sicer imam avto v lasti sedaj že kar nekaj mesecev (od sredine julija), a sem se odločil, da predstavim še najino zgodbo. Tega kadetta so mi sicer ponujali že prej, a enostavno to ni bil moj ''sanjski'' avto, zato sem iskal kaj drugega. Vedno sem si želel 911. To si še vedno, ampak bo treba mal počakati za takšen projekt.

Potem pa sem našel lancio fulvio 1 generacije. Cenovno je bila dovolj blizu mojim zahtevam, ni bila prelepa, niti pregrda. Pa v originalu še v rdeči barvi. Pa ša rallye je bila, kar pomeni alu vrata in obe havbi. Ko sem se odločil, da jo bom šel iskati, sem vzel denar in šel do kupca. A tam se je potem zapletlo. Avto ni imel ničesar iz aluminija, torej že menjajo v preteklosti z neoriginalnimi deli. S ceno potem to seveda ni šlo skupaj, saj je to bit tega avta.
Razočaran in jezen sem se peljal domov, ko me je klical Bor, če sem kupil ''italijanska'' jajca. Rekel mi je, naj kupim tega kadetta B in bo mir. In iz te razočaranosti sem ga šel pogledati, plačal in ga odpeljal domov. Vse ostalo je zgodovina

Ker pač nisem takšen človek in bi me motilo, če bi se vozil v drvarnici, sem šel tako kot marsikdo v kur**. Preprosta obnova je ratala projekt, novi deli se kopičijo, avto se pripravlja na praktično celoten rebuild. Kupil sem praktično novo rdečo notranjost, dal narediti rdeči strop in rdeče tepihe, naročil komplet PU puše za celotno podvozje, nove koni sprednje/zadnje blažilnike, sprednjo novo nižjo listnato vzmet, na novo se bo naredila armaturna plošča, kupil sem 6,5J ATS original platišča in komplet tesnil za šipe in luči za celoten avto. Avto je sedaj pri kleparju, potem gre k ličarju in upam, da bo 15. marca komplet sestavljen in pripravljen na vožnjo.
Motor sem spravil v pogon, vendar bi ga rad zamenjal z 1,2 močnejšim motorjem. Če ne dobim nič pametnega, bom pa potreboval nekoga, ki se spozna na frgazerje in bi obstoječega obnovi in nastavi. Zdaj dobiva preveč zraka in se zaganja in rad tudi crkne, če preveč mečkam z gasom. Pozna kdo?
Plani so, da bo avto ostal v srebrni barvi s črnimi rallye nalepkami.
Še nekaj fotk po kronološkem redu od dneva nakupa naprej...
Tako sva šla v prvo inšpekcijo s sinom. Je že začel z obnovo


Avto je bil razen nekaterih lepotnih napak zelo lep. Razen podna pri vozniku in sovozniku nikjer rjav, ima še prve obloge na blatnikih. Škoda, da je dve leti stal na dežju, snegu, soncu. Ko sem ga videl nazadnje je bil veliko lepši.

Pa smo ga naložili in peljali domov.

Na začetku hitri pregled. Uf, dela bo veliko...





Prvo sem se lotil prtljažnika. Saniral nekaj površinske rje, pobarval tank in uredil malenkosti.


Med prvimi nakupi je bla komplet original rdeča notranjost. Ko sem jo kemično očistil je praktično nov, brez napak. Kupil sem nekaj luči in stvari, ki so mi manjkale ali so bile zanič.

Pred čiščenjem.

Feltne so šle na peskanje. Preden sem jih nesel, sem jih pobarval s črnim sprejom, da sem videl ali bodo kul all black. Všeč mi je. Izbral sem črno-srebrno kombinacijo. Torej srebrna zunanjost, črne rallye nalepke, brez krom lajštic v tesnilih šip, črno zadnjo anteno in čisto črnimi platišči.

To je to zaenkrat, več fotk ko pridem do računalnika

LpG