Iskal sem izrecno in samo G60 in nič drugega. Pred leti sem že našel enega, ga uspel prepirčat, da proda in ga izbecat iz garaže v Mariboru. Vendar sem ravno takrat šel na letni dopust, avtomobil pa me seveda ni počakal.
Tokrat sem rekel, da ne izpustim priložnosti.
Pogajanja za tega so trajala cca dve leti, vendar sva se na koncu uskladila.
Tale je bil pri istem lastniku od uvoza iz Italije torej 24 let. Iz Italije je prišel udarjen v zadnji levi del. Kar se tudi vidi na zadnjem levem boku. Enkrat so bila še barvana šoferjeva vrata, vendar ni videti, da bi bila poškodovana ali menjana. Razen tega izgleda, kot da je preostanek, v prvi barvi in spredaj deluje popolnoma vse na svojem mestu brez sledi popravil iz preteklosti. Lastnik je zanj dokaj dobro skrbel. Najbolj sem mu hvaležen, da je celega po podvozju dodatno oz. na novo zaščitil, na račun tega je skoraj popolnoma brez "kariesa". Hvaležen sem tudi, da avto ni bil deležen "balkanskega tuninga" kot ogromno golfov in corradov.
Avto je torej letnik 89, G60, delan za ameriški trg. Baje to ni švercerska fora, ampak so dejansko bile razlike med EU in USA modeli.
Avto ima na račun tega: tretjo zavorno luč, zadnje vlečno uho skrito v odbijač, prednje smernike na odbijačih, serijsko klimo in šibedah, električni pomik stekel, potovalni računalnik (za tempomat nisem siguren), spojler se odpre že pri nekoliko nižji hitrosti, pasovi imajo tisti električni pomik, števec za gorivo in temperaturo hladilne je v USA enotah (gal. & F) - števec za hitrost je seveda v km/h, pred sošoferjevimi nogami je neka plastika drugačna itd.
V glavnem avto je dobra osnova za moje plane. Plani pa so čimbolj originalno stanje. Prvi nakup je tako bil originalen Heidelbergov avtoradio in pa zadnji spojler z mehanizmom, ker moj ne dela. Naslednji korak je prepričat @Croma, da mi obnovi felge

Če ima kdo kakšne kose za Korla, se priporočam.
Slike sledijo...