
Oldi je bil moja večna želja, krivci za dokončno okužbo pa so bili @Anzee , @RE21 & @Sendi , ko sem se prvič usedel v njihove samoroge.
Idealen scenarij je bil:
- coupe
- bencinar
- nekaramboliran
- čim manj rjav
- RWD
- kompleten
- živahna motorizacija
- ne najbolj pogost
- čimbolj znana zgodovina
- budget 3-5k
Iskal in odločal sem se zelo dolgo in karkoli mi je bilo všeč je bilo "out of my budget" ali pa ni bil kompleten in po možnosti zbit in precej rjav. Tiha želja je bil sicer 2002 ampak nisem našel nobene lepe za željen denar. Tudi ena Fulvia 1.3 rally je bila v igri pa mi je nekaj smrdelo v zgodbi...
No potem pa sem naletel na tole. Z očetom sva ga šla pogledat in to je bilo to.
Od idealnega kriterija mi je zmanjkala le živahna motorizacija, sem pa zato dobil avto od 1. lastnika, ki si ga je kupil decembra 1969 in ga zaradi poškodbe hrbta nato 1989 pospravil v garažo. In tam je bil vse do mojega prevzema...nekaramboliran in kompleten. Pa še ni jih veliko na cesti...
Gre se za Fiat 124 Sport Coupe, letnik 1969. Ima ročni menjalnik s 4 prestavami, poganja ga Lampredi-jev štirivaljni motor z dvojno odmično gredjo -1438ccm / 90konj.
Kot zanimivost je imel avto že leta 69 spredaj in zadaj disk zavore (230mm), visko sklopko in zobat jermen odmičnih gredi. So pa ponujali tudi opcijo s 5 prestavami a je ta žal nima. "V-max" naj bi imel sicer 170km/h ampak si predstavljam, da zna biti v kabini že pri 100km/h precej glasno

Nikoli si nisem mislil, da bom imel Fiata ampak glej kako se obrne zgodba.

Prvotni plan je bil, da pade oldi za 30ko, ampak bo pa zdej plan, da bo do 30ke zrihtan...
Plan:
- generalka motorja
- menjava vseh gumic, tesnil, cevk...
- menjava električne napeljave (hvala bogu je ni veliko)
- porihtat se mora bremze
- notranjost je še zelo lepa in jo bom samo temeljito očistil. Popravit se mora le volan, ker je na spoju zlezel narazen, popravit razpoko na lesu okoli prestavne ročice in pa zamenjati preparela tesnila okoli oken + zamenjati stopalke za gas, bremzo in sklopko.
- zbrusit vso barvo dol in dat na novo farbat. Barva ostane ista.
- Spolirat krom dele, če pa kaj ne bo šlo pa na novo kromirat.
- za piko na i pa mu bom privoščil še lepe feltne. Konkavne in "na rob". Nisem še odločen 13" (cromodora cd66 7Jx13") ali 15" (BBS ali pa Cromodora CD 68 7Jx15"). To so potem sladki problemi...

Pa mogoče gre še malo bolj "v tla" ampak to bom videl potem, ko bodo feltne gor. Načeloma se bom te opcije rahlo branil, saj mi je tu na nek način všeč original, ker avto ni sestavljanka. Bom videl...
Sem pa v tem precej svež tako, da bom imel še precej vprašanj

Še slike prevzema:
Prevzem avtovleke - hvala WRC asistenca!!

Via primorska

Pod tole streho je bil 30 let!

Nalaganje rakete

Na poti v nov dom

Veseli jolbe

Prva noč pod kozolcem

To je načeloma to. Jutri naložim še malo več slik avtomobila, ostalo pa sproti...