Lauko ima cigumigu v pahljačo kolektorje, ker so sesalni kanali neenakomerno razmetani po glavi in nemorejo bit prekratki kolektorji ker bi dobil separacijo zračnega toka če bi bili prekratki in posledično ovinki preostri. Tud M10 je "hemi" glava in je posledično že kanal znotraj glave relativno dolg. Bore spacing dcoe weberjev je 90mm, M10 mašine pa 100mm, tako da tu ni nekega hudega ovinka (meni gre to neujemanje sicer še vedno strašno na živce).
Drugače je pa z oddaljenostjo metuljčka pri fergijih od sesalnega ventila tako; na višjih obratih boš vrtel motor, bolj mora bit oddaljen od ventila, ker pomembno pripomore k mešanju goriva z zrakom. Ista fora kot pozicioniranje injektorjev pri ajnšpricu.
Za 6000RPM si z 130mm razdalje med metuljčkom in sesalnim kanalom na varni strani. Od tega jih imaš dobrih 80mm že v glavi, pa ene 10mm v fergazerju, tako da bi bil teoretično lahko kolektor dolg tud samo 40mm. Sam to bi zgledalo mal trapasto. Zato bodo moji dolgi neverjetnih 48mm.
(dobr, mal gulfam, ker je pri mojih fergijih metuljček mal globje v fergiju)