Major update!
Ok, jst bi se vozil, zato sem začasno naredil tale nosilc za obratomer, da ne bom na slepo mašine navijal:

Števc je seveda fizično previsok, nižje se ga ne da stlačit, zato imam en sideproject v paci, ampak trenutno bo tole dovolj dobr:
Potem tale oknček na posodi za zavorno tekočino je zjeban, pleksi je v pošti in ga čakam že en mesec, zato sem začasno naredu aluminjastga.
Ker sem uvideven do sosedov in do mamic z vozički

sem naredil lizike za v auspuh, z tako izvedbo se da nastavljat backressure in glasnost, ker jih vrtiš kot metuljčke v fergijih:

Z pravokotno postavljenimi je blo preveč backpressureja, zato sem jih posavil na enih 45°
Podporo za akso menjalnika ima ta motor zanimivo rešeno z semeringi... v naki bizarni dimenziji 13x22x5.5, ki je pri nas nobena štacuna nima niti v katalogu, čakam da pridejo po pošti, za ta čas pa sem postružil nadomestke iz najlona, mogoče tud trajno stanejo (to ne rab nič tesnit, ker samo popirajo akso menjalnika v pokrovu ketne; semeringe so verjento zato dal, da ti šmir od ketne ne pronica ven in maže pokrov:
Zajla sklopke je z temi ročkami zdej čist predolga, zato sem postružil nov zaključek za v ročko, skrajšal ohišje zajle in noranji kabel in nalotal nov zaključek. Z variantami kjer se zakjuček gor šraufa se jst nebi igral, vsaj pri bramzah in sklopkah ne, ker rado enkrat čez eno leto zdrsne, ko je najmanj treba.
Zanimivo da je original zajla sklopke bla preveč kvalitetna da bi jo lahko lotal; na noben način se je cin ni hotu prijet, zgleda so posamezne žičke prevlečene z nekim teflonom. Potem sem šel v lokalni Agroservis po generično zajlo, ki se je pa super lotala.

Ko lotaš zajlo je pomembno da ne greješ same žice, ker rata krhka in se hitro strga. Zato sem si zimproviziral solder pot in potopil zaključek na zajli v cin, da ga je potegnilo v konec zajle. Uporaba kolofonije je seveda obvezna.
Od tapetnika sem tudi ekspresno dobil nazaj stapiciran sedež. Še celo dodatno se je potrudil in tudi dno stapiciral
Tko da evo, projekt je - rečmo temu - fertik!

(sej vemo kako je z temi stvarimi

)
Danes sem precej teh stvari dokončal, ko sem bil fertik, je pa valjda začel dež padat

ampak sem vseeno šel odpeljat en victory lap, pa četud samo 1 km. Zadeva zdej ko je nastavljena potegne nenormalno za svojih 40 konjev.
Nekaj pri tem ima sigurno veze tudi teža; tovarniška: 170kg brez bencina, nova: 137kg brez bencina

to ga pomojem kar pošteno kvalificira v kategorijo pravih cafe racerjev.
Pa še obkljukan to-do-list zadnjega mesca:
