The (Inte)grale project

Re: The (Inte)grale project
Čaki če prav razumem ti imaš na novo povrtan bok in je povrtan 3 stote preveč. Ne vem kdo ti je to delal samo to se meni zdi nedopustno. Da mi meni to nardijo jaz jim jebem vse po spisku in keš zahtevam nazaj in še nov blok naj nabavijo. To niso nič krivi stroji. Tu lokalc dela tudi na starih stojih jin je vse v pol stote točno. Budale jedne.
Meni se desetinka zdi precej. Samo če je proizvajalec tako predpisal mora tako bit. Kaj so bati kovani? Tej rabijo več lufta po navadi.
Kot zanimivost. Jaz imam mahle nikasil cilindre za typ 4 in mahle kovan bat fi100. In je 3 stote zračnosti tovarniško med njima. Vw golf ( ta star blok seveda) ima nov 4 se mi zdi, tako da 10 je kar precej. Mogoče ker je italjan in turbo rabi več.
Meni se desetinka zdi precej. Samo če je proizvajalec tako predpisal mora tako bit. Kaj so bati kovani? Tej rabijo več lufta po navadi.
Kot zanimivost. Jaz imam mahle nikasil cilindre za typ 4 in mahle kovan bat fi100. In je 3 stote zračnosti tovarniško med njima. Vw golf ( ta star blok seveda) ima nov 4 se mi zdi, tako da 10 je kar precej. Mogoče ker je italjan in turbo rabi več.
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Pravilno ga razumeš ja. Debili so nesposobni in ne znajo delat, nič drugega.
Pri italijanih je drugače to normalno večja zračnosti že serijsko. Tudi moj 3.0 V6 motor ima predvideno 0.04 do 0.07 mm zračnosti. Pa že novi niso meli teh zračnosti, ampak vse okoli 0.10+ mm
Plus da ma kovane bate, tko da se tistih max tovarniški 0.07 mm pri njemu poveča na 0.10 mm s kovanimi.
Pri italijanih je drugače to normalno večja zračnosti že serijsko. Tudi moj 3.0 V6 motor ima predvideno 0.04 do 0.07 mm zračnosti. Pa že novi niso meli teh zračnosti, ampak vse okoli 0.10+ mm

Plus da ma kovane bate, tko da se tistih max tovarniški 0.07 mm pri njemu poveča na 0.10 mm s kovanimi.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: The (Inte)grale project
Ja, sem šel reklamirat, dokazal da so moje meritve točne (so še enkrat pomerili sami) in so priznali da res ni najboljše. Potem so mi rekli da je to še vedno OK in da jaz preveč kompliciram, naj sestavim da par stotink ni nič. Potem so me učili kaj stotinka sploh je
. Pokazal sem tudi tovarniški priročnik v katerem piše da je max dopusten konus v 0.005mm, mi smo pa 6 krat čez toleranco. Po tem sem jim pokazal še razliko utora obročka na vrhu in podnu cilindra (0.1mm). Odgovor vedno isti, da je to vse OK da pač kompliciram. Takrat sem pogruntal da ne bom dosegel 0, popokal blok in se odpeljal. Lahko pa povem da je delal Avtocommerce, tako da z njim kar se tega tiče pazljivo. In ja, zajebali so definitivno operaterji, na navadni rezkarci s stružno glavo lahko narediš mero luknje pod stoto, ne vem kako jim je to sploh ratalo.
Tovarniška toleranca "svežega" cilindra:

@malinuc: Imaš prav, bi bila možnost poravnati konus in narediti pač 3 stotinke večji cilinder. Ne poznam honanja, oziroma ne vem koliko je to sploh izvedljivo glede na to da konus ni enakomeren, ampak se cilinder odpira samo na vrhu. Je izvedljivo sploh ali konus ostaja, večam pa samo mero?
Ostajajo mi 3 opcije zaenkrat če hočem narediti kot je treba. Menjati bate in blok povrtati na zadnjo mero, kar mi ne diši ali pošvasati moj originalen blok in brusiti na to mero ali pa dobiti še en blok in tistega porihtati. Not fun v nobenem primeru.
Rajši malo pozitive.. Killergame mi je zrihtal čepe za glavno gred, katere sem namazal z Loctite 603 in zabil noter, potem pa zatočkal.

Gred je z moje strani fertik, moram pripraviti še vztrajnik in jermenice, potem pa gre vse skupaj na balansiranje.
Na vrsto je prišla tudi loputa. Mokro peskano, cinkano (navadno in rumeno), menjana ležaja in semeringa na osi. Vsi porihtani deli na kupu:

Sestavljeno:

Lp!



