
viewtopic.php?t=1959
Hja okoli motorja je zmanjkalo dela praktično. Samo še kompresor klime pride montiran, klinasti jermeni in vžigalni kabli. Zdej bi lahko samo še ostalo objavljam potem del, če se admini foruma strinjajo, pa če bi vas vse ostale zanimalo?
Kupil 8.8 matice in jih dal pocinkat. Plastika ok preživela normalno. Upam, da ne bo problemov ker so matice 8.8, namesto 10.9.

Hotel pretesnit kompresor klime katerega sem kupil. Well..za v smeti je

Že zadaj je blo nekaj pikic rje. Ampak cilindri pa batki so zgledali ok.


No spredaj je pa grozljivka. Vse rjavo



Sem potem po malo primerjanja ugotovil, da bom menda lahko uporabil od TS kompresor, s tem da moram na njega montirat, tuljavo, jermenico, ležaj itd vse od 3.0 kompresorja. Ga pa moram še odpret in pretesnit, ter preverit. Ampak zgleda ok, delal je in tudi vrti se lepo.

Še dobro da sem zaribanega na vn lepo ocistil, namesto, da sem prvo preverit kakšno je stanje


No TS kompresor je pa odzunaj groza pa notr lep. Ejej. No sam važn da dela, na vn ga bom že polepšal


Vceraj koncno malo casa si vzel. Sem zamenjal zobati, ker sem tistega prejšnjega malo šive na spoju raztrgal, pa nisem hotel nic rizkirat. Dal kr drugega.
Obenem pa še sestavil pravilno manšetko napejalca, ki sem jo prvic narobe sestavil.

Dodal tudi senzor glavne gredi. Za en cas še bo, potem bo pa potrebno novega, ker je kabel že bogi, kjer pride vn iz senzorja in je samo še na žicah (nov stane 115€, tko da mi ga ni kr za menjat zdej


In pa uspel sestavit en set grdih plastkih, ampak so pa cele in na 164 kar pomembne, da so so na svojem mestu


Happy birthday to me ali ko sam sebi kupiš najboljše možno darilo, ki ga dobiš dostavljenega na bday

Prvi pregled na hitro. Konzola srednja je bila cela polomljena, ampak to sem videl že iz slik, vendar sem vzel celo, ker za snet letvico si moraš vzet cas in nisem hotel da na hitro snemajo in kaj zlomijo. Vse ostalo ok stanje.

Potem pa snel navadno letvico in jo zamenjal s to, ki ima šive. Namrec moja srednja konzola je v super stanju, nic polomljena. Popravil sem še vratca rocne, ki jim je manjkal 1 feder. Pa pride še manšeta rocke nova usnjena z rdecimi šivi, da bo v stilu 8)


No zatem pa števce sestavit. Mam 5 kompletnih števcov z armaturo, ampak so bili najboljši od 3.0 V6, ki sem jih kupil par let nazaj zelo malo rabljeni in super ohranjeni (170k km). Obenem sem hotel tudi števec kilometrov na 0. Sem moral razstavit kotacke, da sem ga uspel nstavit na 0.



Zbiranje srednjih vrstic z indikatorji. Kot doktor za rentgen slike


Vse namazano na novo in ocišceno.

In pa sestavljeni!




To je to. Mam komplet QV notranjost z šivi. Vsi deli za na vrata plus vsi deli armature in konzole srednje


Drugace pa koncal zadnje detajle motorja tudi



Uspel sem nardil izgled brušenega aluminija

