješ pa zrolaš zic naprej pa ga na sankah prestaviš naprej. Cene solidnih preklopnih zicev so visoke, takih ki bi pa imeli nastavljiv križ in ledven del pa itak zrele za solzno oko. Da bom pa trpel po 40km kot sem na sedežih ki jih ima zdaj ZiZa pa no way, smo dali skozi pa ni to zame in moj križ
Dež celo Avstrijo tja in nazaj, bauštel milijon ampak zdaj smo nazaj, dobli smo nekaj zelo potrebnih kosov tako da uspešen trip. Hvala Alešu za družbo in pomoč, upam da se je mel fajn. Sva pa vidla na poti Opel Admirala, dirkalnik Omego A v ATS livery na prikoli, kar nekaj e30 in ostalih vozov.


Sedeža nista preklopna, sta pa isti tip, ko sem jih imel v e21 in so mi za hrbet zelo ustrezali, zato sem jih vzel - imajo tudi gretje sedežev, nastavljiv ledveni del in del križa, solidno ohranjeni in za zelo dobro ceno. Morda bodo v Manta, čeprav niso preklopni - z e21 nisem imel problemov saj nisem taksi služba, za tistih 3x ko pa nekoga pelješ pa zrolaš zic naprej pa ga na sankah prestaviš naprej. Cene solidnih preklopnih zicev so visoke, takih ki bi pa imeli nastavljiv križ in ledven del pa itak zrele za solzno oko. Da bom pa trpel po 40km kot sem na sedežih ki jih ima zdaj ZiZa pa no way, smo dali skozi pa ni to zame in moj križ




Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

dalje tak ded


Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Evo, projekt stoji zaradi že druge operacije in končno imam malo časa počastit s slikovnim materialom kje projekt trenutno je.
A steber pred delom:

A steber zdaj:

Notranji prag prej in med izdelavo:
Notranji prag kasneje:
Pri tem naj dodam, da je originalni iz 0.6mm - lahek ko peresce in tanek ko šnita savinjskega želodca, zdaj se je notranji kos izdelal iz 1.5mm za dodatno ojačanje saj zaradi pomanjkanja B stebra (ta je našraufan not kot lajsna zato da drži stransko šipo) ni škodi malo ojačati spodnji del.
Ojačitev praga (želel sem povezati notranji del A stebra s točko dvigovanja, ki je zavarjena na traverzo oz längsträger in na poden, ni pa povezana v originalu z A stebrom tako da dviguješ za poden avta vbistvu. Povezalo se je s prečnikom in zadnjo ojačitvijo, da ima zadeva neko dodatno povezavo Tudi notranjost A stebrička se je ojačala:

A stebriček po ščetkanju in rust converterjem:
A steber po barvanju notranjosti:

Šoferska vrata (nabavljena rukjena ampak brez rje) prej:

Šoferska vrata po prvem gobem popravilu s carspotterjem:

Žalostna zadnja šalica vzmeti:

Popravljene šalice vzmeti zadnje osi:

Popravilo oz rekonstrukcija sprednje vezne stene:
Smo daleč od konca ampak nekaj se počasi že vidi, da je narejeno.
A steber pred delom:

A steber zdaj:

Notranji prag prej in med izdelavo:

Notranji prag kasneje:

Pri tem naj dodam, da je originalni iz 0.6mm - lahek ko peresce in tanek ko šnita savinjskega želodca, zdaj se je notranji kos izdelal iz 1.5mm za dodatno ojačanje saj zaradi pomanjkanja B stebra (ta je našraufan not kot lajsna zato da drži stransko šipo) ni škodi malo ojačati spodnji del.
Ojačitev praga (želel sem povezati notranji del A stebra s točko dvigovanja, ki je zavarjena na traverzo oz längsträger in na poden, ni pa povezana v originalu z A stebrom tako da dviguješ za poden avta vbistvu. Povezalo se je s prečnikom in zadnjo ojačitvijo, da ima zadeva neko dodatno povezavo Tudi notranjost A stebrička se je ojačala:

A stebriček po ščetkanju in rust converterjem:

A steber po barvanju notranjosti:

Šoferska vrata (nabavljena rukjena ampak brez rje) prej:

Šoferska vrata po prvem gobem popravilu s carspotterjem:

Žalostna zadnja šalica vzmeti:

Popravljene šalice vzmeti zadnje osi:

Popravilo oz rekonstrukcija sprednje vezne stene:

Smo daleč od konca ampak nekaj se počasi že vidi, da je narejeno.

