Spucano in ready za zimski remont 2019/2020:
- Novi krom odbijači (že na poti)
- Nove bremze: hlajeni diski od Nissana 300ZX (že doma)
- Drug diferencial: od Impreze WRX STi s krajšim prenosom in špero (že doma)
- Oil cooler (že doma, čeprav sedaj razmišljam ali je res potreben)
Ker je blo lih vse narazen sem menjal še vsa tesnila (kar naenkrat nabavljam Subaru kose ), na polosovinah in kardanu pa sem zamenjal še vse križe...sem jih prvotno pri obnovi spustil.
In še ena huuuda redkost...original metrični števec.
Sem ga prevrtel na stanje trenutnega števca in spucal...ready za vgradnjo!
Dejansko je odlitek popolnoma isti, tudi vsa tesnila in ležaji so istih dimenzij.
Razlika je edino flanža za kardan (kot vidiš sem jo prešraufal iz original diffa) in polosovine imajo 27 namesto 25 ripen - rabiš nabavit custom polosovine.
Dobiš pa s tem ful izbire prenosov, šper, aftermarket kosov in rabljenih kosov z manj kilometri / manj leti na grbi.