Danes je blo nekaj čiščenja zopet. Pripravljam preostale dele podvozja za prašno barvanje in drugi del barvanje doma v črno 2K pa nekaj še dokončevanje motorja.
Prvo očistil injektorje. Zunaj in znotraj. Sreča, da so od TS isti, ker od V6 sta samo 2 delal, ostali zablokirali. Te bojo samo dokler se zadeva ulavfa, potem pa itak pridejo novi Bosch injektorji EV6 in štelanje z AFR.
Dodal senzor pozicije lopute in motorček prostega teka. Posodica za oljne hlape mam pa 2 in so obe v grozljivem stanju. Notri polne svinjarije, rje, razpadajoče itd. Tko da ni varjante da dam to na motor. Sem od kolega kupil oil catch can, identične dimenzije kot original in isto črn. Tako da pride na mesto originalne lepo
Motor pa samo še vžigalni kabli, alternator, klima, pokrovi zobatega jermena, zadnji nosilec in vmesna polos. Mislim, da je to to, kar še manjka.
