
Sproti sem zadevo tudi grel, da se je vse malce hitreje posedalo.

In smo na vrhu



Tako se je vse skupaj nazaj zmontiralo. In ker je bilo spredaj vse narazen je sledilo še nekaj drobnarij.
Za olje morem pogledat, kir točn je, sem našel na enem forumu debato, pa sem tega našel na ebayu iz Poljske D 100 T je bla neka oznaka. Ustrezat mora tej viskoznosti, ki je predpisana za to sklopko, sta pa sam dve opcije možne, tak da ne moreš preveč zahebat
Ja te diff locke zadnje serije niso mnda več mele. Starejši so pa imeli @juremb je malce bolj podučen na tem področju. Če se mu bi dalo bi se lahko malce razpisal
Sem imel prvo brez gibljive cevi, in je vse skupaj preveč trpelo, sedaj po tej vgradnji cevi, je manj vibracij, zakaj ne vem, jo pa dajaje kar gor. Zaenkrat se obrestujeJureK wrote: ↑27 Jan 2020, 11:33 Super tole rihtaš! Lepo je brat te prispevke in se spomnit, da sem T3 prodal in, da se mi ni treba več valjati pod njim![]()
![]()
Me pa zanima zakaj si dodal gibljivo cev na izpuh? Večkrat je že bila med T3 ljubitelji odprta debata ali je gibljiva cev koristna ali škodljiva pri teh avtih. Kompleten izpuh je namreč pritrjen na motor zato vibrira skupaj z motorjem...
lp