Evo, ker že dolgo tule nisem nič objavil...kaj naj rečem, avto se sem in tja zapelje na kako užitkarsko vožnjo, vsekakor pa je premalo v uporabi in bo sedaj, ko sem malo povečal zbirko verjetno še manj.
Sem se pa letos lotil zamenjave zadnjih kolesnih ležajev in CV zglobov, manšet, ter ostalih drobnarij, ki pašejo zraven....razlog za menjavo je bil pa v tem, da sem sumil en kolesni ležaj, da gre proti koncu, potem je bila dotrajana ena od manšet polosovin, ter malo sem sumil da je en od CV zglobov pod določenimi pogoji malo glasen.
Začelo se je z razstavljanjem...
Že odstranjeni ležaji...
Deli...
Tudi zavorne obloge za ročno so obrabljene...neenakomerno...
Rihtanje polosovin in CV zglobov...
Vsakega od 4 CV zglobov sem očistil stare masti, razstavil v prafaktorje in nazaj sestavil...
Na dveh zglobih (obeh notranjih pri transaxle-u) se je pokazalo presenečenje....požrt materjal... posledica agresivnega prestavljanja med nižjimi prestavami, kjer so sile izredno velike in je CV zglob močno obremenjen...edina pametna rešitev je zamenjava z novimi...
Pripravljeno na sestavo...vmes se čaka nove dele...
Novi zglobi
Nadaljujem s sestavljanjem...
Pripravljeno...
Pa stari vs. novi distančniki za kolesne ležaje...
Stare manšete...
Ohlajanje novih kolesnih ležajev...psssst, žena ne ve, da sem uporabil družinsko skrinjo...
Novi ležaji so montirani...
Pesto/ležaj zategnjen na pravi moment...
Sem še vse do konca sestavil, dal zimski komplet gum/platišč gor in gassaaa...