@malinuc: Imaš prav, bi bila možnost poravnati konus in narediti pač 3 stotinke večji cilinder. Ne poznam honanja, oziroma ne vem koliko je to sploh izvedljivo glede na to da konus ni enakomeren, ampak se cilinder odpira samo na vrhu. Je izvedljivo sploh ali konus ostaja, večam pa samo mero?
Ostajajo mi 3 opcije zaenkrat če hočem narediti kot je treba. Menjati bate in blok povrtati na zadnjo mero, kar mi ne diši ali pošvasati moj originalen blok in brusiti na to mero ali pa dobiti še en blok in tistega porihtati. Not fun v nobenem primeru.

Rajši malo pozitive.. Killergame mi je zrihtal čepe za glavno gred, katere sem namazal z Loctite 603 in zabil noter, potem pa zatočkal.

Gred je z moje strani fertik, moram pripraviti še vztrajnik in jermenice, potem pa gre vse skupaj na balansiranje.
Na vrsto je prišla tudi loputa. Mokro peskano, cinkano (navadno in rumeno), menjana ležaja in semeringa na osi. Vsi porihtani deli na kupu:

Sestavljeno:

Lp!

Re: The (Inte)grale project
Že en čas nazaj mi je kolega pobarval pokrove ventilov z vht barvo (strukturna). Narejeno super, hvala! 

Na obeh odmičnih sem zapoliral ležaje in profile odmične na podoben način kot na glavni gredi, pobrušeni so bili tudi vsi ležaji na ohišjih odmičnih (1500 šmirgl finish) in pa površine po katerih tečejo sodčki ventila. Meritve ujema so na najslabšem ležaju 0.03mm pod toleranco. Bolše s tem komponentami kar imam ne morem. Končana ena odmična:

Sestavljeno z odmično dokončno:

Test kako bo zgledal zgornji del motorja
:

Pripravljeni še vsi vijaki, sodčki ipd in zapakirano za montažo na koncu:

To je to zaenkrat.. Zgoraj manjkajo sedaj res samo še sedeži ventilov in pa obdelava ventilov pa je zgornji del pripravljen.
Lp!


Na obeh odmičnih sem zapoliral ležaje in profile odmične na podoben način kot na glavni gredi, pobrušeni so bili tudi vsi ležaji na ohišjih odmičnih (1500 šmirgl finish) in pa površine po katerih tečejo sodčki ventila. Meritve ujema so na najslabšem ležaju 0.03mm pod toleranco. Bolše s tem komponentami kar imam ne morem. Končana ena odmična:

Sestavljeno z odmično dokončno:

Test kako bo zgledal zgornji del motorja


Pripravljeni še vsi vijaki, sodčki ipd in zapakirano za montažo na koncu:

To je to zaenkrat.. Zgoraj manjkajo sedaj res samo še sedeži ventilov in pa obdelava ventilov pa je zgornji del pripravljen.
Lp!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Hudo, hudo! Tole bo zgledal noro dobr
Bova mogla enkrat parkirat skup tvoj pa moj avto ko bota gotova, pa poslikat motorje, k sva jih dva norca spravla v stanje boljšega in lepšega od originala haha


Bova mogla enkrat parkirat skup tvoj pa moj avto ko bota gotova, pa poslikat motorje, k sva jih dva norca spravla v stanje boljšega in lepšega od originala haha

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: The (Inte)grale project
Ja bo treba ja.killergame wrote: ↑30 Sep 2019, 00:50 Hudo, hudo! Tole bo zgledal noro dobr![]()
![]()
Bova mogla enkrat parkirat skup tvoj pa moj avto ko bota gotova, pa poslikat motorje, k sva jih dva norca spravla v stanje boljšega in lepšega od originala haha![]()



Re: The (Inte)grale project
Po pravici povedano sem malo sumil, kje naj bi se to delalo
dobro poznam operaterje in stroje v tem podjetju. lahko povem da so brusilni stroji iz leta okol 1980 in niso bili na remontu, se pa pomikajo po navojnici in tukaj bi lahko prišlo do tega konusa. Če mene kdo vpraša so operaterji tam na trenutke "čarovniki". To sem vse skušal dopovedat vodilnim, vendar je bilo brezveze,vodstvo ni naklonjeno nadaljnemu razvoju tega oddelka.
Honalica ti vbistvu do neke mere lahko poravna tudi napake nastale od brušenja, ponavadi se pohona nekje par stotink. Gre pa tukaj za brusen kamne namontirane na posebno glavo, ki tvorijo valj. Glava pa ima mehanizem katerega razširjuješ tako da večaš premer katerega honaš.
Obstaja še ena možnost, vstavljanje suhih puš. To se kar pogosto dela, princip je pa takšen kot so ga imeli starejši mercedesovi dizli. Pobrusiš blok za recimo 4mm, na vrhu malo več da ustvariš sedež za pušo. Pušo podrejaš in jo na tesno vstaviš v blok, nato vse skupaj obdelaš na mero, pohonaš in površinsko poravnaš. Res je da blok s tem ni več avtentičen, je pa še uporaben.
Takšno rešitev izdelujejo tudi tovarne, recimo mahle, npr. za vw-jeve 2.5 tdijeve motorje (alu bloki).

