Long time no update. Bolj mal se dogaja tudi, sam nekaj vseeno se.
Kabli so mi najhujši posel pri avtu. Sovražim vse okoli elektrike delo

Sam je*i ga, sami se ne bojo zrihtali.
Hladilnike sem zaenkrat pospravil vse 3, pa se bom potem dalje ukvarjal ko bo treba

Neki sem probal, ampak neuspešno poravnat. Magari bom poslal nekam kjer se ukvarjajo z obnovami, pa naj poravnajo. Zvite ne dam na avto nikoli.
Ker me kabli ne veselijo pretirano, sploh ko sem zacel dalje rihtat in odkril, da so žice vse oksidirane in zanic vsaka druga in da rabim vse nove mase... Sem sam pospravo nazaj od kot so pršli
Pa se spravil rihtat nekaj kar mi že vzdavnaj moral dokoncat. Armatura. Skratka urejam ventilacijo pod armaturo. Vse razstavljeno, ocišceno, nova izolacija, nove pene usmerjanja zraka itd.
Lepilo od stare izolacije je grozljivo cistit..pacarija do konca.
Ampak pogled potem na novo je pa vreden truda
Danes sledilo razstavljanje škatle za usmerjanje zraka. TS škatla je bila dosti boga, predvsem ker je pecka pušcala in je bilo vse zapacano
Na sreco hrckanje prav pride veckrat
Pogled na bogi usmerjevalnik zraka z razpadeno peno
Ocišcen
In pa novo tesnilo
Kabli armatura. To mi je vzelo kar veliko casa.
Te stare prikljucke sem malo "izboljšal" in zalil odzadaj.
Ocišcene mase
Potem pa na glavne creve, ki povezujejo cel avto
Meril sem upornost žic in preverjal njihovo stanje. Predvsem vse mase in pluse. Vse v mejah normale, tako da bi moralo biti ok.
Popravlanje žic, ki so jih cvikali, predelovali, manjkajoca izolacija, cišcenje mas, plusov, itd
Drekasti star prikljucek levi sem odrezal stran in ga zamenjal z novejšim tipom. Zarad tega so se znale 164 vžgat celo.
Potem pa nadaljevanje. VSI kabli do zadnjega cm so bili ocišceni z brake cleanerjem svinjarije, prebrisani in na novo poviti.
Tole je zacetna solata pri varovalkah zadaj
After 8) En mal razlike je hehe
Komplet ocišceni, premerjeni, pregledani, popravljeni (z izjemo radia, tisto morem še uredit in dat nove euro prikljucke)
Je blo pa potrebno to nazaj na armaturo pravilno spravit. Brez slik, ko sem vse snemal dol in temeljito poslikal, nebi blo fajn
Koncni izgled. Hudo bolj urejeno, manj prostora zavzame itd.
En cas nazaj sem zamenjal tudi jermen za 2020, prej sem mel namrec 2013, ker prej drugega ni bilo na voljo kot stare zaloge edino.
Pa pobral vn orignal zmatrane in prekratke stojne. Rabim daljše za moje kolektorje
Nabavil spet en kup OE Alfa robe. Zacuda dobil vse original cevi vode, prakticno zastojn, kakšne smešne cene so bile. Pa tudi original cepe podna se je dalo še dobit!

Nisem mogo verjet.
Edino senzor nivoja olja, je pa napacen, so namrec mele 164 2 razlicna V6 motorji
Pa ker bom mel nekaj malega dela okoli šasije za pripikat par zadev itd, pa ker se mi ne da avta vozit okoli cem si kupil še CO2 varilni 200A
Pa najdo sem identicno izolacijo kot original. Ista debelina, isti izgled, samolepilna, isti material
