
Že dobra tri leta sem bil brez motorja, vedno je bila želja po nekem cafe racerju, zato sem lansko jesen začel iskat kandidata.
Točno sem vedel kaj hočem; tale Kawasaki twin mi ima estetsko idealen okvir zaradi vodoravne linije ki se nadaljuje izpod rezervarja proti zadku. Iskal sem 2. generacijo KZ400 ali KZ440 (pa ne LTD, ker tista nima vodoranve linije okvirja) ker so pri njej že rešili puščanje olja iz tesnila glave, tako da so namesto visokotlačne linije v cilindrih potegnili kar cev mimo cilndrov do glave


Problem je tega hudiča najt, sploh pri nas. Po parih mesecih se je pojavil en primerek na bolhi v Ljubljani na Vodmatu. Sem ga šel pogledat in nisem bil navdušen; potisni ležaj sklopke je bil zjeban, tako da je lahko laufal samo v leru in ga nisem mogel zapeljat, spikan krom na vilcah (posledično puščajo tudi nova tesnila takoj ko jih zamenjaš), predpotopne gume, slabo je laufal itd. Pa visoka cena.
No, ker se pol leta ni pojavilo nič novega pri nas sem že začel gledat motorje po Avstriji. Pa sem našel star print screen tega ki sem ga že šel pogledat na Vodmat in sem ga za foro poklical (oglasa že dolgo ni blo več na netu). Dejansko je obupal nad prodajo in umaknil oglas.
No, motor sem šel še enkrat pogledat, zmeril kompresijo, ki je bila zelo dobra, sklopka je bila porihtana, tako da sem ga lahko zapeljal en krog. Ko sem ugotovil da ima 3 komade tega motorja sem ga prepričal da malo spusti ceno in mi zravne šenka še enega razstavljenega KZ440 2. generacije. In drugi dan sem bil pred bajto z prikolico.


Ko sem nalagal prvega se je že mračilo.

Ko sva naložila drugega je bila že čista tema.


Varno smo prispeli domov.

In takoj je blo treba sprobat kako paše na linije začasni kitajski sedež za 30€


Takole je zgledal "tavozen" naslednji dan.