Tako je po 5 letih stanja T3 prevozil 180km in sledila je logična odločitev, gremo v auschwitz
8 komadov se je sredi noči na petek 13. vkrcalo v kombi in do polovice poti skozi Češko smo leteli 120km/h vsi presenečeni, kako dobro se star cigu pelje. Potem pa se je začelo...
Zlomilo je dovodno cev olja na turbino in zmetalo olje po motornem prostoru in vročem avspuhu. Na srečo se ni vžgalo in na še večjo srečo se je to zgodilo ravno pri izvozu na počivališče, da sem lahko z ugasnjenim kombijem pripeljal do parkirišča
Na počivališču smo uspeli popraviti ravno toliko, da je držalo do bližnjega mesta, ne pa tudi do trgovine, zato smo do najbližje trgovine imeli uro in pol rekreativnega ogleda mesta. Že 3. smo nalili 4 litersko kanto olja v mašino in nadaljevali pot. Cev je držala, spustil pa je menjalnik, ki je spotoma z oljem zalil še lamelo sklopke. Do cilja in domov smo se privlekli z vožnjo na nizkih obratih, celo pot pa je waxx ujel v eni sliki:
Po 2. menjavi sklopke, menjavi cevi za olje in popravilu puše v zvonu menjalnika je bil čas za nov izlet, ki pa je razen Aljaževe (Vlado) intervencije pri zategovanju kolesnih ležajev minil dokaj mirno, no malo pred domom nas je začel zapuščati alternator...
Nekje vmes se je okoli hiše začela prestavljati še katra, ki je kmalu zapustila prizorišče
Po 2 letih mi je končno uspelo zrihtat in registrirat sivega coupeja, ki pa je zaradi ostalih projektov odšel k novemu lastniku.
(koledarsko) zimo sem izkoristil za dokončanje projekta, ki se mi je vlekel že od lanske pomladi

Tomos 14 TLC, letnik 1973, ko sem ga dobil je bil v zelo slabem stanju, prejšni lastnik je z njim vlekel avtoprikolico, pred 20 leti pa je bil zaleten, nekaj na pol pošraufan in postavljen v vlažno klet.
Zdaj se počasi lotevam obnove in predelave zelenega touringa, pa mogoče še kaj napišem prej, kot čez eno leto
