VW 1972 1300

VW 1972 1300
Kar nekaj časa sem že razmišljal da bi si po 3 letih pavze spet omislil enega hrošča. Iskal sem takšnega z čim manj dela, pa da ni 1200j. Redno sem spremljal oglase, seveda nič pametnega. Nato enkrat zasledim oglas za hrošča 1300 in ves presenečen ugotovim,da se nahaja 3 kilometre stran od mene. Hitro skočim pogledat in čez par dni se z njim odpeljem domov. Barva sicer ni najbolj po mojem okusu,ampak veliko se ne da izbirat.
Avto je od drugega lastnika, obnovljen pred cca 15 leti, od takrat naprej je stal v garaži. Obnova sicer ni po mojih kriterijih, ampak vseeno na karoseriji ni potrebnega dela. Najde se že kakšen manjši mehurček, ampak zaenkrat bo tako ostalo.
Plan je naslednji - zavore, večji servis na motorju, elektrika, čiščenje, registrirat in se čim vozit.
Avto je od drugega lastnika, obnovljen pred cca 15 leti, od takrat naprej je stal v garaži. Obnova sicer ni po mojih kriterijih, ampak vseeno na karoseriji ni potrebnega dela. Najde se že kakšen manjši mehurček, ampak zaenkrat bo tako ostalo.
Plan je naslednji - zavore, večji servis na motorju, elektrika, čiščenje, registrirat in se čim vozit.


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: VW 1972 1300
Baby Yellowbird; kua češ boljšga! 


Re: VW 1972 1300
Prvi plan je bil da se najprej lotim obnove zavor. Nabavim ves potreben material, snamem dol eno kolo in boben, nakar ugotovim da je noter vse novo - pakne, cilinder, vzmeti. Super, zmontiram nazaj in rajši vzamem iz avta motor. Motor je laufal brez težav, lufta na glavni gredi nima nič, mu pa pušča olje. Vseeno pa je potreben večjega servisa in osvežitve plehovja, cevi itd.
Najprej ga počasi razderem in naletim na prvo težavo.
Najprej ga počasi razderem in naletim na prvo težavo.

Re: VW 1972 1300
Nekaj se počasi dogaja.
Motor opran in zlomljeni vijaki zvrtani. Pred časom sem nabavil že nekaj potrošnega materiala za sestavo motorja,ki se je tudi že počasi začela. Vmes sem očistil in pobarval še vse plehe. Potrebno še očistit in obnovit fergazer pa bo počasi pripravljen za ponovno vgradnjo.
Motor opran in zlomljeni vijaki zvrtani. Pred časom sem nabavil že nekaj potrošnega materiala za sestavo motorja,ki se je tudi že počasi začela. Vmes sem očistil in pobarval še vse plehe. Potrebno še očistit in obnovit fergazer pa bo počasi pripravljen za ponovno vgradnjo.

Re: VW 1972 1300
V nadaljevanju sem obnovil še izpuh in vse skupaj zmontiral nazaj.
Čeprav sem rekel, da zavor ne bom obnavljal, sem si premislil, ko mi je zaribal eden zavorni cilinder zadaj. Zamenjal sem vse cilindre, pakne, fedre, skratka komplet zavore. Ob tem sem ugotovil, da sta slaba še dva kolesna končnika in dva volanska, tako da sem zamenjal še to. Potrebno je urediti še par stvari v notranjosti in gremo na registracijo.
Čeprav sem rekel, da zavor ne bom obnavljal, sem si premislil, ko mi je zaribal eden zavorni cilinder zadaj. Zamenjal sem vse cilindre, pakne, fedre, skratka komplet zavore. Ob tem sem ugotovil, da sta slaba še dva kolesna končnika in dva volanska, tako da sem zamenjal še to. Potrebno je urediti še par stvari v notranjosti in gremo na registracijo.

Re: VW 1972 1300
Eno leto pa pol nisem nič objavil
V tem času se je naredilo kar precej. Avto je imel raztrgano in razpadeno prevleko za zadnje sedeže. Iz Avstrije sem dobil original, ohranjen v nulo in preoblekel. Ker je manjkala notranja tapicirunga, sem izdelal še to. Potem se je avto registriral in je postal poletni daily. Še ena slika z bratranci.

V tem času se je naredilo kar precej. Avto je imel raztrgano in razpadeno prevleko za zadnje sedeže. Iz Avstrije sem dobil original, ohranjen v nulo in preoblekel. Ker je manjkala notranja tapicirunga, sem izdelal še to. Potem se je avto registriral in je postal poletni daily. Še ena slika z bratranci.

Re: VW 1972 1300
Potem so se začele bolj konkretne spremembe. Vgradile so se disk zavore spredaj (najboljši upgrade na hrošču, kar jih obstaja), znižani premniki in zadaj spuščen za en zob.
Ob zamenjavi zavor se je spremenil še razmak lukenj, da smo lahko vgradili druga platišča.

- The Boris
- Posts: 505
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW 1972 1300
Lep avtek je ratal 
Jaz bi dal edino še crome odbijače, pa bi bil taki clean look

Jaz bi dal edino še crome odbijače, pa bi bil taki clean look

May the Force be with you.

Re: VW 1972 1300
Točno tak je plan. Ostale stvari, ki pa so še planirane pred naslednjo sezono so naslednje:
- zamenjat dihtungi in krom na stranskih šipah
- kromirani odbijači
- distančniki zadaj
- pobarvati oba desna blatnika (eden ima malo rje, drugi je udarjen)
- zamenjati motor z 1.6, ki ga imam doma od drugega projekta
- odpravit luft na volanu
- zamenjat komplet vse amortizerje s tršimi, ker mi spredaj drsa po blatnikih
- zamenjat gume z drugo dimenzijo (so že doma)
- vgraditi druge sedeže (so že doma) in jih pretapicirati - vključno z zadnjo klopjo
- zamenjat dihtungi in krom na stranskih šipah
- kromirani odbijači
- distančniki zadaj
- pobarvati oba desna blatnika (eden ima malo rje, drugi je udarjen)
- zamenjati motor z 1.6, ki ga imam doma od drugega projekta
- odpravit luft na volanu
- zamenjat komplet vse amortizerje s tršimi, ker mi spredaj drsa po blatnikih
- zamenjat gume z drugo dimenzijo (so že doma)
- vgraditi druge sedeže (so že doma) in jih pretapicirati - vključno z zadnjo klopjo
