čri čri čri
Elektrika!
prvič sem se lotil delat neko celotno napeljavo v vozilu in vse razdret v prafaktorje, ven porezat kar ne rabim, dodat nove tokokroge itd. Zadeva vzame precej več časa, kot bi si mislil. Sem bil pa presenečen, da je nakonc vse iz prve delalo, brez vmesnih preizkusov, ker je res ene 200 šans da vmes kej zajebeš in narobe povežeš ali preveč izrežeš.
Tkole je zgledala na začetku napeljava
Potem sem vseskup sleku
Pobral ven česar ne rabim, in dodal par stvari, krajšal pa še nisem, to sem potem na motorju
Potem sem zadevo obleku v tist mrežast sleeve, z lepljivo termoskrčko in zamenjal vse konektorje, vključno z kontakti, to je vzelo ful enga časa
Tolkle je ven letelo; pol kile potamalem
In tako to zgleda na motorju; čimveč napeljave sem probal skrit za ali v cevi za clean look
Treba je blo še zmontiral akumolator in starter rele, ki sta skrita v nosilcu ki sem ga našvasal na okvir pod nihajko.
Najprej sem ugotovil da sem zajebal, ker sem bracket za starter rele našvasal tam, kjer gre ketna

Zato je moral it in sem moral najt mesto za rele na drugi strani, kjer pa je linkage za zadnjo bremzo in je šlo zlo na knap.
Najprej sem naprintal nosilec ki sem ga mislil nalepit na akumolator da bo nosil rele, ampak je bla tud ta minimalna debelina nosilce preveč za prostor ki sem ga mel na voljo.
Potem sem se spomnil da lahko kar iz bakra naredim povezavo na + pol akumolatorja in nosilec v enem. Ker je korona sem našel eno bakreno cev v vogalu in jo sploščil in iz nje naredil ta nosilc.
Res se gre za milimetre
Za povezavo - pola akumolatorja pa sem naredil verjetno najkrajši ground strap v zgodovini
Tko da elektrika je fertik in mi mal iz ušes gleda, če po pravic povem
