Izvohal sem še eno 33ko, verjetno zadnjo, ki je bila naprodaj v Prekmurju (vem še za eno v Lendavi, ki pa gre v zemljo že enih 10 let, naprodaj pa ni). Malo sem iz faze, zato sem se z lastnikom zmenil po hitrem postopku za neko sitno ceno in zadevo odpeljal (makina je vozna!) domov
Avto je grdosija od grdosije, pobuškan, gnil, zlorabljen do amena. Ampak je vseeno zakladnica delov in zato sem ga moral imeti. Ubožica je že dala dele moji in še dvema drugima

Plan ga je čimdalj obdržati v enem kosu in tu pa tam zalaufati, kar se bo rabilo, se bo sproti jemalo
Svojo lepotičko pa sem se odločil tudi registrirati, čeprav letos to še ni bil namen... Makina se je zaenkrat izkazala za zanesljivo, zato mi nekak ni dalo miru, da bi jo hodil samo gledat in šraufat v garažo. Zato sva opravila končni pregled pred tehničnim
https://www.youtube.com/watch?v=OjDGfSLBfA4
Ob prihodu na pregled, prvo vprašanje, kje sem to staknil in malo slinjenja okoli avta. Ko je mojster odšel v kanal, pa bi res rabil slinček

Eh, tu je vse novo, brezveze nekaj pametujem

Malo so pregledali bremze in emisije (brezveze, itak ni katalizatorja in avto ni v nobeni normi, ampak so hoteli malo spraviti boxerja v obrate

). Ob opombici, da naj malo še našpanam levo zajlo ročne, sva dobila pečat. Ni slabo za star avto, ki je bil ponovno sestavljen s strani amaterskega mehanika
Če sem zmetal toliko v to drvarnico, sem odcolal še za custom tablice. Ima se, može se!
In tako je alfica po 9 letih in 21 dneh spet bila uradno na cesti
Da pa ni bil dolgčas, sem odmontiral števce, ker mi je šel na jetra ubogo (ne)delujoč obratomer
Ponavadi crkne en kondenzatorček na vezju in potem se števec vrti do nekih 2k rpm v blokadi

Zamenjal kondenzator in zadeva deluje 8)
Avto sem tudi malo dvignil, da sem pregledal podvozje, zdaj ko je vse stopilo na mesto. Dotegnil sem tudi oba karterja na motorju in menjalniku
Kilometri se vrtijo, sva nabrala že čez 1000km po obnovi, seznam za zimo pa se tudi že dela. Ob taljanu dolgčas ni...