Na kadettu mi je počil en pant na loputi za bencin in sem naročil nove iz Edelschmiede. In če se že naroča sem naročil še krom lajšne za tesnila oken. In če že to rihtam sem se spomnu da bi lahko še avto končno spravil na en ključ. In če sem že sosedo kresnu bom pa še njeno mamo...
No, roba je prišla kakšne 3 tedne nazaj, potem sem malo čakal Anzeetovega kolega da mu je vrnil orodje za lajsne v tesnilih da ga je lahko posodil meni. Orodje sem dobil včeraj popoldne zdej pa akcija:
Najprej sem zaovečer lajsne zamenjal;
Predhodno stanje: ni več duha ne sluha o kromu ki je bil tam nekoč:

Mal je bla že tema ko sem bil fertik:

In pa novo stanje slikano danes:
Po poti od Anzeeta sem se ustavil še pri opelpowerju, ki je velikodušno posodil svojo zakladnico ključavnic. Mal je bla gnila fora, ker sem imel en ključ za volan in drugega za oboja vrata in prtlažnik. Volana nisem imel namena razdirat, zato sem se lotil vse preostale ključavnice spravit na volanski ključ. Ključavnica v voznikovih vratih je bla tud že totalno bedna, ker je mela luft do pleha in si se moral zelo potrudit da si lahko sploh vrata zaklenil. Kasneje sem ugotovil da je bila za to kriva neoriginalna ploščica ki drži ključavnico na vratih z zadnje strani. Zaenkrat sem jo zvil tako da dobro drži, bom pa probal najt eno originalno in jo zamenjat.
Predhodno stanje najbolj bogo na voznikovih vratih:

Tukaj je že en prejšnji lastnik bil nekaj ustvarjalen; ampak dela pa

Ti štifti vidim da so precej problematični, ker so bli tud skor na vseh opelpowerjevih odlomljeni.

Mal "kodiranja" ključavnice:

In evo; en avto, en ključ:

Še nova tesnila, na sliki pa se vidi tudi neoriginalen pleh ki drži ključavnico v vratih poleg originalnega:

In novo stanje na voznikovih vratih:
Na koncu sem rešil še osnovni problem; pante od pokrova za tankanje:
Bling bling:
Zdej pa letim po Marušo da se zapeljeva v Maribor prespat, zjutraj pa turca!
