
Pohorje je bila destinacija





Ni ga lepšega kot po nedeljskem šraufanju it mal v hribe



Še sneg pomešan z ledom...no problemos


In smo na vrhu





Ko bo vsa mehanika porihtana, bo veselje še večje



Silikonsko. 100T je oznaka za 100.000cst viskoznost olja. Je pa to olje bolj primerno za visko sklopko od T4, T3 bi potrebovala 30T.
V bistvu so tudi zadnje serije lahko imele opcijski zapori diferenciala. Zadaj na menjalniku, spredaj je koda opcije M210. Pri nas včasih zmotno mišljenje o "treh šperah" je v bistvu sredinski gumb, izklop prednjega pogona, ki ni bil serijski, je pa prostor in napeljava. Pogon preko visko sklopke je bil mišljen kot opcija, a je tik pred z(d)ajci postal standard, deljenje tehnologije S Porsche-om, ki jo je nameraval imeti za 959. Za to tudi ni izklopa, ker sama sklopka avtomatsko opravlja to delo. Vklapljajo se ročno, preko pnevmatike.
Octopus wrote: ↑28 Jan 2020, 02:06Silikonsko. 100T je oznaka za 100.000cst viskoznost olja. Je pa to olje bolj primerno za visko sklopko od T4, T3 bi potrebovala 30T.
Da se tako ugodno rešit in zadeva deluje bolje kot prej, če ni delovala, oziroma po 30+ letih je itak vse za popravljat... Je pa to približek, tista tehtnica ni najbolj natančna in zadeve ne moreš zares testirat, kot se to da na elketronski napravi in grafu. 0,1 grama naredil že očitno razliko v delovanju. Ko se zadnja kolesa zavrtijo za četrt obrata v prazno se morajo sprednja že spraviti v pogon ne glede na podlago.
The Boris wrote: ↑27 Jan 2020, 14:33
Na forumih in tudi ena delavnica na Poljskem, ki obnavlja viscote (delajo tudi vse živo dodatne opreme za Synchrote) so nekako vsi uporabljal 100.000cst, za to je padla odločitev za to olje, 30T je potem dosti manj viskozno? Ti si že obnavljal svojo? Veš mogoče, če je potrebno po tem tudi visco balansirat?
Če bo še kdo iskal. Za Mercedesove felge prišraufat na syncrota rabiš matice M14 x 1,5 R12. Če so Alu pa moraš menjat še stojne vijake za daljše...