Honalica ti vbistvu do neke mere lahko poravna tudi napake nastale od brušenja, ponavadi se pohona nekje par stotink. Gre pa tukaj za brusen kamne namontirane na posebno glavo, ki tvorijo valj. Glava pa ima mehanizem katerega razširjuješ tako da večaš premer katerega honaš.
Obstaja še ena možnost, vstavljanje suhih puš. To se kar pogosto dela, princip je pa takšen kot so ga imeli starejši mercedesovi dizli. Pobrusiš blok za recimo 4mm, na vrhu malo več da ustvariš sedež za pušo. Pušo podrejaš in jo na tesno vstaviš v blok, nato vse skupaj obdelaš na mero, pohonaš in površinsko poravnaš. Res je da blok s tem ni več avtentičen, je pa še uporaben.
Takšno rešitev izdelujejo tudi tovarne, recimo mahle, npr. za vw-jeve 2.5 tdijeve motorje (alu bloki).

Re: The (Inte)grale project
Si delal včasih tam?
Ne vem drugače, ne gre mi v glavo kako so 2 cilindra lahko trofli v 0, 2 pa naredili v konus. Kar je možno da je od stroja je da nima ponovljivosti ali pa je zadeva toliko zluftana da orodje vleče po svoje pri obdelavi pa mogoče ni delal z istim šponom povsod. Ostalo je napaka operaterja. Škoda da nisem prej vsega tega vedel.
Puše poznam iz 2t sveta, kjer je bil včasih nikasil za alu predrag in so veselo metali noter puše. Nekako mi ne potegnejo ker mislim da gre dosti stvari lahko narobe (pravilen ujem, tesnenje glave?) Pa tudi verjetno izdelava ni tako poceni
S honanjem bi pa dejansko potem morali probati na kosu ker si res ne predstavljam kaj se da spravit ven.
Kam potem v Slo dati brusiti da je zadeva narejena tko kot se zagre? Počasi res zgubljam upanje za te naše avto strojne delavnice.


Puše poznam iz 2t sveta, kjer je bil včasih nikasil za alu predrag in so veselo metali noter puše. Nekako mi ne potegnejo ker mislim da gre dosti stvari lahko narobe (pravilen ujem, tesnenje glave?) Pa tudi verjetno izdelava ni tako poceni

Kam potem v Slo dati brusiti da je zadeva narejena tko kot se zagre? Počasi res zgubljam upanje za te naše avto strojne delavnice.


Re: The (Inte)grale project
Po moji izkušnji sodeč, tud operaterji niso ravno biseri, odnesel blok tja in še nov bat(0,0), da ja ne bo kaj narobe šlo.
Sva bla zmenjena da bo do petka pohonano,, kličem v ponedeljek kakšna je situacija, pa mi mojster reče, da je on to premeril in je treba brusit in ne honat
sem se zahvalil in prišel iskat blok ter odnesel na Lpp, kjer so korektno opravili svoje delo, pa še nižja tarifa je bla.
Res pa, da nimam orodja, da bi preverjal njihovo delo, vendar kompresija je na vseh cilindrih enormna in ustrezna.
Sicer pa hud projekt, bravo
Sva bla zmenjena da bo do petka pohonano,, kličem v ponedeljek kakšna je situacija, pa mi mojster reče, da je on to premeril in je treba brusit in ne honat


Res pa, da nimam orodja, da bi preverjal njihovo delo, vendar kompresija je na vseh cilindrih enormna in ustrezna.
Sicer pa hud projekt, bravo


Re: The (Inte)grale project
Ta naš dol na obali je resnično dober. Je en človek, ki dela na vseh strojih. In nardijo praktično vse razen balansiranja gredi. se pravi vrtanje in honanje blokov, vrtanje ležišč ležajev, obnova ojnic, menjava vodil, brušenje ventilov in sedežev ter ravnanje glav, brušenje gredi in verjetno še kaj. In poleg tega nardi precej hitro. Nikoli mi ni bilo treba čakat več kot par dni. In še ugodne cene ima. Do zdaj nimam pripomb na njegovo delo in vedno grem merit za njim. Lastnik je Božič ( možakar star mislim, da preko 90),edini zaposlen in majstor za vse pa je Klaudio. Papi ga dobro pozna. Lauko je dal dol vrtat blok za datsuna za 3mm in mislim, da je zadovoljen. Drugi al niso hoteli, upali ali so ble neke astronomske cifre.
Let's go Brandon!
