
Šus v žilo.
Come to the dark side, we've got cookies.
TheBikeShed je fajn, ja, tud sam spremljam, precej zanimivih motorjev, samo je ap tud polovico jih pozerjev ki so jim drugi motor sestavli al so pa samo kupili komplet katalog bolt on delov od Cognito Moto ali česa podobnega in sam gor našraufal in pol ti 10 minut našteva shopping list. Tisti so mi mal brezveze.
Men je tale frajer zanimiv:
Classic Octane
https://www.youtube.com/channel/UC6JEKX ... 6vnr3ysI7g
Vmes je prišla tud pošiljka iz cmsnl.com So kr dragi modeli, ampak majo pa res skor vsako tesnilce šraufek in podložko za miljon enih oldschool motorjev, odličen customer support in vrhunsko spletno trgovino z eksplodiranimi diagrami vsega! Priporočam!
Najprej sem se lotil pipice za bencin, ki je začela od frišnega etanola zamakat, po filtru se vidi da par pikic rje je v rezervarju, ampak ni posebej hudega.
Puščalo je tole štiriperesna deteljica tesnilo. Problem je ker ta pipica nima popolnoma zaprte pozicije ampak lahko izbiraš samo med položaji:
-pretok goriva odpre vakuum, signal od fergazerja
-polni šus odprt pretok (prime) za nafilat skledčke če pokuriš gorivo do konca
-rezerva ki jo tudi odpira vakuum, vendar ima zajem nižje v rezervarju
Tukaj se v primerjavi z novim tesnilom lepo vidi kej je gorivo pronicalo mimo tudi brez vakuuma.
Puščal je tudi tale oring, tako da je bila pipica tudi od zunaj mokra
Membrana je bila sicer še dobra, a sem jo vseeno zamenjal z novo, da bo mir.
Kovinske kose sem spucal v ultrazvočnem čistilcu.
In sestavil pipico nazaj in bo dobra za naslednjih 40 let, upajmo, ob tem sranju od etanola v gorivu...
before/after
